کد خبر: ۹۵۵۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: ظرفیت‌های دانشگاهی و شرکت‌های خصوصی فعال در بخش صنایع برق و الکترونیک زنجان به فعالان و تجار کشور کرواسی معرفی می‌شود.
مرتضی شهامی در نشست سفیر کرواسی با فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی استان زنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه تبدیل استان زنجان به قطب برق و الکترونیک کشور از سوی استاندار مورد تائید رئیس جمهور قرار گرفت در نتیجه سعی می‌کنیم تا در آینده اولویت توسعه استان در این زیمنه را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش "برق نيوز" وی با تاکید بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت استان به دلیل معرفی زنجان به قطب برق و الکترونیک کشور تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در بخش برق و الکترونیک از جمله اهداف اداره کل ارتباطات فناوری و اطلاعات استان زنجان است.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ابراز کرد: ظرفیت‌های دانشگاهی و شرکت‌های خصوصی فعال در بخش صنایع برق و الکترونیک زنجان به فعالان و تجار کشور کرواسی معرفی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت استان زنجان در حوزه آی.سی.تی خاطرنشان کرد: توسعه شرکت ‌های فعال در بخش کسب و کار و در حوزه آی سی تی در استان زنجان از جمله اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

شهامی با بیان اینکه در حوزه آی سی تی برخی از شرکت‌های استان زنجان در حوزه بین‌المللی هم فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: این شرکت‌ها از نظر مالی و فنی تقویت می‌شوند.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه حمایت از شرکت‌های نوپا از دیگر اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، در نتیجه تلاش می‌کنیم تا در راستای جامه عمل پوشاندن به اهداف این وزارتخانه، از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان فعال در این زمینه و شرکت‌های تازه تاسیس شده در استان زنجان حمایت می‌کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان اظهار داشت: با آشنایی مختصری که از کشور کرواسی داریم، به نظر می‌رسد استان زنجان و کرواسی دو طرف تجاری خوبی در حوزه آی.تی، برق و الکترونیک باشند.
منبع: تسنیم
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
خیلی خوب بود این مطلب تون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار