کد خبر: ۱۰۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳:۳۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۴
اختصاصی برق نیوز:
شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو و موفقیت در مصاحبه تخصصی دغدغه همیشگی داوطلبان این آزمون بوده است. برق نیوز با جمع آوری اطلاعات و تجربیات افراد شرکت کننده در مصاحبه های سالهای گذشته کاملترین مرجع سوالات و نیازهای مصاحبه استخدامی وزارت نیرو را جمع آوری کرده است.
سرویس علمی برق نیوز: مطالب جمع آوری شده از صحبت با بیش از پنجاه نفر از افرادی که در مصاحبه های قبلی وزارت نیرو در بخش های مختلف صنعت آب و برق شرکت کرده اند جمع آوری شده است.

فرآیند کلی استخدام چند مرحله دارد؟

آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، مصاحبه عقیدتی-سیاسی، گزینش محلی، تست سلامت و ورزش و معاینات پزشکی

**سوالات کلی مصاحبه؟

سوالاتی که در مصاحبه از داوطلبان پرسیده می شود علیرغم ساده بنظر رسیدن اما نوع و نحوه آن معمولا متفاوت با آن چیزی است که اغلب داوطلبان فکر می کنند درست است. برای همین هم معمولا چون به اشتباه پاسخ می دهند و فکر می کنند که جوابشون صحیح بوده توقع امتیاز بالا دارند که اشتباه است و معمولا امتیازهای خوبی نمی گیرند.

خودت را معرفی کن؟ از خانواده شما می پرسند؟ چرا این شغل را انتخاب کردی؟ شهرستان های دور نیاز باشد می روی؟ حاضری در هر ۲۹ نقطه کشور کار کنی؟ برای ادامه تحصیل برنامه ای دارید؟ از علاقه های فردی شما و شخصیت های مورد علاقه ممکنه سوال کنند؟ از پایان نامه شما می پرسند؟ از دوره کارآموزی شما می پرسند (خصوصا برای کاردانی ها مهمه)؟ نظرت در مورد کار گروهی؟ طرز برخوردت با همکار و ارباب رجوع چگونه است؟ چرا شرکت های دولتی رو به خصوصی ترجیح میدید؟ چند تا از خواهر و برادرات شاغل هستند و کجاها کار میکنند؟ آیا کسی از خانواده و آشناها سابقه محکومیت قضایی داره؟ آیا تو بسیج عضوی ؟چه نوع فعالیت هایی تو بسیج داری؟کی فارغ التحصیل شدی؟ این مدت بیکار بودی چکار میکردی؟ تو این مدت دنبال چه کارهایی بودی؟ کجا رفتی کارآموزی؟ مقاله داری؟ مقاله ات در مورد چی بوده؟ اخیرا از شبکه های اجتماعی سوال می شود.. تو شبکه های اجتماعی فعالیت داری؟ وایبر و واتساپ و تلگرام و چرا؟

سوالات انگیزشی و شخصیت شناسی : برای تست روانشانسی شما. اگر کسی در صف اتوبوس پاتون رو لگد کرد چکار میکنید؟ آیا زود عصبی میشید؟ عصبانی بشید چطور خودتو کنترل میکنی؟ در مورد تمایل به انجام کار گروهی؟ اگر جمع یه چیزی رو بگه ولی تو مخالف باشی چی میگی؟ چه فیلم هایی علاقه داری؟ از چه شخصیت هایی خوشت میاد؟ کتاب های مورد علاقه ات؟ مطالعاتت بیشتر تو چه زمینه ایه؟ طرز برخوردت با همکار و ارباب رجوع چگونه است؟ آیا این توانایی رو در خودت میبینی که با همه جور آدم با هر نوع شخصیت برخورد داشته باشی؟ اگه تو شرکت با همکارت دعوات بشه چی کار می کنی؟ دوست داری اگه با ما همکار بشی کدوم بخش کار کنی(چند تا قسمت نام می برند)؟ حاضری در فلان قسمت سازمان کار کنی(یه جای بی ربط با رشته ات)؟ دو تا ویژگی منفی خودت رو بگو؟ ورزش میکنی یا نه؟ پیشنهادت برای کاهش مصرف برق مشترکین چیه؟ از بین درسهای دانشگاه به کدوم یک بیشتر علاقه دارید؟ اگه ادامه تحصیلت به کارت خلل برسونه چیکار میکنی؟

پاسخ به سوالات فوق بسیار مهم بوده و علیرغم ساده به نظر رسیدن، نوع جواب و پاسخ شما امتیاز شما را مشخص می کند. در مواردی از پاسخ داده شده سوال می پرسند که جواب شما باید منطقی و حرفه ای باشد وگرنه هم امتیاز این سوال را از دست می دهید هم امتیاز بخشهای دیگری نظیر صداقت و خلاقیت و اعتماد به نفس و...

خیلی ها به ذعم اینکه پاسخ این سوالات بدیهی است آنها را جدی نمی گیرند.تاکنون بیش از 400 نفر در آزمون های چند سال گذشته از این جزوه استفاده کرده اند.

 همه سوالات و موضوعات فوق در جزوه مصاحبه استخدامی وزارت نیرو آماده شده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر و نحوه تهیه جزوه مصاحبه استخدامی به لینک زیر مراجعه نمایید:

 
 
بقیه مراحل و سوالات:

یک فرم می دهند که پر نمایید. شامل مشخصات فردی، چند نفر معرف (افراد قابل اعتمادی که شما را می شناسید- مهم هستند برای گزینش محلی)، سوابق تحصیلی، سوابق کاری، سفرهای خارج از کشور، فامیل های خارج از کشور و ....

از شما تست مربوط به کامپیوتر می گیرند و از مهارت های ICDL می پرسند. چند سوال از اکسل excel هم می پرسند. "اکسل" و "ورد" چون بیشترین کاربرد را در شرکت های دولتی دارند خیلی براشون مهمه.

**سوالات مهم و پرتکرار:

بگوییم دانشجو هستیم خوبه یا نه؟ دانشجوی ارشد و دکتری بودن چه امتیازی داره یا بدتر نمره منفی دارد؟

بعد از قبولی میتوان ادامه تحصیل داد یا نه؟

در جلسه مصاحبه چند نفر مصاحبه کننده وجود دارد؟

مصاحبه کننده ها چه کسانی هستند؟ همه از یک شهرند؟

ترتیب مصاحبه ها بر اساس رتبه و امتیاز انجام می شود؟

مصاحبه چند ماه بعد از اعلام نتایج صورت می گیرد؟

فرآیند استخدام چقدر طول می کشد؟

مصاحبه چند امتیاز دارد؟

هر بخش این آزمون چند امتیاز دارد و افراد نهایی چطور انتخاب می شوند؟

مرحله عقیدتی چه اندازه مهم است؟

ارزیابی زبان انگلیسی در مصاحبه چطور صورت می گیرد؟

سطح سوالات زبان انگلیسی چیست؟

مدارک زبان لاتین خود را رائه دهیم. چقدر مهم است؟

سوابق ورزشی و فرهنگی ما برای مصاحبه چقدر مهم است؟

در مورد کار در شهرستان های دیگر و با فاصله از محل زندگی چه بگوییم؟

از خانم ها در مورد یک سری کارهای دشوار و ماموریت ها هم سوال می پرسند که آیا انجام می دهند یا نه؟ 

ممکنه بپرسند اگر بخواهیم به شما انتقالی دهیم دوست دارید کجا خدمت کنید؟

شما چه مزیت ها و ویژگی هایی دارید که شما را نسبت به بقیه متفاوت می کند؟ این سوال را از همه می پرسند و امتیاز بالایی دارد؟

مقالات علمی چقدر مهم هستند؟ مقاله داخلی و خارجی هر کدام چه امتیازی دارد؟

پایان نامه کارشناسی و ارشد چقدر اهمیت دارد؟

نرم افزارهای تخصصی چقدر برای مصاحبه کننده ها مهم هستند؟ چه نرم افزارهایی بیشتر کاربرد است؟

استخدامی این آزمون چه نوعی است؟

سوالات مربوط به اینترنت؟

امتیاز بومی بودن بر چه اساسی در مصاحبه داده می شود؟ چند امتیاز مصاحبه مربوط به مصاحبه است؟

سوال هوش هم پرسند؟ در اغلب آزمون های استخدامی از این جور سوالات هم می پرسند.

یک سوالی که از خیلی ها پرسیده شده است این است که:

اگر مدیر از شما بخواهد کاری را انجام دهید و شما بگوید که این درست نیست و درستش چیز دیگری است اما وی بگوید که همین را انجام بده درحالی که شما یقین داشته باشید که حرف شما درست است چکار می کنید؟

سهمیه های ها در مصاحبه چه وضعی دارند. مصاحبه دارند یا نه و اگر دارند چه طور امتیاز میدهند؟

وقت مصاحبه چند دقیقه است؟

سهمیه در مصاحبه چه تاثیری دارد؟

سوال تخصصی در مصاحبه در چه حدی است؟


**حقوق و مزایا:

در مورد حقوق و مزایا به طور کامل در جزوه آمادگی مصاحبه آزمون استخدامی توضیح داده شده است. مواردی از قبیل میزان دریافتی فعلی، رشد حقوقی، تفاوت های حقوقی، مزایا و امتیازات، نحوه محاسبه حقوق، دریافتی بر اساس نوع کارکرد و...

بین حقوق و مزایای استخدامی ها با قراردادی های غیراستخدامی فرقی دارد؟

چرا حقوق برخی از رده های شغلی یکسان در شهرهای مختلف متفاوت است؟
بگوییم در حال حاضر جایی مشغول کار هستیم و حقوق خوبی هم می گیریم یا نه؟

در صورت غیر بومی بودن چکار کنیم؟

از سوابق کاری خود چه بگوییم؟ چه سوابقی مفید است؟

نحوه امتیاز دهی و پذیرش نهایی در مصاحبه؟

تقسیم جایگاه و مشخص شدن محل خدمت بر اساس امتیاز مصاحبه و آزمون است؟

توصیه ها:

سوابق کامل خود را همراه داشته باشید- با لباس رسمی در مصاحبه شرکت نمایید- خانم ها پوشش اسلامی داشته باشند- اگر از خود عکس و فیلم و ... دارید روی فلش داشته باشید-حتما سر وقت حاضر باشید-اگر سوالی را نمی دانید دستپاچه نشوید چراکه اعتماد به نفس شما برای انها بیش از یک سوال مهم است-گ و وشی خود را سایلنت کنید- از مسائل روز صنعت برق مطلع باشید

حتما یک ایمیل به نام خودتان داشته باشید. خودکار به همراه داشته باشد.مستندات سوابق کاری و دوره های آموزشی خود را به صورت کامل تهیه نمایید. شیوا و مسلط صحبت کنید و از پرگویی بپرهیزید. خود را مشتاق نشان دهید. عبارات فنی و تخصصی را درست بکار ببرید.

در مصاحبه بیشتر شخصیتتون و کارهایی که انجام داده اید مهم است. مصاحبه برای تشخیص ابعاد دیگر شخیصییتی شماست تا بعد علمی. فرض بر این است فردی که در آزمون قبول شده است از لحاظ علمی تایید شده است. اعتماد به نفس شما تاثیر زیادی در پذیرش شما دارد.کم اهمیت ترین احتمالات را هم جدی بگیرید و دو نسخه از رزومه کامل خود را به همراه داشته باشید. حواستون به مصاحبه روانشناسی باشه سعی می کنند خیلی زیرکانه و نامحسوس عکس العمل شما رو موقع عصبانی شدن و یا شوخی و تو ذوق زدن ببینند که اعتماد به نفس دارید یا بهم می ریزید.

چه مدارکی برای روز مصاحبه به همراه داشته باشید؟

· پایان نامه

· مستندات مربوط به طی دوره های کار آموزی و کارورزی

· دوره های آموزشی طی شده

· دوره های ICDL

· نرم افزارهای آموزش دیده

· دوره های زبان خارجی

· مقالات ارائه شده در سمینارها و مجلات معتبر

· سوابق کار قبلی

· گواهی جهت فرزندان همکاران متوفی، حادثه دیده و بازنشسته صنعت آب وبرق

قبلا توی سایت آزمون وزارت نیرو اعلام می کردند که کی اصل مدارکتون رو باید تحویل بدید. امسال ممکنه روال تغییر کرده باشه و همین مدارک فعلی مبنای مصاحبه باشه و بعد از مصاحبه مدارک اصلی را بخواهند.

انواع استخدامی و نوع استخدامی وزارت نیرو؟

استخدام های صورت گرفته به ۳ صورت کلی است:

۱. استخدام رسمی ثابت (رسمی قطعی):

۲. رسمی پیمانی

۳. قراردادی

در این مورد توضیحات کامل در مورد هر نوع استخدامی و شرایط آن در جزوه آمادگی مصاحبه آمده است.

آیتم های مختلف مصاحبه و امتیازات هر بخش؟

در این مورد بر اساس فرم های سال گذشته به صورت کامل در جزوات آمادگی مصاحبه استخدامی وزارت نیرو توضیح داده شده است.

در مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو هر بخش امتیاز مربوط به خود را دارد و مصاحبه ها بر اساس دستورالعمل واحدی که از معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو ابلاغ می شود صورت می گیرد. آشنایی با بخش های مختلف مصاحبه و نحوه امتیاز هر بخش می تواند پذیرفته شدگان را از وضعیت روز مصاحبه آگاه کرده تا آماده باشند.

همه سوالات و موضوعات فوق در جزوه مصاحبه استخدامی وزارت نیرو آماده شده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر و نحوه تهیه جزوه مصاحبه استخدامی به لینک زیر مراجعه نمایید:



انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
shirin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
1
با سپاس ازمطالب کامل ومفید تون ولی مهمترین اصل در مصاحبه صداقت است نویسنده محترم شما فکر نمی کنید توصیه به کتمان حقیقت و دروغگویی در یک رسانه کار غلطی باشد
مدیر پایگاه اگر از شما سوال بپرسند و دقیقا به موردی اشاره کنند باید راستش رو بگویید وگرنه درصورتی که بفهمند دروغ گفته اید رد می کنند. اما برخی موارد منفی رو اگه نپرسیدن نباید شما سر خود بگویید که برایتان نمره منفی تلقی شود.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
1
0
آزمون پارسال، نمره آزمون را 18.5 نمره ( از 1000) از رقیبم که بومی بود جلوتر بودم. با وجود نداشتن هیچ مقاله ای و مدرک زبان و ICDL( البته بلدم ولی مدرک ندارم که نمره آیتم بهت نمیدن) چون تمام سوالات تخصصی مربوط به رشته و رشته شغلی را خوب جواب دادم قبول شدم. هیچ سوال روانشناسی هم نپرسیدن. بیشتر نمره آزمون و تیپ شخصیتی داوطلب براشون مهمه.
پاسخ ها
محرابی
| Iran (Islamic Republic of)
سلام آقا محسن به سلامتی، در مورد مدارکی که تحویل دادین برامون بیشتر توضیح بدین، پایان نامه که تو مدارک نوشتن باید تحویل بدیم، من یه سری شبیه سازی ها رو به عنوان پروژه پایانی انجام دادم ، چیزی به عنوان پایان نامه نداشتم، ممنون میشم اگه پاسخ بدین
جویای کار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
سلام متشکر بابت اطلاعات دقیق و عالیتون,یه نکته خواستم خدمتتون و داوطلبان عزیز عرض کنم.من دو بار مصاحبه رفتم نفرات بر اساس رتبه داخل اتاق مصاحبه رفتن.البته فرمایش شما صحیحه ممکنه این دوره این اتفاق نیافته ولی معمولا بر اساس رتبه این اتفاق میافته
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
من مریم ... هستم این جزوه آمادگی مصاحبه را میخواستم. شماره تماس و آدرس رو هم فرستادم به ایمیلتون. میخواستم بدونم کی ارسال میشه برامون و پولش رو باید چطور بدیم؟
مدیر پایگاه جزوه آمادگی مصاحبه شامل هرآنچه که شما نیاز دارید برای آمادگی مصاحبه را در اختیار شما قرار می دهد. هزینه قبل از ارسال با شما چک می شود و پس از پرداخت از طریق پست پیشتاز برای شما ارسال می گردد. اگر در تهران هستید و امکان مراجعه حضوری وجود دارد می توانید به آدرس دفتر ما در تهران مراجعه کرده و جزوه را دریافت نمایید. دفتر ما در خیابان ولیعصر سر فاطمی قرار دارد که در صورت نیاز آدرس دقیق داده خواهد شد.

یک نمونه از فرم های استخدامی دوره های گذشته و میزان امتیاز هر بخش و نحوه امتیازدهی و ارزیابی هر آیتم مشخص شده است و به شما اطلاعات کاملی در این زمینه می دهد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
با سلام
مواردی که مطرح کردین همه درست هستند ولی نجربه خودم و دوستان بهم ثابت کرده امتیاز کتبی مهمترین عامل در قبولی است.
من خودم در آزمون سریهای قبل در وزارت نیرو استخدام شدم نه ارشد بودم نه بومی بودم نه مقاله و طرح مطالعاتی ویژه ای داشتم و نه مدرک زبان.
فارغ التحصیل دانشگاه دولتی بودم و چند تا مدرک مرتبط با رشته رو داشتم همینطور مدارک icdl.
روز تحقیقات محلی یکی از دوستان ازشون پرسیده بود که قبولی قطعیه یا امکان رد شدن وجود داره. به دوستم گفته بودن که امتیاز کتبی دوست شما خیلی بالاست و هیچ کس نمیتونه کاری بکنه که قبول نشه!!
ولی باز قبول دارم وقتی امتیازات کتبی به هم نزدیکه مصاحبه تاثیرگذار خواهد بود.
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
خیلی ممنونم برق نیوز- هیچ سایتی به این کاملی توضیح نداده است. هرسوالی داشتم رو اینجا پیدا کردم دمتون گرم و امیدوارم موفق باشید. هر روز میام ببینم بقیه دوستان تجربه جدیدی نگفتن که به درد بخوره.
من میخوام جزوه آمادگیتون رو بگیرم هر وقت آناده شده به ما هم اطلاع بدین
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
بابت زحمتی که می کشید ممنون .
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
ببخشید در قسمتی که در رابطه با نوع استخدامی توضیحاتی دادید برای من یک سوال پیش اومد و اون اینکه الان اگه کسی پذیرفته بشه وضعیت استخدامش چجوریه ؟ قراردادیه ؟ پیمانیه ؟ یا استخدام رسمیه ؟ شما فقط در مورد هر کدوم توضیحاتی دادید .
ممنون
مدیر پایگاه استخدام رسمی ثابت دیگه نیست و شما رسمی پیمانی هستید که مثل همون رسمی ثابت های قدیمی است و در حال حاضر بهترین نوع استخدامی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
شما در یک مسابقه از نفر دوم جلو میفتید حالا شما چندم هستید؟
تو هر مصاحبه ای ازم پرسیدن اینو
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
2
مرسی از مطالب مفیدتون.در مصاحبه شغلی مجموعه نکاتی هست که باید همشون رو رعایت کنید.یکی از این نکته ها اینه که نباید نقطه ضعفتون رو بیان کنید.اگه از نقاط ضعف پرسیدن باید یه جواب انحرافی بدین.
پاسخ ها
حسین
| France
دوم
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
واقعا دستتون درد نکنه با این سایتتون خیلی مفید بود تقریبا جواب سوالاتم را گرفتم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
ادمین یه سوال دارم ازت لطفا خوب راهنماییم کن. تو آزمون سال 93 در رشته بهره برداری آب و فاضلاب روستایی که یه شرکت دولتیه قبول شدم و فقط گزینش مونده که اونم حله و احتمالا اول مهر ازم بخوان کار رو شروع کنم. تو این آزمون 94 هم به احتمال خیلی زیاد به عنوان مهندس مکانیک نیروگاه قبول میشم. حالا با توجه به اینکه بومی هستم و فوق لیسانس مکانیک احتمالا تو مصاحبه این آزمون هم قبول شم.حالا با توجه به اختلاف حقوق این دو شرکت که سوال کردم گفتن آبفار تو شروع حداکثر 1.700 میده و عیدی هم دولتیه و مزایای پایینی داره و نیروگاه 2.500 میده و عیدی رو هم مثل تامین اجتماعی حساب میشه و مزایای بالایی داره خودم به دومی راغب ترم . چکار کنم؟؟؟ ادمین راهنمایی کن
مدیر پایگاه اگر مکانیک هستید نیروگاه قطعا برای شما بهتر خواهد بود و پیشرفت خیلی بهتری خواهید داشت. حتی اگر حقوق نیروگاه در ابتدا کمتر از آبفار باشد بازهم برای شما نیروگاه بهتر خواهد بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
1
0
با سلام،
یه سوال فنی داشتم اگه ممکنه راهنمایی کنید:
با یک ترانس مثلا 50KVA چند تا مشترک رو میشه برقدار کرد؟
آیا استانداردی در زمینه وجود داره؟ اگه ممکنه معرفی کنید؟
مدیر پایگاه بستگی به شهر یا مشترک آن منطقه داشته و به مواردی مانند ضریب همزمانی و آمپراژ فیوز درخواستی و دمای هوای محیط و ... دارد. برای یک مشترک در اهواز یک مصرف و برای یک شهروند تهرانی یک مصرف دیگر پیش بینی می شود. ضریب پراکندگی و ضریب همزمانی بار تاثیر گذار است.یه سری منحنی بار برای ترانسفورماتورهای با سیستم های خنک کنندگی متفاوت وجود دارد که می توان به راحتی آنرا تعیین کنید.

از همه اینها که بگذریم فرض کنید هر مشترک متوسط 3 کیلوات مصرف میکنه و لذا 50 تقسیم بر 3 مشترک را می توان برق داد.

توضیحات کامل در این خصوص در جزوه آمادگی مصاحبه که توسط برق نیوز آماده شده است ارائه شده است و دید خیلی خوبی در این زمینه ها می دهد. اینجا امکان ارائه توضیحات کامل وجود ندارد
ترانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
0
ممنونم واقعا خوب. جزوه آمادگیتون رو منم میخوام.شماره تماس من .....
خبرشو ب من بدید
صنایع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام
برای کارشناس بهره وری کیفیت آبفا رشته مهندسی صنایع در این آزمون به جز مدرک تحصیلی چه مدارکی در مصاحبه امتیاز محسوب میشه؟
مدیر پایگاه مدارک نرم افاری، مقالات، درو ه های تخصصی، سابقه کار، و..
شما هر چه بتوانید رزومه خود را با سند و مدرک ارائه دهید تاثیر بیشتری دارد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
با سلام
لطفا وقتی جزوه ها اماده شد یه خبری بدید
شماره ...
مدیر پایگاه با شما در این خصوص تماس گرفته می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
سلام

یک کارشناس نرم افزار در اداره آب به چه نرم افزارهایی باید مسلط باشد
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
سلام
من جزوه مصاحبه رو میخوام. دی وی دی رو هم برام بفرستید. شماره موبایل ...
آدرس ...
تلفن ثابت...
مدیر پایگاه با شما در این رابطه تماس گرفته خواهد شد و نحوه دریافت جزوه به اطلاع خواهید رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
جزوه ها کی اماده میشه؟
اگه امکان داره زودتر آمادش کنید تا بخونیمش
خیلی استرس مصاحبه دارم.خیلی مطالب بالا منو نگران کرده. من هیچی از شرکتم و کارم نمیدونم اصلا نمیدونم کارشون چیه و قراره چی بپرسند.
من مرحله اولی هستم ولی میگن مصاحبه خیلی مهم تر از آزمونه درسته؟
مدیر پایگاه جزوه در حال آماده شدنه و به زودی آماده میشود.
تاثیر مصاحبه کمتر از آزمون نیست. آزمون رو همه میدونند چی بخونند و خوب عمل می کنند اما اغلب مصاحبه ها را خراب می کنند و افراد با امتیاز پایین تر به خاطر دادن مصاحبه بهتر پذیرفته می شوند. بعد هم اغلب می گویند پارتی بازی شده است و این در حالی است که در مصاحبه هر بخش امتیاز جداگانه ای دارد و اگر شما بدونید که برای هر بخش خود را آماده کنید بهتر از پس مصاحبه بر خواهید آمد
مصاحبه را جدی بگیرید و توصیه های گقته شده در خبر را انجام دهید.
اگر اطلاعات کافی دارید که نیازی به تهیه جزوه و هزینه اضافه نیست اما اگر ندارید پیشنهاد می شود آنرا از دست ندهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
منم میخوام جزوه مربوط به نیروگاه ها
کاردانی ام به درد من میخوره؟
البته شمارمو به ایملتون هم فرستادم
مدیر پایگاه بله قابل استفاده برای همه است. در مصاحبه ها به جز یکی دو مورد در بقیه موارد شما با مقاطع بالاتر فرقی ندارید.

با شما در این رابطه تماس گرفته خواهد شد و نحوه دریافت جزوه به اطلاع خواهید رسید
شهرام تیموری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
توی این جزوه ها چی گفته شده مگه. فقط یه بخشیش به درد من میخوره بقیه اش رو خودم میدونم. نمیشه همون بخش رو بخریم؟
ممنون
مدیر پایگاه نه کل جزوه به صورت کاغذی تکثیر میشه و از یک نسخه به تعداد زیاد چاپ می شود. از طرفی حتی اگر هم یه بخش را بخواهید فرق قیمتی چندانی ندارد و پیشنهاد میشود کل جزوه را تهیه فرمایید اینجوری قابل استفاده توسط یکی دیگر است
از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
ما سه نفریم و سه نسخه از این جزوه میخواهیم. گروهی بخریم تخفیف نداره؟
تا الان برای چند نفر فرستادید؟
مدیر پایگاه جزوه داره آماده میشه و آخراشه.
تاکنون برای کسی ارسال نشده است و تا همین امروز صبح 43 نفر از طریق تماس و ایمیل به ما درخواست خرید این جزوه را داده اند.
تاکنون برای خرید گروهی درخواستی نداشته ایم اما در صورت خرید سه جزوه تخفیف 10 درصدی، برای 5 جزوه تخفیف 15 درصدی و برای 10 جزوه و بالاتر 20 درصد تخفیف داده می شود.
امکان ارائه تخفیف بیش از 20 درصد نیز وجود ندارد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام
برای ما که برای آبفا آزمون دادیم هم این جزوه قابل استفاده خواهد بود؟
مدیر پایگاه بله. ولی فقط نیمی از اطلاعات جزوه که مربوط به آیتم بندی مصاحبه و نحوه امتیاز دهی و شرایط حقوقی و ... است.نه همه جزوه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام آقای مدیر خواهشا من این جزوه ای رو که گفتید میخوام خواهشا بامن هماهنگی کنید اینم ایمیلم
09393...
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
زمان مصاحبه چندماه بعدازاعلام نتایج است برای مصاحبه مهندس نرم افزارتخصصی ازچه کتابهای می پرسند
مدیر پایگاه در مورد سوالات تخصصی بخش شما اطلاعات دقیقی نداریم.

کمتر از ده درصد امتیاز مصاحبه مربوط به مقالات و اطلاعات تخصصی علمی است. بقیه آیتم های مصاحبه که ربطی به سواد علمی شما هم ندارد معمولا امتیازات خیلی بیشتری دارند.

در صورت عدم اطلاع این موارد در جزوه آمادگی مصاحبه به صورت کامل ذکر شده است و نمونه فرم های سال گذشته و نحوه امتیاز هر آیتم به تفکیک مشخص شده است
شیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
لطفا جزوه مصاحبه را برا من پست کنید شماره کارت بدید پولش رو واریز کینم یا بعد از پست کردن درب خونه باید بدیم؟
شیما .... 09132642...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
من رشتم حسابداریه و برای شرکت توزیع نیروی برق ... قبول شدم. این جزوه رو میخوام. برای مت هم هست.به من خبر بدید با شماره 09370468....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
با سلام و خسته نباشید. میخواستم ببینم اینکه توی جلسه مصاحبه بگیم که جای دیگه بصورت قراردادی مشغول هستیم ولی در صورت قبولی توی مصاحبه، از کار قبلی انصراف میدم، مشکلی پیش نمیاد؟
مدیر پایگاه حتما باید همین رو بگویید. در مورد کارتون ازتون سوال می پرسند که باید خیلی خوب جواب بدید
sajad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
باسلام.جزوتون میخواستم.شماره تماس 0915....
مدیر پایگاه با شما در این مورد تماس گرفته خواهد شد و نحوه ارسال جزوه با شما هماهنگ می شود
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
1
سلام و خسته نباشيد
فرق ما غربي ها اينه كه براي آنها اصل صداقت است و معمولا آن چيزي كه هستند را نشان مي دهند ولي متاسفانه بما اموخته اند كه كه هميشه اون چيزي را نشان بدهيم كه نيستيم و اين يعني ريا و تزوير و دروغگويي
و جاي تاسف اينجاست در يك سايت رسمي نحوه انجام اين صفات ناپسند براي كساني كه قرار است 30 سال در سيستم اداري و دولتي كار كنند رسما اموزش داده مي شود . شايد به خاطر همين است كه سيستم اداري ما در حال حاضر از مشكلات فراواني رنج مي برد واقعا افسوس !!!
مدیر پایگاه در تمام موارد به داوطلبان تاکید شده است که اگر از شما سوالی داشتند آن را دقیقا و بدون دروغ اعلام نمایید اما برخی موارد افراد به دلیل بی تجربگی دقیقا مواردی را می گویند که برایشان نه تنها مفید نیست بلکه ضرر هم دارد. ما تذکر داده ایم که به جای گفتن مطالب غیر ضرور به مواردی بپردازند که براشون مفید باشه.

متاسفانه از این پیشنهاد و توصیه ها تفسیر به دروغ گویی شده است و این درحالی است که اتفاقا دروغ گفتن ممکنه باعث رد کردن داوطلب بشه البته در صورتیکه دروغ ثابت بشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم. میخواستم ببینم من که دانشجوی دکتری هستم و اصل مدرک ارشدم در دانشگاه محل تحصیل دکتری هست باید چکار کنم؟ البته دروس دوره دکتری و آزمون جامع به طور کامل گذرانده شده و فقط کار پژوهشی باقی مونده که نیازی به حضور در دانشگاه نمی باشد( به جز حضور ماهانه و یا ارتباط از طریق ایمیل با استاد راهنما)، به نظرتون مطرح کردن این موضوع امتیاز منفی محسوب نمیشه؟ البته شخصا به دلیل نیاز مالی، استخدام رو به مدرک دکتری ترجیح میدم.
مدیر پایگاه در مورد دانشجو بودن در متن خبر توضیح داده است. معمولا استقبال نمی کنند چراکه فکر می کنند بعد از تمام شدن درس می روند. سابقه قبلی ها این را تایید می کنید
شیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
جزوه مصاحبه و dvd را برای من هم ارسال کنید
شیما...
آدرس تهران -... 091045....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
با سلام مجدد. میخواستم بدونم هنگام آغاز کار مگه تعهد محضری نمیگیرن که احتمال میدن بعد از تموم شدن درس ، کار رو ول کنیم؟ نمیشه به هیچ شکل بهشون ثابت کنیم که کار رو ول نمیکنیم؟ ممنون از پاسخگویی تون.
مدیر پایگاه اتفاقا چون زیاد رفته اند جدیدا تعهدهای سفت و سخت تری میگیرند اما راه هایی برای در رفتن از این تعهد وجود داره

اگر کسی بخواد بره هیچ قانونی نمیتونه جلوش رو بگیره و اینها هم سعی می کنند که از همون اول جلوی این احتمال گرفته بشه
فاطمه
|
Germany
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
سلام ادمین محترم من جزوه رو میخواستم 093914... کی تماس میگیرین
مدیر پایگاه با سلام
با شما در این مورد تماس گرفته خواهد شد و نحوه ارسال جزوه با شما هماهنگ می شود
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
کسی که الان دانشجوی مقطع بالاتر دانشگاه ملی هست. اصل مدرکش در دانشگاه است؟ آیا می پذیرند؟
مدیر پایگاه قبلا در برخی از شرکت های توزیع گواهی معتبر را قبول می کردند. امسال هم ممکنه قبول کنند. بیشتر بستگی به مدیر عامل شرکت دارد که چقدر قبول کند
اخرین بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
سلام ادمین جان من دانشجوی تررم اخر ارشدم احتمالا تا ابان دفاع میکنم.بنظرتون تو مصاحبه بگم.امتیاز مثبت داره یامنفی.
بعدشم من بومی اونجایی که قبول شدم نیستم باید چی باید بگم راجع به بومی بودن.
خیلی خیلی ممنون میشم جوابمو بدید
اجرتون با خدا
مدیر پایگاه قبلا به این کامنت پاسخ داده شده است. اگر سوال کردند باید واقعیت را بگویید.

بومی بودن حداکثر 20 درصد تاثیر داره

همه این موارد در جزوه به صورت کامل توضیح داده شده است اما سعی می کنیم در این نظرات تاجای ممکن پاسخ دهیم
اخرین بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
ادمین سوالاش چنده تخفیف بدین
0935....
ایشالا قبول شدم 200 هزار میدم الان ....
اخرین بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
ادمین شمارمو منتشر نکنیا
حسین
|
United States of America
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
ادمین جان بعد از کارت به کارت به حساب باید 4 رقم اخر کارت خودمم براتون بفرستم ؟
مدیر پایگاه بله مشخصات خود و 4 رقم آخر شماره کارت و تاریخ و ساعت واریز ارسال کنید
بهروز
|
Germany
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
1
1
سلام من هم جزوه را می خواستم شماره تماس09178....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
1
ادمین جان سلام
جزوه آب و فاضلاب آماده نشد؟
مدیر پایگاه بله. پکیجی برای آبفا اماده ارائه است. برای مشاهده محتویات و نحوه تهیه به لینک زیر مراجعه نمایید:
http://barghnews.com/fa/news/10282
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
1
0
سلام،خسته نباشید،واقعا ممنون ک ب همه سوالات پاسخ میدین.
ایا همیشه مصاحبه تو دو مرحله جدا انجام میشه؟فاصله زمانیشون چقده ؟
نمیشه این جزوه هاتونو فقط جزوات کاغدی رو تهیه کرد؟
مدیر پایگاه بله بخش عمومی جزوات فقط 50 هزار تومان است و دیگه توضیحات مربوط به وظایف و دروس تخصصی را ندارد
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
0
0
درخواست تهیه جزوه مصاحبه استخدامی داشتم
شماره تماس 09352...4
مدیر پایگاه نحوه تهیه جزوه به ایمیل شما ارسال شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
0
0
سلام
جزوه آمادگی مصاحبه شرکت توزیع برق رو خواستم.
کرمانشاه هستم - شماره تماس 0930....
لطفا هرچی سریع تر ارسال کنید. ممنون
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
0
با سلام و ضمن قدردانی از اطلاعات جامع و مفید سایت شما . من با سهمیه جانبازی بیست و پنج درصدی پدرم و با مدرک ارشد برق قدرت در آزمون کتبی قبول شدم ، خواستم بپرسم نحوه مصااحبه برای این سهمیه چه جوریه و چقدر تاثیر داره؟
مدیر پایگاه سهمیه جانبازی شما در امتیاز مصاحبه تاثیری ندارد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
2
سلام ديگه واقعاً جايي تعجب داره اين بي قانوني!!!
در دفترچه براي هر پست تا 2 برابر ظرفيت مجاز بوده است.
چطور الان به سادگي و بدون هيچ منطق و قانوني به 2 برابر ظرفيت اضافه مي كنند!!!!!؟؟؟؟ اين كار كاملاً غير قانوني و قابل پيگيري است. چون شانس قبولي نفراتي كه در مرحله اول به صورت 2 برابر ظرفيت معرفي شدند به خطر مي افتد.
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
0
با سلام برای رشته کارشناس ایمنی شرکت توزیع برق میخواستم ولی بیکارم لطفا تخفیف بدید
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
0
0
درخواست جزوه برای کارشناسی ایمنی شرکت توزیع برق 091837...
مدیر پایگاه به ایمیل شما ارسال شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
سلام
جزوه رو میشه از طریق ایمیل خرید تا زود به دستم برسه و قیمتش کمتر باشه .
تکنسین برق نیروگاه مشهد قبول شدم .
با تشکر ،لطفا جواب بدین .
مدیر پایگاه نه امکان ارسال الکترونیکی آن وجود ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
سلام
جزوه رو میشه از طریق ایمیل خرید تا زود به دستم برسه و قیمتش کمتر باشه .
تکنسین برق نیروگاه مشهد قبول شدم .
با تشکر ،لطفا جواب بدین .
رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
0
سلام متقاضی دریافت جزوه هستم
مدیر پایگاه نحوه تهیه جزوه برای شما مجددا ارسال شد
کرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
متقاضی دریافت جزو هستم 091543...
مدیر پایگاه نحوه تهیه جزوه ارسال شد
فرامرز عاملی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
متقاضی دریافت جزوه 0935277....
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
متقاضی دریافت جزوه 093527...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
0915700.... جهت ارسال جزو
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
سلام چه جوری میتونم این جزوه رو تهیه کنم ..ممنون میشم راهنماییم کنید
0921635...
مدیر پایگاه نحوه تهیه به ایمیل شما ارسال شد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
نیروگاه دعوت شدم برای مصاحبه
جزوه میخاستم
مدیر پایگاه به ایمیل شما ارسال شد
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
سلام من واسه تکنسین برق نیروگاه دعوت به مصاحبه شدم جزوه رو چه جوری گیر بیارم؟؟؟!!!
مدیر پایگاه به ایمیل شما ارسال شد
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
سلام...من در قسمت تکنسین برق نیروگاه دعوت به مصاحبه شدم برای تهیه جزوه باید چکار کنم ممنون می شم راهنمایی کنید...0930182
مدیر پایگاه به ایمیل شما ارسال شد
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
0
سلام،تکنسین مکانیک نیروگاه برق سیمره دعوت به مصاحبه شدم لطفا جزوه رو از کجا تهیه کنم که زودتر به دستم برسد؟؟
مدیر پایگاه مشخصات تماس خود و در خواست خود برای خرید جزوه را ارسال نمایید. جزوه با پست ویژه ارسال می شود که سریعتر به دست شما برسد
یه دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
0
سلام.لطفا درمورد نحوه ی مصاحبه در نیروگاه برق آبی اگه اطلاع دارید راهنمایی کنید.در مورد شرکت فراب هم همینطور.بسیار ممنون.
مدیر پایگاه مصاحبه های وزارت نیرو بر اساس دستورالعمل و پروتکلی اجرا می شود که شامل نیروگاه های برق آبی هم می شود. در یکی دو صفحه امکان توضیح آنها وجود ندارد.
اگر سوال مشخصی دارید که نیاز به پاسخ داشته باشد بفرمایید تا پاسخ دهیم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
سلام جزوه برق رو میخوام.چطور باید سفارش بدم
مدیر پایگاه جزوه آماده ارسال است و تعداد قابل توجهی هم آنرا خریده اند. می توانید به صورت آنلاین هزینه را پرداخت کرده و به صورت آنلاین فرم درخواست را بعد از پرداخت پر نمایید تا بلافاصله برای شما ارسال گردد.
در این مرحله هر روز ارسال انجام می شود ولی بعدا با توجه به ارسال تکی جزوه ها هزینه ها بالاتر می رود
به لینک زیر مراجعه شود:
http://barghnews.com/fa/news/14934
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
سلام.من ازمون دستگاههای اجرایی شرکت کردم. برق منطقه ای قبول شدم.شرکت برق منطقه ای تهران مدارک گرفتن تطبیق انجام بدن از سوم تا دوازده خرداد تماس میگرن برای مصاحبه تخصصی.
آیا سهمیه 25 درصد ایثارگران در مصاحبه تاثیر داره؟
و سوالات تخصصی چه منابعی رو مطالعه کنم؟
با تشکر
مدیر پایگاه سهیمه ای ها جداگانه معرفی شده اند و اگر در تطبیق مدارک مشکلی نداشته باشند بصورت یک برابر ظرفیت معرفی می شوند.
منابع تخصصی بسیار گسترده است و نمی توان سوالات خاصی را مطرح کرد. توصیه می شود روی بقیه آیتم ها و امتیازات مصاحبه تمرکز کنید تا امتیاز الکی از دست ندهید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
اخه گفتن شنبه ساعت ٩ برا مصاحبه برق منطقه اي باش.!!!!
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
0
با سلام درخواست تهیه جزوه مصاحبه استخدامی داشتم
شماره تماس 0919644...
مدیر پایگاه در انتهای همین خبر لینکی برای تهیه جزوه قرار داده شده است که می توانید به صورت آنلاین پرداخت انجام داده و یکروزه این پکیج را تحویل بگیرید
ابراهيم مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
سلام خسته نباشي ادمين جزوه براي مصاحبه برق قسمت ابراتور يا انتقال ميخواستم ٠٩١٧٨٧٦...
مدیر پایگاه تلفنی با شما نحوه خرید جزوه و ارسال آن هماهنگ شد
بهنام
|
Germany
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
با سلام
آیا جزوه آزمون های کتبی نیروگاهها را دارید؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
0
0
باسلام.من درآزمون بیمانی جذب نیروی ابراتوری شرکت توزیع قبول شده ام.جهت مصاحبه حضوری جزوه تازم هستم باتشکر فراوان
مدیر پایگاه برای خرید جزوه به لینک زیر مراجعه کنید
http://barghnews.com/fa/news/14934
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
با سلام و تشکر برای سایت خوبتون
لطفا منو راهنمایی کنید
من تازه توی استخدام اپراتور شرکت نصب و تعمیرات پست های توزیع قبول شدم و دنبال کتاب یا جزوه یا فایلی هستم که توضیحات کاملی در مورد تجهیزات برقی مثل ترانس یا چیزای دیگه داده باشه ولی توی اکثر سایتا فقط از سوالات پرتکرار جزوه جمع کردن و میفروشن
لطفا اگر کسی هست که تجربه داشته باشه راهنماییم کنه
و مسعولان سایت جهت مشاوره برای خرید محصولتون لطفا راه تماس با شمارو نشونم بدین
دوستان به من گفتن همین هفته زنگ میزنن که برای مصاحبه تخصصی برم پس هرکی میخواد لطف کنه و کمکم کنه عجله کنه یک دنیا سپاسگزارم ازتون
اینم جی میلم که اگه کسی خواست پیام بده
ممنونم
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
ادمین محترم
منتظرتونم
بازم ممنونم
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
سلام من چند بار پیام گذاشتم ولی نمیدونم مشکل چیه که به شما نمیرسه
لطفا اگه این پیامو میبینین برای مشاوره خرید محصول با من تماس بگیرید
ممنون
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
0
سلام من چند بار پیام گذاشتم ولی نمیدونم مشکل چیه که به شما نمیرسه
لطفا اگه این پیامو میبینین برای مشاوره خرید محصول با من تماس بگیرید ...
ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
0
اولین اتوبوس ....ساعت ۱.۳۰ حرکت میکنه
لطفا برای این ساعت هماهنگی کنین
مدیر پایگاه بسته شما ارسال شد
Power
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
سلام من واریز انجام دادم و فرم هم پر کردم ولی پس از ارسال فرم هیچ پیامی مبنی بر ارسال جزوه و تایید ثبت نامم انجام نشد
لطفا راهنماییم کنید
من جزوه مصاحبه آزمون استخدامی رو میخوام
ممنون
مدیر پایگاه سلام
جزوه ویرایش جدید آماده شده است.احتمالا امروز پست شده باشد. در ساعت اداری تماس بگیرید یا کامنت دهید که بتوان پیگیری کرد.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
سلام
من جزوه مصاحبه حضوری وزارت نیرو(اداره برق)رو میخام ولی میخام حتما مصاحبه مربوط به روانشناسی و تخصصی هم داشته باشه
من برا کمک کارشناسی امور اداری مالی قبول شدم
و برای این تاکید میکنم اخه تا حالا چند تا جزوه به صورت اینترنتی خریدم و هیچ کدومش بخش سوالات روان شناسی و تخصصی رو نداشت فقط عقیدتی سیاسی بود
خلاصه اگه سوال با جواب با این ویژگی دارین منو در جریان بگذارید
با تشکر از کمکتون
مدیر پایگاه سوالات تخصصی امتیاز خیلی کمی دارد و بارها گفته ایم در ازمون کتبی وضعیت علمی شما تایید شده است و در مصاحبه مهارت های شخصیتی و ارتباطی و روانشناسی و ... ارزیابی می گردد
در این جزوه سوالات روانشناسی و نحوه پاسخ گویی و دام ها و نکات مهم به صورت کامل تشریح شده است
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
0
سلام به تمامی دوستان .خداقوت
نمره آزمون من از رقیبم بالاتره ولی اون از کارکنان قراردادی خود آبفاست به نظر شما امکان پارتی بازی و استخدام اون هست؟
مدیر پایگاه شما هر امکانی را جدی بگیرید و سعی کنید خودتون با بهترین شکل مصاحبه تون رو بدید که به مشکل برنخورید
امکان پارتی بازی و اعمال سلیقه خیلی کم شده و به خاطر نظارت های مختلف و شرایط مصاحبه و ... به سختی می توان صرفا با پارتی کسی را قبول کرد
اراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
سلام جواب مصاحبه کی میاد
مدیر پایگاه به اعلام هر شرکت بستگی دارد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
0
0
با سلام
بنده از آبفای قم قبول شدم. با عنوان کارشناس سیستم‌های کنترل.
به نظرتون حقوق پایه چقدر هست و به همراه مزایا تا چقدر میتونه افزایش پیدا کنه؟؟؟
سپاس از توجهتون
مدیر پایگاه معمولا نزدیک به سه میلیون حقوق می دهند البته بعد از یک سال
بعدش هم تا 3.5 بالا میره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
با سلام و تشکر فراوان از برق نیوز عزیز .بنده هفته پیش در یکی از استانها مصاحبه آبفا شرکت کردم و با توجه به کمک شایانی که جزوه شما به بنده کرد بر خودم ملزم دونستم که از شما تشکر کنم .و یک سوال دارم که بسیار برام مهمه اونم اینکه من واجد شرایط ضریب 17درصد این آزمون هستم کارمند قراردادی هستم و میخوام بدونم این ضریب در درصدهایی که تو نتایج کارنامه سنجش اومده اعمال شده یا نه اون درصد ها درصد آزمون خودم هستن ؟؟؟؟
مدیر پایگاه سلام
در صدهای اعلام شده، درصدهای اکتسابی شما هستند و ضریب 17 درصد در نمره های اعلام شده دخیل نبوده.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
ممنونم از پاسختون یه سوال دیگه ای که هر کجا گشتمو پرسیدم جوابو پیدا نکردم اونم اینکه این ضریب 17درصد دقیقا چند هست و در کدام درصد ها ضرب میشود .طبق اطلاع بنده در این آزمون و ظرفیتهای شرکت کننده ما 4تا ظرفیت داشت که یه نفر فرزند همکار بود و بنده هم از نیروهای قراردادی .به نظر شما ضریب ما چند است ؟
مدیر پایگاه دوست عزیز متاسفانه امسال درباره ضرایب هیچ اعلان شفافی صورت نگرفته و ما هم بی اطلاعیم.
طبق اعلام سنجش، افرادی که سهمیه 17درصد دارند بین خودشون رقابت می کنند و ممکنه به ازای سابقه کاری که شما دارین علاوه بر سهمیه 17درصد، در مصاحبه هم برای شما امتیاز دیگه ای قایل بشن.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
تورو خدا اگه میشه قیمت جزوه رو یکم پایین تر بیارین واقعا توان خریدشو ندارم مصاحبم نزدیکه واقعا احتیاج دارم به این جزوه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
سلام
ببخشید نحوه ی ارسال جزوه و هزینه آن چگونه است ؟؟
آیا ویرایش جدید تری از این جزوه تون آماده شده ؟
مدیر پایگاه این جدیدترین نسخه است فعلا
با پست ارسال می شود
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
سلام
زبان انگلیسی در چه حد می پرسن؟؟
مدیر پایگاه معرفی و خودتون و چند سوال تخصصی برای درک مطلب
سهیل
|
Germany
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
سلام ببخشید من برا کتاب مصاحبه ثبت سفارش انجام دادم و پرداخت کردم. تا مصاحبه من چیزی نمونده خاستم یکمی سریعتر پست بشه ممنون از زحماتتون
مدیر پایگاه هر روز ارسال دارند
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
خسته نباشید. بنده در آزمون اخیر وزارت نیرو دعوت به مصاحبه شدم. با توجه به اینکه گرایش ارشدم فرق می کرد با لیسانس شرکت کردم. یه مقاله کنفرانسی هم از ارشد دارم که مقاله برتر شده. خواستم ببینم که میتونم زمان مصاحبه بگم که ارشد دارم؟ اگه بفهمن ایرادی داره یا نه؟ برتر شدن توو مقاله آیا امتیاز جدا داره یا نه؟ ممنون
مدیر پایگاه در زمان ثبت نام در دفترچه گفته بودند که داوطلب باید با آخرین مدرک تحصیلی خودش ثبت نام کند.
البته ممکنه هم در زمان مصاحبه گیر ندهند ولی به هر حال جزو شرایط ثبت نام بوده
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
0
سلام.ببخشید من چند روزه ک کتاب رو سفارش دادم ولی هنو نرسیده میخواستم ببینم چجوری میشه پیگیری کرد؟
مدیر پایگاه دو روز پیش سفارش دادید و ارسال شده
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
سلام میخواستم جزوه رو تهیه کنم
0935...0603
مهندس برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
سلام بر ادمین محترم
ادمین جان من لیسانس برق قدرت دانشگاه دولتی دارم و الان دارم هم برای آزمون ارشد می خونم و هم برای استخدامی های آینده به خصوص اون استخدامی شرکت های وابسته در نیمه اول سال آینده که قبلا اعلام کردی. خواستم بدونم که اگه من سال دیگه دانشجو ارشد دولتی شدم و همزمان در آزمون آینده دعوت به مصاحبه شدم ، این دانشجو بودن برام مشکل ساز میشه به نظرت یا نه؟ اصلا بگم دانشجو هستم ؟ چطوری میخوان بفهمن من دانشجو هستم ؟ خیلی نگرانم که اگه دانشجو ارشد باشم در مرحله مصاحبه مشکل ساز بشه .
ممنون
مدیر پایگاه اگر بپرسند دانشجو هستید که باید راستش را بگویید
خیلی مواقع با دانشجو بودن فرد مشکلی ندارند بخصوص اگر مطمئن شوند که می ماند و به کارش لطمه نمی نزند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
سلام بنده در ازمون فراگیر هفتم برای کارشناس برنامه ریزی و نطارت صنعت آب و برق در وزارت نیرو قبول شدم میخواستم ببینم برای مصاحبه جزوه ای هست ک مطالعه کنم هیچ چیز راجع ب مصاحبه نمیدونم
رشتم برق هست ممنون
مدیر پایگاه بله جزوه مصاحبه حضوری استخدامی وزارت نیرو
https://barghnews.com/fa/news/14934
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار