کد خبر: ۱۰۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از افتتاح آزمایشگاه لوازم اندازه گیری توزیع برق استان زنجان خبر داد.

به گزارش "برق نيوز" باتوجه به حساسیت و اهمیت بسیارزیاد سنجش میزان انرژی تبادلی بین مشترکین شرکت های توزیع برق و از طرفی ضرورت کنترل لوازم اندازه گیری و اطمینان از صحت عملکرد آنها و با هدف تمرکز وهدایت بهینه کنترل لوازم اندازه گیری ، آزمایشگاه لوازم اندازه گیری مجهزی در شرکت توزیع برق استان زنجان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در آیین افتتاح آزمایشگاه لوازم اندازه گیری مجهز این شرکت که با هدف سنجش دقیق و کنترل لوازم اندازه گیری به بهره برداری گفت : با افتتاح آزمایشگاه لوازم اندازه گیری، کلیه تجهیزات اندازه گیری که وارد شرکت یا خارج می شود برنامه ریزی، تست و کنترل خواهند شد و به میزان قابل توجهی دقت سنجش و نیز رفع عیب تجهیزات افزایش خواهند یافت .

وی افزود : یکی از نکات قابل تأمل در بهره برداری از آزمایشگاه مذکور، تجهیز آن در فضایی به مساحت 50 مترمربع که پیش از این به عنوان محل بلااستفاده محسوب شده و بشکل شایسته ای از نظر فنی ومهندسی نیز توسط کارشناسان جوان این شرکت چیدمان شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد : یکی دیگر ازکاربردهای این واحد در جهت آموزش و ارتقای توانمندی مامورین کنتورخوانی ، تست و کنترل لوازم اندازه گیری می باشد که به همین منظور ، ماکت آموزشی لوازم اندازه گیری طراحی وبرای ساخت آن از کلیه کنتورهای مورد استفاده و همچنین با قدمت بیش از 40 سال استفاده شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار