کد خبر: ۱۰۲۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
مدیر عامل برق منطقه ای تهران در ادامه از سفر مسئولین شرکت زیمنس اواخر هفته پیش رو خبر داد و گفت: ما با زیمنس در گذشته در ارتباط با ساخت نیروگاه های سیکل ترکیبی و گازی پست برق همکاری هایی داشته ایم و در جلسه روز چهار شنبه نیز در زمینه مباحث مربوط به سرمایه گذاری واردات تکنولوژی مذاکراتی خواهیم داشت.

به گزارش "برق نيوز" سید زمان حسینی مدیر عامل برق منطقه ای تهران در خصوص دلیل خاموشی های پراکنده در سطح تهران، گفت: خاموشی ها به‌دلیل اشکال جزیی است که قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه میزان خاموشی ها نسبت به 9 هزار مگاوات پیک مصرف بسیار ناچیز است، افزود: فصل تابستان و گرمی هوا و در نتیجه مصرف فوق العاده بالا منجر به ایجاد مشکلات فنی و محدودیت هایی می شود که بعضا خاموشی هایی نیز ممکن است در پی داشته باشد اما هیچ یک از خاموشی ها از قبل تعیین شده نبوده است.

حسینی تصریح کرد: ترانسفورماتور و کابل های برق ظرفیتی خاصی دارند و با گرمای هوا که مصرف افزایش می باد دچار مشکل می شوند.  

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا کمبود تجهیزات نیز ممکن است مشکلات مربوط به قطعی برق را منجر شود، اظهار داشت: ما به لحاظ تجهیزات مشکل چندانی نداریم زیرا در حال حاضر تمامی کابلهای 63 کیلو ولت و ترانسفورماتورهای 63 به 20 کیلوولت در داخل کشور ساخته می شود و در این زمینه خودکفا هستیم.

مدیر عامل برق منطقه ای تهران در ادامه از سفر مسئولین شرکت زیمنس اواخر هفته پیش رو خبر داد و گفت:  ما با زیمنس در گذشته در ارتباط با ساخت نیروگاه های سیکل ترکیبی و گازی پست برق همکاری هایی داشته ایم و در جلسه روز چهار شنبه نیز در زمینه مباحث مربوط به  سرمایه گذاری واردات تکنولوژی مذاکراتی خواهیم داشت.
منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار