کد خبر: ۱۰۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
امام جمعه بلوک گفت: دو مشکل اساسی افت بسیار شدید ولتاژ برق در منطقه و آب آشامیدنی در بخش اسماعیلی ملموس است که باید رفع شود.

به گزارش "برق نيوز" جت‎الاسلام محمدحسین نوزایی در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه بلوک با سفارش خود و مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: خداوند در  آیه 25 سوره رعد عاملان قطع صله رحم را لعنت کرده است، زیرا موجب کاهش عمر، دوری از رحمت خداوند، قحطی و خشکسالی، فقر، حزن و اندوه و بسیاری از بلاهای دیگر می‎شود.


وی بیان داشت: در روایتی از امام محمد باقر (ع) آمده است «صله رحم اعمال انسان را پاکیزه، اموال را زیاد، بلا را دفع، حساب را آسان و مرگ را به تأخیر می‎اندازد».

نوزایی با اشاره به سالروز ورود حضرت مسلم بن عقیل به کوفه تصریح کرد: پس از دعوت کوفیان و ارسال چند هزار نامه به فرزند رسول‎الله حضرت سیدالشهدا (ع) برای حضور در کوفه حضرت سفیر و فرستاده خود حضرت مسلم را به کوفه فرستاد و کوفیان بی‎وفا عهدشکنی کردند و وی را به شهادت رساندند.

امام جمعه بلوک همچنین تخریب قبور متبرک بقیع توسط وهابیون را محکوم کرد و گفت: پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران در سال 1358 توسط حضرت آیت‎الله طالقانی است.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام راحل (ره) از آیت‎الله طالقانی به عنوان زبان گویا مانند ابوذر غفاری یاد کرد و افزود: ایشان در نخستین خطبه خویش فرمودند «امروز طلیعه این فریضه اللهی و این صف بزرگ توحید یعنی نماز جمعه است».

نوزایی عنوان کرد: دو مشکل اساسی افت بسیار شدید ولتاژ برق در منطقه و آب آشامیدنی در بخش اسماعیلی ملموس است و روزانه مراجعات مکرر مردمی برای رفع این دو معضل به دفتر امام جمعه وجود دارد.

وی ادامه داد: از مسئولان مربوطه تقاضا داریم با جدیت هرچه بیشتر به مشکلات مردم توجه کرده و در اسرع وقت اقدامات لازم را برای رفع این دو معضل اساسی بخش اسماعیلی انجام دهند.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار