کد خبر: ۱۰۱۰۰
تاریخ انتشار : ۰۳:۲۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
به گزارش برق نیوز:
با کمک کارکنان،مدیران و مسئولین نیروگاه شهید منتظری اصفهان و همچنین نیروگاه زواره و شرکت پرشیان فولاد بعنوان مالک این دو نیروگاه تعداد 4 تن از زندانیان محکوم مالی در برنامه تلویزیونی "یک شهر ضیافت" اصفهان از زندان آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.
سرویس صنعت برق نیوز: در بیست و یکمین و بیست و دومین برنامه تلویزیونی "یک شهر ضیافت" که هر روز از شبکه اصفهان پخش می گشود با حضور کارکنان نیروگاه شهید منتظری اصفهان تعدادی از زندانیان محکوم مالی 450 میلیون ریالی،230 میلیون ریالی و 1060 میلیون ریالی از زندان مرکزی و زندان کاشان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش برق نیوز به نقل از اداره کل زندانهای استان اصفهان، در بیست و سومین و بیست و چهارمین شب از اجرای این برنامه تلویزیونی نیز زندانی محکوم مالی دیگری نیز با حمایت کارکنان و مدیران نیروگاه سیکل ترکیبی زوراه از زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند. در این برنامه که مدیران و کارکنان نیروگاه زواره اردستان وابسته به شرکت پرشیان فولاد حضور داشتند در طی دوشب با تعهد مبلغ 142میلیون و 500 هزار تومان زمینه ازادی زندانی دیگر مهیا شد.

مهندس عمومی مدیرعامل نیروگاه زواره و مهندس افتخاری مدیرعامل نیروگاه شهید محمدمنتظری اصفهان از مدیران با سابقه صنعت برق از جمله مهمانان ویژه این برنامه های تلویزیونی بودند.

گفتنی است در این برنامه ها کارکنان نیروگاه های یاد شده با گذشت بخشی از حقوق خود به همراه مساعدت و کمک مدیران و مسئولین نیروگاه و شرکت پرشیان فولاد در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شرکت کردند.

سید محسن افتخاری مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق شهید محمد منتظری گفت: شرکت پرشیان فولاد علاوه بر کارهای اقتصادی، تجاری و تولیدی در امور فرهنگی فعالیت مطلوب و مستمر دارد و یکی از اقدامات مثمر ثمر که امسال و در ماه مبارک رمضان انجام داده است آزادسازی دو تن از زندانیان جرائم غیر عمد و نیازمند بوده که با این اقدام موجب خشنودی خانواده آزاد شدگان و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی شده است.

حسین عمومی مدیر پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی زواره نیز یکی از اهداف شرکت پرشیان فولاد از احداث این نیروگاه در منطقه کویری  و گرم زواره اردستان را ایجاد اشتغال برای جوانان  آن منطقه اعلام و اظهار داشت: صنعت برق یکی از صنایع زیربنایی کشور است و با احداث این نیروگاه صنایع دیگر هم می توانند در آن منطقه احداث شوند.

مهندس عمومی افزود: شرکت پرشیان فولاد زمینه اشتغال بیش از 150 نفر به صورت مستقیم تعداد زیادی نیز به صورت غیر مستقیم  را  در منطقه اردستان فراهم کرده است که این مهم باعث رونق اقتصادی منطقه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی می شود

گفتنی است برنامه های گلریزان به همت ستاد دیه استان اصفهان و همکاری و همیاری صدا و سیمای مرکز اصفهان و با مشارکت مردم و خیرین همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود. امسال نیز مسئولین و کارکنان نیروگاه شهید محمد منتظری و نیروگاه سیکل ترکیبی زواره وابسته به شرکت پرشیان فولاد همزمان با لیالی قدر در این برنامه شرکت کردند.

در بخشی از این مراسم نیز کتاب نفیس 4 جلدی با عنوان "قرآن در شعر پارسی" که به اهتمام برادران فلاحتیان بعنوان سهامداران شرکت پرشیان فولاد منتشر شده و  در محضر مقام معظم رهبری رونمایی شده بود معرفی گردید. این کتاب را دکتر امیر اسماعیل آذر گردآوری و تهیه کرده است.




انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
United States of America
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
1
ممنون ازسایت خوبتون.
سپاس از اقایان فلاحتیان.با مدیریت عالیشون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار