کد خبر: ۱۰۳۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۱ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از بهبود شبکه‌های برق‌رسانی در روستاهای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش "برق نيوز" امرالله پاراد صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های برق‌رسانی در دشتی و تنگستان اظهار کرد: با اصلاح و نوسازی کلیه شبکه‌های برق فشار ضعیف روستای کنار بابایی تنگستان و با نصب اتوبوستر در خط سنا روستاهای ( باغان، کردلان، درویشی، شبنم، سنا) در شهرستان دشتی از برق مناسبی بهره‌مند شدند.

پاراد بیان کرد: در روستای کناربابایی به دنبال افزایش رضایت‌مندی مشترکین جهت توسعه شبکه‌های روستایی، پروژه‌های مهمی در تمامی آن مناطق اجراشده است که می‌توان به احداث 1500 متر شبکه فشار ضعیف و اصلاح و تعویض 30 پایه فرسوده اشاره کرد.

 وی اجرای این طرح را در راستای افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه اعلام کرد و بیان داشت: اجرای این پروژه تعدیل خطوط موجود را به دنبال داشته است و اصلاح انشعاب مشترکین با محوریت بهبود اتصالات و ایجاد امکان واگذاری انشعاب جدید با افزایش سطح مقطع شبکه موجود از دستاوردهای این طرح است

وی همچنین از نصب و راه‌اندازی یک دستگاه تقویت‌کننده ولتاژ برق 20 کیلوولت (اتوبوستر) روی خط سنا واقع در روستای امام‌آباد شهرستان دشتی خبر داد و گفت: این پروژه به‌منظور رفع افت ولتاژ شهر شنبه و روستاهای اطراف ( باغان، کردلان، درویشی، شنبه، سنا) انجام‌گرفته که امید است مردم شریف آن مناطق از برق مطلوبی بهره‌مند شوند.

پاراد اظهار داشت: 7 دستگاه ترانسفورماتور باقدرت 2800 کیلووات آمپر جهت کاهش ضعف ولتاژ در شهر خورموج، کاکی، بنیاد، کردوان و محمدآباد نیز نصب و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در پایان اعتبار هزینه شده این پروژه‌ها را افزون بر 10 میلیارد و پانصد میلیون ریال عنوان کرد.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار