کد خبر: ۱۰۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
با حضور استاندار ایلام و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ومعاونین محترم استاندار پروژه برق‌رسانی به «مورموری» و «مولاب» افتتاح شد.

به گزارش "برق نيوز" به نقل از شبستان مدیرعامل شرکت برق استان، گفت: با بهره‌برداری از فیدر دو مداره برق آبدانان به «مورموری» و «مولاب» این دو منطقه را تحت پوشش برق با ولتاژ مناسب قرار می‌دهد.

 هادی شیرخانی، اظهار کرد: طول این شبکه 20 کیلوولتی، 45 کیلومتر از آبدانان تا بخش کلات مورموری است که بخش کلات مورموری و روستاهای تابعه را تحت پوشش برق با ولتاژ مناسب قرار می‌دهد.

 وی، تصریح کرد: این پروژه از سال 91 بااعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد ریال شروع‌شده و با برقراری 2 هزار و 200 انشعاب برق، زمینه بهره‌مندی بیش از 10 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی بخش کلات مورموری و روستاهای تابعه از نعمت برق فراهم‌شده است.

 شیرخانی، خاطرنشان کرد: تقویت ولتاژ برق منطقه مورموری و روستاهای تابعه و پایداری شبکه از نظر کاهش قطعی برق از مزایای این طرح است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار