کد خبر: ۹۵۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
قاسم شهابی ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران خبرگزاریهای استان گفت: از این میزان 15 میلیارد تومان در بخش خانگی،9 میلیارد تومان بخش صنعتی، یک میلیارد تومان بخش کشاورزی، 6 میلیارد تومان بخش دولتی به غیر از شرکت نفت، آب منطقه‌ای و نیروی انتظامی و 9 میلیارد تومان نیز مطالبات عادی است.

به گزارش "برق نيوز" وی افزود: تاپایان شهریورماه متقاضیان شهری و روستایی کنتور برق به روز رسانی می‌شود و زمان نصب کنتور به ۱۰ روز کاهش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به وجود ضعف ولتاژ برق ادامه داد: مصرف بی‌رویه برق، سرقت تجهیزات و انرژی از جمله مشکلات است و از مردم تقاضا داریم که این مشکلات را به واحد روابط عمومی و سامانه‌های تعریف شده اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و 177 هزار مشترک برق در مازندران داریم، گفت: هیچ روستایی در مازندران بدون برق نیست و 6 روستای بالای 10 خانوار است که به‌زودی برق‌دار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه مشکل چندین ساله ضعف ولتاژ شهرستان بابلسر تا جمعه هفته جاری رفع می‌شود، گفت: رفع این مشکل در شهرستان بابلسر نیازمند هزینه 60 میلیون تومانی بود که  با اقدامات صورت گرفته این مشکل رفع شد.

شهابی، به برنامه‌های تابستانه این شرکت اشاره کرد و با تاکید بر اینکه در حوزه توزیع با هماهنگی‌های صورت گرفته با برق منطقه‌ای مازندران، سعی در رفع مشکلات داریم تصریح کرد: با اجرایی شدن پست ۴۰۰ کیلوولت ساری امیدواریم مشکلات موجود در حوزه برق در ساری، قائمشهر و بابل رفع شود.

وی تلفات برق را ۱۷.۲۸ درصد بیان کرد و گفت: این میزان باید به ۱۲ درصد کاهش یابد که شناسایی کنتورهای سرقتی، شناسایی کنتورهای معیوب از جمله برنامه‌هاست.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: طرح تشویق صنایع، طرح تعطیلات تابستانه، تغییر کار صنایع  و استفاده از دیزل ژنراتور صنایع از برنامه‌های شرکت توزیع برق مازندران برای کاهش مصرف برق مشترکان است.

وی با بیان اینکه هیچ روستای بدون برق بالای 20 خانوار در مازندران وجود ندارد گفت : شش روستای بالای 10 خانوار به زودی برق‌دار می شوند.

شهابی با بیان اینکه جمع‌آوری شبکه‌های فرسوده 300 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد افزود : برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای است که در یک بازه زمانی پنج ساله با تخصیص اعتبار لازم بخش زیادی از شبکه‌های فرسودگی را جمع‌آوری کنیم.

به گفته وی 15 هزار متقاضی درخواست انشعاب برق در استان وجود دارد که شرکت توزیع برق تلاش می‌کند این متقاضیان تا پایان نیمه اول امسال برق‌دار شوند.
منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار