کد خبر: ۱۰۳۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳:۱۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
در گفتگوی اختصاصی با برق نیوز اعلام شد:
دکترداود توکلی بیان داشت: پنجمین مرحله تطبیق مدارک آزمون استخدامی 31 اردیبهشت 94 تا صبح روز چهارشنبه 7 مردادماه به پایان خواهد رسید. همزمان با این مرحله نیز تطبیق مدارک توسط گروه بررسی مدارک شروع شده است و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 7 مردادماه 94 نتایج نهایی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت مصاحبه در هر دو بخش برق و آب را اعلام خواهیم کرد.
دکترداود توکلی در مصاحبه با برق نیوز بیان داشت: پنجمین مرحله تطبیق مدارک آزمون استخدامی 31 اردیبهشت 94 تا صبح روز چهارشنبه 7 مردادماه به پایان خواهد رسید. همزمان با این مرحله نیز تطبیق مدارک توسط گروه بررسی مدارک شروع شده است و لذا تا بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز بررسی مدارک داوطلبین مشمول تطبیق در مرحله پنجم نیز به پایان خواهد رسید و ما نیز بلافاصله نتایج را تا ساعت 24 روز چهارشنبه 7 مردادماه 94 اعلام خواهیم کرد. نتایج همه داوطلبان اعم از برقی ها و آبی ها در تاریخ مقرر منتشر خواهد شد.

استاد پردیس فنی مهندسی دانشگاه شهید بهشتی با انتقاد از جو سازی های حاکم در رسانه های خبری تاکید کرد: در بسیاری از آزمون های استخدامی بیش از این زمان برای اعلام نتایج فرصت گرفته می شود و این روالی نبوده است که در وزارت  نیرو برای اولین بار پیاده شده باشد. این تاخیر در راستای رعایت کامل حقوق داوطلبان بوده است.

رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق در خصوص روند برگزاری آزمون استخدامی و شرایط حاکم بر آن به برق نیوز گفت: دقت و حساسیت در بررسی تک تک مدارک باعث شد تا روند بررسی و تطبیق مدارک کمی طولانی شود و این مسئله بیشتر از آنکه به نفع ما و شرکت های استخدام کننده نیرو باشد به نفع داوطلبان بوده چراکه به دقت و در مراحل مختلف مدارک آنها بررسی شده تا حقی از کسی ضایع نشود.

دکتر توکلی با اشاره به اینکه برگزاری آزمون ضوابط و شرایط خاص خود را دارد گفت: تامین نیروی متخصص مورد نیاز شرکت های صنعت آب و برق لازمه برخی ملاحظات در روند برگزاری آزمون است و علیرغم فشارهای مختلف حتی یک مورد خارج از ضوابط آزمون برای مصاحبه اعلام نخواهد شد و از این بابت متقاضیان هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی در پاسخ به شایعات اخیر در خصوص ابطال نتایج آزمون و یا لغو آن به خاطر مسائل مالی توضیح داد: به هیچ وجه چنین مسائلی وجود نداشته و علیرغم اینکه ما هنوز هزینه های برگزاری و بررسی تطبیق مدارک را از نهادهای مربوطه به طور کامل دریافت نکرده ایم اما در سرعت و دقت ما کمترین تاثیری نداشته و دقیقا به محض اتمام بررسی تطبیق مدارک مرحله پنجم، نتایج نهایی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیتی برای مصاحبه را اعلام خواهیم کرد.

در ادامه مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب وبرق اظهار داشت: علیرغم فشارهای گوناگونی که بر ما در این مدت وارد بوده است بدون توجه به ملاحظات خاص، فقط به بررسی مدارک داوطلبان پرداخته و تمامی عوامل مرکز آزمون در این مدت بی وقفه در تلاش بوده اند تا مدارک هر داوطلب به دقت بررسی شود.

مهندس نفر در ادامه بیان کرد: ما در مرحله اول تطبیق مدارک در پی تکمیل ظرفیت کامل برای مصاحبه بودیم اما به دلیل تعدد رده های شغلی و خالی ماندن برخی از ظرفیت ها مجبور بودیم از داوطلبان جایگزین استفاده کنیم و این امر مستلزم اعلام مراحل جدید تطبیق مدارک بود که علیرغم میل و خواست ما این مراحل به پنجمین مرحله رسید.

وی گفت: مراکز 8 گانه ما در سراسر کشور مسئولیت بررسی مدارک را بر عهده داشتند و برای همه مواردی که قانون مشخصی وجود نداشت ما استعلامات و پیگیری های لازم را انجام داده تا از شرایط مدرک ارسال شده مطمئن شده و دقیق ترین تصمیم گرفته شود. همچنین وی در خصوص دلیل نخواستن کپی شناسنامه در مرحله اول تطبیق گفت: شناسنامه برای بررسی بومی بودن افراد بوده است که در نمره آزمون تاثیر نداشته و در مرحله مصاحبه تاثیر گذار است لذا مرحله اولی ها که فایل اسکن شده مربوط به شناسنامه را ارسال نکرده اند از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

مهندس نفر با اشاره به فشار زیاد کاری چند ماهه اخیر حاکم بر مجریان این آزمون گفت: برای بررسی دقیق تر مدارکی که در مراکز 8 گانه ما رد شده اند دوباره در تهران بررسی مجدد صورت می گرفت تا اگر کوچکترین اشتباهی در بررسی آنها وجود دارد برطرف شود. بعد از طی مرحله دوم مدارک رد شده نهایی برای سومین مرتبه نیز چک و بررسی می شد تا کوچکترین اجحافی به هیچ داوطلبی نشده باشد.

مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق با اشاره به عدم اعلام تاریخ مشخصی برای اعلام نهایی نتایج گفت:علیرغم اینکه می توانستیم در ابتدا یک بازه طولانی چند ماهه را مدنظر قرار دهیم اما ترجیح دادیم مراحل تطبیق مدارک را به سرعت جلو ببریم و زودتر نتایج نهایی را استخراج نماییم. از طرفی اعلام ارسال مدارک 82 هزار داوطلب ضمن ایجاد حق باعث به زحمت انداختن بیش از 70 هزار نفر در سراسر کشور م یشد که اتفاقا نارضایتی های شدیدتری را نیز در پی داشت.

وی تاکید کرد: تغییر دامنه سایت آزمون نیرو به دلیل مشکل فنی بوجود آمده در سرورهای ارائه خدمات هاستینگ بوجود آمد و ما برای اینکه وقفه دو هفته ای برای بررسی مدارک اتفاق نیفتند ادامه مراحل تطبیق مدارک را در سایت خود موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق ادامه دادیم تا زودتر این فرایند تکمیل شده و نتایج اعلام گردد.

مهندس نفر با بیان اینکه ما با تنها سایت خبری که در زمینه اطلاع رسانی آزمون استخدامی وزارت نیرو همکاری داشته ایم برق نیوز بوده است تصریح کرد: برای اطلاع رسانی در اعلام مراحل جدید تطبیق مدارک از سه روش ارسال پیامک های گروهی، ارسال پیامک با شماره موبایل اختصاصی و تماس تلفنی با شماره همراه و همچنین شماره تلفن ثابت داوطلب استفاده شده است و حتی یک مورد هم نداریم که از حداقل با یکی از این روش ها اطلاع رسانی نشده باشد مگر آنکه تمامی راه های ارتباطی با وی بسته بوده باشد.

وی در خصوص اعمال سهمیه ها در رده های شغلی کم ظرفیت بیان داشت: بعد از پیگیری های اداری و مستمر با متولیان خاص و ارگان های مسئول در این سهمیه ها، تصمیمی اتخاذ شد که فقط سهمیه های ها امکان قبولی در آنها را نداشته باشند و افراد بدون سهمیه نیز شانس قبولی در این موارد را از دست ندهند.

مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب وبرق در جواب درخواست برق نیوز جهت انتشار دلایل رد شدن مدارک داوطلبانی که مدارک خود را ارسال کرده اند گفت: تلاش می کنیم به این خواسته داوطلبان عمل کرده و دلیل رد شدن مدارک آنها در سایت اعلام شود تا در آزمون های بعدی نقایص موجود رفع شود و یا دوباره مدارک اشتباه ارسال نکنند.

مهندس نفر در خصوص جوابگویی تلفنی به داوطلبان اظهار داشت: ما و دیگر مجریان آزمون تمام سعی خود را داشته ایم تا جوابگوی تماس های گرفته شده از سوی داوطلبان باشیم اما حجم تماس ها آنقدر زیاد بود که پاسخویی به تک تک آنها نیازمند نیروهای زیادی بوده و عملا امکان پذیر نبود.

وی نحوه امتیاز بندی نمره آزمون کتبی تخصصی و عمومی و همچنین مصاحبه را تشریح کرد و گفت: این آزمون درمجموع هزار امتیاز دارد که از این هزار امتیاز 500 امتیاز مربوط به نمره آزمون کتبی تخصصی، 250 امتیاز مربوط به نمره آزمون کتبی عمومی و 250 امتیاز مربوط به مصاحبه ها است اما به دلیل نزدیکی امتیارات مربوط به آزمون کتبی گاها نقش مصاحبه ها در پذیرش نهایی پر رنگ تر خواهد بود.

در ادامه نیز دکتر توکلی با اشاره به حساسیت مرحله مصاحبه برای داوطلبان و اهمیت امتیاز آزمون کتبی گفت: دلیلی که نتایج آزمون کتبی قبل از اتمام مراحل مصاحبه اعلام نمی شود این است که اطلاع از وضعیت امتیاز آزمون باعث نشود تا تاثیری بر مصاحبه افراد داشته و برای آنها مشکل ساز نشود. نتیجه آزمون کتبی داوطلبان، کارنامه و رتبه آنها نسبت به آخرین فرد قبولی بعد از انجام مراحل مصاحبه منتشر می شود تا داوطلبان از وضعیت آزمون خود مطلع شوند.

وی در پاسخ به این درخواست برق نیوز برای انتشار سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و پاسخنامه آن ادامه بیان داشت: بعد از  اعلام نتایج آزمون کتبی، این سوالات و پاسخنامه آن در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. حتی سعی خواهد شد سوالات سالهای قبل تر نیز از طریق سایت مرکز آزمون یا برق نیوز در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

دکتر توکلی با ارائه توضیحاتی در خصوص کنترل سوالات و بررسی صحت پاسخ های آن گفت: در چند مرحله قبل از آزمون سوالات بررسی شده و با تکنینک های خاصی حتی بعد از برگزاری آزمون مورد بررسی مجدد قرار گرفته است تا کمترین خطای احتمالی در سوالات و پاسخ های آنها وجود داشته باشد.

رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق تصریح کرد: در این آزمون بیش از 14 هزار نفر غایب بودند  و در تعداد معدودی از رده های شغلی حتی کسب حدنصاب 50 درصد آزمون عمومی برای تکمیل ظرفیت مورد نیاز برای مصاحبه نیز محقق نشد و مجبور بودیم برای این موارد استثناء مجوزهای مربوطه را از مراجع مربوطه اخذ نماییم.

دکتر توکلی با رد شایعاتی مبنی بر استخدام بدون طی مراحل آزمون و مصاحبه گفت: استخدام های دولتی تابع ضوابط و دستورالعمل های مشخصی است و به هیچ وجه امکان دور زدن آنها وجود ندارد و حتی یک مورد هم نخواهیم داشت که فردی بدون مصاحبه و آزمون استخدام شود مگر اینکه نحوه همکاری آن جور دیگری باشد که خارج از نظام استخدامی دولتی است. فرزندان مقامات ارشد وزارت نیرو که در آزمون های گذشته رد شده اند کم نیستند و از این بابت اطمینان کامل وجود دارد و نظارت ها و بازرسی های خاصی نیز بر آزمون حاکم است که اجازه استخدام خارج از ضوابط را نمی دهد.

استاد پردیس فنی مهندسی دانشگاه شهید بهشتی بیان داشت: تاریخ مصاحبه های استخدامی این آزمون دست ما نیست و معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو در این مورد تصمیمات لازم را خواهد گرفت. برخی از شرکت های صنعت آب و برق به دلیل کمبود نیروی شدید در پی این هستند که در سریعترین زمان ممکن این مصاحبه ها را انجام داده و نیروهای مورد نیاز خود را استخدام نمایند اما بقیه شرکت ها معمولا براساس تاریخ اعلام شده از سوی وزارت نیرو داوطلبان پذیرفته شده را برای مصاحبه دعونت خواهند کرد.

انتشار یافته: ۲۶۷
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۷۶
ناشناس
|
Hong Kong
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
0
چرا تو تیتر زدین نتایج ازمون کتبی؟ازمون کتبی؟یا نتایج نهایی؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
4
8
دوستان دیدین عرض کردم از بس کیفیت خروجی دانشگاها پائین اومده خیلی ها همون ۵۰ درصد حداقلی رو هم کسب نکردن :-) اونم از اون آزمون آسون
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
1
1
تشکر از همه ی مسئولین و سایت برق نیوز

خدا قوت

فقط یک عرض کوچیک

ای کاش به دوستانی که مدارکشون نقص جزئی داره اجازه دفاع برای همین آزمون داده شود

با تشکر
مدیر پایگاه در این مورد صحیت کردیم و گفتند که نقص های جزئی که قابل بررسی بوده باشد را در نظر گر فته ایم و کسانی که رد شده اند قطعا نمی توانستند مدارک خود را اصلاح کنند یا اصلاح آن با چند روز امکان پذیر نبوده است
ناشناس
|
Hong Kong
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
1
ادمین جان بازم توضیح ندادند به چه علت افراد تطبیقی بیشتر از دو برابر ظرفیتند؟ اصلا در واقع هیچ اشاره ای به این موضوع نشده؟طبق گفته خود اقای دکتر : ما در مرحله اول تطبیق مدارک در پی تکمیل ظرفیت کامل برای مصاحبه بودیم اما به دلیل تعدد رده های شغلی و خالی ماندن برخی از ظرفیت ها مجبور بودیم از داوطلبان جایگزین استفاده کنیم و این امر مستلزم اعلام مراحل جدید تطبیق مدارک بود
مدیر پایگاه تطبیقی ها باید بیشتر از دو برابر ظرفیت باشند تا تعدادی که مدارکشان ناقص است و حذف می شوند حداقل دو برابر ظرفیت بماند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
2
خدا کنه این دفعه راست بگن.............
درود و تشکر فراوان از ادمین جان
tata
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
0
سلام ادمین جان
آقای توکلی گفتن که برای مدارک فرستاده شده استعلام گرفتن و یه تعدادی رو رد کردن
آیا احتمالش هست کسانی که در حال حاضر در مقطع بالاتر در حال تحصیل هستند(استعلام مدرک تحصیلی) رو رد کرده باشند؟
لطفا جواب بدید. با تشکر.
مدیر پایگاه برای کسانی که مدارک بالاتر دارند و با مدرک پایین تر شرکت کرده اند استعلام گرفته نشده است
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
4
سلام،با تشکر فراوان از زحمات بی وقفه شما و همکارانتان.امیدوارم چهارشنبه روز خوبی واسه دوستانم باشه انشالله.
سینا
|
Germany
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
6
با سلام. صمیمانه از اطلاع رسانی برق نیوز ممنونم
م ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
2
ممنون از زحمات سایت برق نیوز
حداقلش اینه که تا چهارشنبه سایت وزارت نیرو رو چک نمی کنیم
وقتمون الکی تلف شه
م ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1
1
ممنون از زحمات سایت برق نیوز
حداقلش اینه که تا چهارشنبه سایت وزارت نیرو رو چک نمی کنیم
وقتمون الکی تلف شه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
5
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
باید قبول کنیم که دلایل ایشان تا حدود زیادی قابل قبول است اما کاش در این زمینه هم خبر میدادند.
ناشناس
|
Hong Kong
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
ادمین جان بازم توضیح ندادند به چه علت افراد تطبیقی بیشتر از دو برابر ظرفیتند؟ اصلا در واقع هیچ اشاره ای به این موضوع نشده؟طبق گفته خود اقای دکتر : ما در مرحله اول تطبیق مدارک در پی تکمیل ظرفیت کامل برای مصاحبه بودیم اما به دلیل تعدد رده های شغلی و خالی ماندن برخی از ظرفیت ها مجبور بودیم از داوطلبان جایگزین استفاده کنیم و این امر مستلزم اعلام مراحل جدید تطبیق مدارک بود
هرمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
3
ممنون و دم شما گرم...
ناشناس
|
Hong Kong
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
ادمین جان من بازم نگرفتم چی شد,الان من جز تطبیقیهای مرحله دوم هستم تو استان اطلاع دارم که بیش تر از دو مرحله تطبیق نخورده با توجه به این که مرحله دومم یعنی مدارک نفر اول یا دوم ناقص بوده و از منو درخواست کردند؟یا اینکه اینا مدارک چهار نفر اولو تو مرحله اول تطبیق بررسی کردند,و مسلا یه نفر ناقص بوده و مال منو درخواست کردند؟
مدیر پایگاه مرحله اول قطعا ناقصی داشته که از شما برای مرحله دوم درخواست ارسال مدارک داشتند. در مرحله دو برای تکمیل ظرفیت باقیمانده تطبیق اعلام کرده اند و ممکنه مثلا از سه برابر ظرفیت تکمیل نشده تطبیق اعلام کرده باشند. لذا نمی توان با قطعیت گفت که دقیقا همه مرحله دومی ها در صورت صحت مدارک پذیرفته خواهند شد
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
3
تا اینجا که همراهیمون کردی برق نیوز دمت گرم ...
ایشاا قبول شیم بیایم اینجا یه تشکر ویژه از شما بکنیم ...
ایشاا ایشاا :)
توجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
2
سلام دوستان. حرفهاشونا زیاد باور نکنید منظور وزارت نیرو را می گم تشکر از ادمین محترم که طرفدار ازادی بیان است
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
2
ادمین جان سلام
من دقیقا نفهمیدم چی شد
من مرحله اول تطبیق خوردم مدارکم هم 100 در صد درسته با توجه به اطلاعات شما من قبول هستم یا نه؟
مدیر پایگاه اگر مطمئن هستید که مرحله دوم تطبیق برای این رده شغلی که شما شرکت کرده اید اعلام شده است با شرط صحیح بودن مدارکتون بله قطعا پذیرفته خواهید شد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
چیزی که من از صحبت های رییس برداشت کردم.چون نتونستن 2 برابر ظرفیت رو پر کنن مجددا تطبیق اعلام کردن.میشه اینجور هم فرض کرد.تو مرحله اول همون 2 برابر ظرفیت رو اعلام کردن.چون تکمیل نشده مرحله دوم و سوم و...
چون اگه 3 یا 4 برابر ظرفیت اعلام میشد.احتمال خالی ماندن بعضی ظرفیت ها تا تطبیق مرحله پنجم خیلی کمه.نظر شما چیه برق نیوز؟
مدیر پایگاه اتفاقا همین سوال رو ما هم داشتیم که گفتند نه حدودا سه برابر اعلام تطبیق کردیم ولی خیلی از مدارک نادرست بود و یا خیلی از افراد به دلیل مشکل سن، مشکل سربازی، مشکل فارغ التحصیلی و... شرایط رو نداشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
سلام ادمین جان
کمی نگرانم
سن بنده بدون احتساب سربازی بیش از سقف سنی تعیین شده است

اما در یکی از بندهای ثبت نامی گفته بود که مدت خدمت سربازی به حداکثر سن افزوده می شود که برا بنده 24 ماه است. در اینصورت مشکلی نیست

به نظر شما دقت دارند به این مسائل

تطبیقی مرحله اولم و فقط همین نکته ابهام داره در مدارکم
مدیر پایگاه این موارد در سه مرحله بررسی شده است تا حقی از کسی ضایع نشود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام ادمين جان
ممنون بابت پيگيري هات
لطفا" بگو در جلسه ديروز خبري از زمان احتمالي آزمون بعدي نبود؟اين كه كجاها ميگيرن؟
مرسي
مدیر پایگاه یه آزمون دیگه پاییز قراره برگزار بشه که کشوری است و همه دستگاه ها باهم هستند که سنجش برگزار میکنه. آزمون بعدی وزارت نیرو در حال پیگیری های اداری و کسب مجوز های لازم است و احتمال اینکه اینور سال جور بشه کمه و احتمالا بیفته بعد از عید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
مدیر جان من مرحله اول تطبیق خوردم،اصلا هم مشکل مدارک ندارم،به نظرتون صددرصد به مصاحبه دعوت میشم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
وقتی که ظرفیت ها پر نمشه یعنی اینکه با تمدید میخوان از رتبه های پایینتر برای مصاحبه دعوت کنند. ایا به نظر شما این عادلانه هست که از رتبه های پایین بیان تا با رتبه های خوب که مدارکشون تایید شده رقابت داشته باشن؟
مدیر پایگاه در همون مرحله اول هم رتبه های بالا و پایین داریم. وقتی یک نفر شرایطش رو نداره قاعدتا از رتبه های پایین تر دعوت می کنند
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
با سلام .
من در مرحله اول برای پستی با ظرفیت یک نفر تطبیق خوردم و با توجه به اینکه تنها نیاز به فرستادن مدرک لیسانس داشتم و اون هم هیچ مشکلی نداشت در مرحله تطبیق به دلیل مشکل مدرک رد نمیشم ، از مرکز آزمون استان و توزیع برق استان پیگیری کردم و گفتن 2 برابر ظرفیت گرفتیم برای این پست ، باز به نظر شما باید به قبولیم شک کنم ؟! حتی نمره ها هم نمیدونیم که بدونم رتبه چندم هستم و بفهمم چندمین نفر تطبیق برای یک پست یک نفره در مرحله اول هستم ! مسئله دیگری که ایشون فرمودند نمی خوایم نتایج آزمون روی مصاحبه قبول شدگان تاثیر بزاره ، من اینطور شنیدم که به احتمال 90 % فردی که نمره بالاتر در آزمون کتبی آورده قبول میشه ،پس اعلام نمره میتونست روحیه مضاعف برای رتبه اول باشه و جلوی امیدواری بیش از حد نفر دوم رو بگیره !!! بلاتکلیفی بدتر نیست از نظر شما ؟!
در نهایت ممنونم از شما که تونستید واقعا این ارتباط رو برقرار کنید و خواهش میکنم در صورتی که خدای نکرده حرفشون به شما محقق نشد باز هم پیگیری کنید که حداقل این موضوع نتایج اولیه در همین هفته مشخص شود و همینطور اگر بتونید بازه زمانی مصاحبه رو برامون از منبعی پیگیری کرده و بفرمایید بسیار ممنون میشم.
دلنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام ببخشید مطمئن هستید که سه برابر ظرفیت اعلام کردند؟
مدیر پایگاه این سوال رو چندیم مرتبه دوستان داشته اند. ببینید بستگی به شغل و تعداد ظرفیت داشته. مثلا برای یک رده تکنسینی که تعدادش کم بوده بیش از سه برابر و برای یک رده کارشناسی حتی کمتر از سه برابر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
مهندس وقتی یه نظر رو ثبت میکنیم اگه تو همون صفحه رفرش کنیم اون نظر دوباره برا شما فرستاده میشه و مجددا ثبت میشه.گفتم در جریان باشید. راحت میتونید درستش کنید.
hadi
|
Australia
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
با این اوصاف کسانی که اصلا تطبیق نخوردن قطعا در لیست قبولی نیستند دیگه. درسته؟
مدیر پایگاه خیلی احتمالش کمه کسی تطبیق نخورده باشه قبول بشه مگر اشتثنائی در کار باشه و اون هم به این دلیله که مثلا ظرفیت تکمیل نشده باشه و از بقیه به صورت موردی دعوت بشه که مدارک رو ارسال کنند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام
خیلی ممنون از پیگیریت آدمین عزیز
مجمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
2
به نیابت از تمام دوستان عزیزم که در این آزمون شرکت کردیم، از پیگیری های دلسوزانه ی شما تشکر میکنم.
اگر بعضآ بی مهری هایی از طرف برخی از شرکت کننده های آزمون در کامنت ها وجود داشته، بدلیل بالا بودن فشار و استرس بوده و اگر سعه صدر شما نبود هیچ وقت این پیگیری رو انجام نمیدادید.
سپاس
hhhh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
انصافا جای تقدیر داره زحمتتون هرچند که مورد انتقاد واقع شدین ولی من از جسارت وپیگیری شمانمره ی خوشم اومدونشون دادین که از سایت های استخدامی دیگر که فقط با حرف داوطلبان رو نگه میدارن سرهستین جا داره از طرف خودم وسایر دوستان تشکر کنم
م ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام
کسی از آذربایجان غربی برا توزیع برق در مرحله دوم ،سوم ،چهارم و پنجم تطبیق خورده؟
من خیلی نگرانم. اگه کسی تطبیق خورده بگه؟
ممنون میشم و دعاشون میکنم.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
سلام من واسه تکنسین توزیع همون مرحله اول تطبیق خوردم
م ن
| Iran (Islamic Republic of)
تو رو خدا اگه کسی باشه بگه.
فقط میخوام بدونم هست یا نیست.
شدیداً نگرانم. امتحانو خوب دادم ولی نگرانم اخه موقع تطبیق مدارک اول زنگ زدم تهران، بهم گفتن 4 برابر دعوت به تطبیق مدارک کردیم.
الان خیلی نگرانم.
لطفا از دوستان و آشناهاتون کسی دعوت شده باشه، بگین
متشکرم
ااا
|
Germany
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام.مدیر محترم به نظرتون احتمای قبولی کسایی که تو ازمون رتبه ی اول نمره ی کتبی رو کسب کردن چقدر است.در صورتی که این فاصله کمی چشم گیر باشه احتمال قبولی فرد مذکور خیلی بالا میره نه ؟
مدیر پایگاه بله بیشتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام من مرحله اول تطبیق بودم رشته کارشناسی حقوق وبومی ودسهمیه 5درصد ایثارگری داشتم احتمال قبولی من چقدر هست؟وممنون هستم از این همه زحمتی که برای ما کشیدی
مدیر پایگاه 20 درصد نمره مصاحبه به بومی بودن اختصاص دارد. چون مرحله اولی هستید شانس بالایی دارید
hhhh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
ادمین جان من مرحله اول تطبیق خوردم مدارکمم کامل بود 25درصدم سهمیه داشتم میخواستم بدونم قبول میشم واینکه چن برابر ظرفیت برای سهمیه ایثارگری دعوت به مصاحبه میشن یعنی ی جا مثلا 3نفر بخواد چند نفر ایثارگر دعوت میشن برا مصاحبه
مدیر پایگاه همه دو برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند
نیرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
خیلی ممنون از پیگیریتون
با این حساب اوناییکه تطبیق نخوردن احتمال قبولیشون صفره واقعا؟!
من که خیلی مطالعه کرده بودم و آزمون رو عالی دادم ولی تطبیق نخوردم!
محسن
|
United States of America
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1
0
سلام ادمین عزیز
شما این سوال رو پرسیدید که آیا ظرفیت ها تغییری کرده یا نه؟ و آیا اگر افزایشی در ظرفیت داشته باشیم به داوطلبان همین آزمون تعلق میگیره؟؟؟
مدیر پایگاه نه حتی یک نفر هم نمیتونه بالا یا پایین بشه دقیقا همون 1796 نفر مونده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
باسلام.ادمین عزیز من چندسال پیش استخدام نیروگاه شدم از طریق ازمون .الان دوباره ازمون دادم بنظرتون امکان داره من بخاطر اینکه قبلا استخدام شدم ردم کنن؟
2.من به اشتباه ایثار گردی انتخاب کردم و در هنگام ارسال مدارک انصراف دادم بنظرتون مشکلی برام پیش میاد؟
مدیر پایگاه یکبار بیشتر نمیتونید در ازمون استخدامی وزارت نیرو شرکت کنید. باید منتظر نتایج نهایی آزمون باشید الان نمی توان هیچ پیش بینی ای کرد
hhhh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
ادمین جان امتیاز بومی که 50نمره هست.منظورتون از 250نمره بود فرمودین 20تاهست یا از50نمره
مدیر پایگاه در مورد امتیاز بومی در متن خبر چیزی نگفته ایم
طبق روال سال های گذشته بومی بودن در امتیاز مصاحبه 20 درصد تاثیر دارد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1
1
تشکرادمین.حرفات کاملا درست بود ماکه تطبیقی نبودیم جزو قبولی نیستیم.
معلومه تا سهمیه های ...... در کشور هست ما100% هم بزنیم ردیم
با تشکر لطفا نظرمو فیلتر نکنید
مدیر پایگاه سهمیه ها کلا 30 درصد این آزمون بودند ولاغیر. 70 درصد بقیه بدون هیچ سهمیه ای قبول می شوند
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
کلا بومی متولد استان و ساکن 10 نمره داره و تا فقط ساکن استان که میشه 7 متغیره
حالا کل نمره مصاحبرو حساب نکردم
مدیر پایگاه در زمینه نحوه امتیاز بندی مصاحبه و امتیاز هر بخش و حتی فرم های مصاحبه دوره گذشته در جزوه ای که داره آماده میشه اومده. بیش از 30 صفحه است و امکان انتشار عمومی آن وجود ندارد.
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1
0
میگم ادمین جان ما یه خورده دلواپس بودیم و هی اعتراض میکردیم و ... خلاصه خودت میدونی!
حالا بخاطر این قضیه حذفمون نکنن؟
چون من با اسم و ایمیل خودم وارد سایت شما شدم
مرکز آزمون لج نکنه حذف کنه؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه مگه چنین چیزی امکان پذیر است؟
اطلاعت هر فرد به صورت کاملا محرمانه بررسی شده و ارسال می شود. اونها حتی به مشخصات واقعی شما شک دارند و از شما مدرک و سند میخوان برای اثبات بعد به یک عنوان و ایمیل ساده در سایت های خبری بها میدن!!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1
1
آدمین جان یک درخواست کنم کمک می کنید؟ البته معذرت

می شود حالا بروید سراغ نیروگاه ها و غیره و یا منابع انسانی وزارت نیرو و زمان مصاحبه ها را حویا شوید؟ مثلا نیروگاه طوس مشهد؟ می شود خودمان تماس بگیریم؟! ببخشید البته زحمت می دهم.
مدیر پایگاه می توانید تماس بگیرید البته اگر جواب بدهند. در پی این هستیم که از مراجع مربوطه زمان مصاحبه ها را جویا شویم. تا چند روز آینده اطلاع رسانی می شود
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
آدمین جان
واسه نیروگاه خیام نیشابور هم پرس و جو میکنی؟
ممنون از لطفت
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام دوستان.ایاکسی هست برای توزیع برق اذربایجانغربی رشته برق"مراحل دوم تاپنجم تطبیق خورده باشه؟ممنون میشم جواب بدید
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
سلام افشین جان منم وضعیت تو رو دارم. بدجور نگرانم.
اگر خبر دار شدی کسی در مرحله های بعدی دعوت به تطبیق به مدارک شده اطلاع رسانی کن.
منم نگرانم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام ادمین من تو آزمون 93 قبول شدم ولی موقعیتی که تو آزمون 94 برام درست شده بهتره. حالا شما پیشنهادت چیه من از 93 انصراف بدم ؟؟ یا اونجا استخدام بشم بعد که از قبول شدن 94 مطمئن شدم از اونجا استعفا بدم ؟؟؟ میترسم در صورت انصرافم از 93 تو مصاحبه 94 رد شم و بیچاره شم
مدیر پایگاه هر نفر یکبار بیشتر نمیتونه در ازمون استخدامی وزارت نیرو پذیرفته بشه. اگر بفهمند قبلا قبول شدی و نرفتی دید منفی پیدا می کنند و لذا نیاز نیست بگویید. همزمان هر دو تا را جلو ببرید.
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
ادمین جان واسه رشته ما فقط یه نفرو برمیدارن منم اطلاعی ندارم که واسه رشته ما غیر مرحله اول تطبیق دیگه ای واسه مراحل بعدی انجام داده باشند
به نظرتون اگه مدرک من کامل باشه امکانش هست که قبول نشم؟ من تطبیقی مرحله اولم
از پیاده رو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
من مرحله اول تطبیق خوردم(کارشناسی برق).ولی نه به من اس مس دادند،نه تماس گرفتند.به فرض که موبایلم در دسترس نباشه(که البته در دسترس بود)،مگر نمیتونستن با شماره خونه تماس بگیرن وبگن؟موقع ثبت نام که شماره خانه را هم گرفتند.اگر بخواهید برای چک کردن حاضرم ریزتماسهای موبایل وخونه را بفرستم براتون
مدیر پایگاه مدیر دفتر آزمون صراحتا اعلام کرده که ما از روش های مذکور برای اطلاع رسانی استفاده کرده ایم. فقط ممکنه سیستم را چک کرده باشند و دیده باشند شما لاگین کرده اید و وارد سایت شده اید لذا متوجه شده اند شما از اطلاعیه باخبر هستید و دیگر نیازی به اطلاع رسانی نیست.
اگر غیر از این است قابل پیگیری است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
از کجا فهمیدی که تو مرحله اول تطبیق خوردی؟
چرا تو مرحله سوم تطبیق نخوردی؟
حالا که فهمیدی مشکلت چیه ؟ می خوای دعوا بگیری؟
دور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
خیلیا که تو این سایت وسایتهای دیگه نظر میدن،حتی از رتبشون هم خبر دارن.من چطوری باید از رتبه خودم مطلع بشم؟:((
مدیر پایگاه چطور؟ از کجا رتبه خودشون میدونن؟ هیج جا فعلا رتبه ها را منتشر نکرده. یا مربوط به سالهای قبل بوده یا مبنای درستی ندارند و حدس و گمان است
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
آدمین جان یک درخواست کنم کمک می کنید؟ البته معذرت

می شود حالا بروید سراغ نیروگاه ها و غیره و یا منابع انسانی وزارت نیرو و زمان مصاحبه ها را حویا شوید؟ مثلا نیروگاه طوس مشهد؟ می شود خودمان تماس بگیریم؟! ببخشید البته زحمت می دهم.
مدیر پایگاه در این زمینه به زودی کسب اطلاعات خواهیم کرد و اطلاع رسانی می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
ادمین جان من از مهر میرم دانشگاه واسه ارشد اگه خدا بخواد اگه فرضا فرضاااابه من اواسط ترم اول یا ترم دوم ارشد بگن تمام مراحل و رد کردی و قبولی به من اجازه تموم کردن ارشدو میدن یا نه باید ول کنم بیام مشغول به کار شم ؟
مدیر پایگاه بستگی به شرکت ها. برخی شرکت ها حتی تهسیلات هم میدن و لی برخی اگه بفهمند دانشجویی ممکنه ردت کنن
پاسخ ها
unknown
| Iran (Islamic Republic of)
این سوال و مشکل منم حسابی کلافه کرده.کلی درس خوندم واسه کنکور.ارشد جتی خوبی قبول میشم.از طرفی این موقعیت کاری هم خیلی خوبه و همیشه پیش نمیاد.
کاش میشد بفهمیم میشه همزمان هم کار کرد هم ارشد رفت یا اینکه مرخصی میدن یا نه!!!!
مدیر پایگاه ببیند اگر بعد از استخدامی بخواهید ادامه تحصیل بدهید هیچ ارگانی نمی تواند جلوی شما را بگیرد به شرطی که به کار شما لطمه نزند. اما اگر الان دانشجو هستید بحث فرق می کند. برخی از شرکت ها با دانشجو بودن فرد مشکلی ندارد و برخی دیگر آنرا بد می دانند چون می پندارند که بعد از اتمام تحصیل ممکنه بره و جاش خالی بمونه لذا از همون اول دانشجو نمی گیرند.
پیشنهاد میشه اگه نگفتند داشنجو هستید یا نه شما نگویید داشنجو هستیم و اگر هم گفتید هستیم حتما بلافاصله تاکید کنید که در حال اتمام است و اصلا مزاحم کارتون نمیشه و هیچ مشکلی از بابت کار با این شرایط ندارید
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
سلام ادمین عزیز
خواستم بگم حقیقتش من به این چهارشنبه با توجه به اینکه روز آخر هفته و ساعتای آخر چهارشنبه قرار نتایجو بزنن شک دارم. حقیقتش نگرانم.مطمئنیه دیگ این چهارشنبه نه؟
مدیر پایگاه بله اینطور گفتند
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام
من کارشناس حقوقی آموزش و پرورش هستم در صورت قبولی آیا امکان انصراف هست؟ آیا در مصاحبه ایراد نمی گیرن؟ آیا اگه شرکت ها خصوصی بشن امکان تعدیل نیرو هست؟ چون کارشناس حقوقی تخصصی نیست.
مدیر پایگاه امکان انصراف هست اما معمولا اگه بدونند جای دیگه کار دارید خیلی تحویا نمی گیرند و میگن اینکه خودش کار داره و ممکنه فرصت رو به بقیه که کار ندارند بدهند. از طرفی این استدلال می شود که کسی که از اون کارش به راحتی استعفا می ده ممکنه دوباره اینجا رو هم ول کنه و بره
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
میگم ادمین جان ما یه خورده دلواپس بودیم و هی اعتراض میکردیم و ... خلاصه خودت میدونی!
حالا بخاطر این قضیه حذفمون نکنن؟
چون من با اسم و ایمیل خودم وارد سایت شما شدم
مرکز آزمون لج نکنه حذف کنه؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه نه خبری نیست مطمئن باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام خسته نباشید.
اگر در یکی از شرکت های تابعه وزارت نیرو توسط پیمانکار تامین نیروی شرکت مذبور مشغول به کار باشیم و برای تعدیل سن گواهی اینکه هم اکنون از طریق پیمانکار تامین نیرو در این شرکت مشغول به کاریم برده باشیم ، و آنها ببینن که الان به صورت پیمانی مشغول به کاریم و برای یک شرکت دیگر در آزمون شرکت کرده ایم، ممکن است برای اینکه هم اکنون بطور پیمانی در یک شرکت تابعه مشغول به کاریم در مرحله تطبیق رد کنند??
با تشکر فراوان
مدیر پایگاه اگر قبلا یکبار از طریق آزمون و مصاحبه استخدام شده اید طبق قوانینی که دارند منع استخدام مجدد وجود دارد. اما اینکه برای شما چه اتفاق میفتد رو نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد
unknown
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام.دوستان یه سوال. نیروگاه برق مفتح زده کارشناس برق(کنترل و الکترونیک) 4 نفر.
حالا به نظرتون 50-50؟یعنی دو تا کنترل دو تا الکترونیک؟یا حالات دیگه هم میتونه باشه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
ادمین عزیر
آخه مگه پیمانی منع استخدام داره?
من که تعهدی به شرکت مزبور ندارم و از طریق آزمون هم نبوده. یعنی در تطبیق به این جور موارد هم گیر می دهند ?
مدیر پایگاه نه اگر از طریق آزمون استخدامی نرفته اید مشکلی ندارید
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام ادمین عزیز
خواستم بگم حقیقتش من به این چهارشنبه با توجه به اینکه روز آخر هفته و ساعتای آخر چهارشنبه قرار نتایجو بزنن شک دارم. حقیقتش نگرانم.مطمئنیه دیگ این چهارشنبه نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
خسته نباسید

قبلا فرمودید برای مصاحبه امتیاز و رتبه ی کتبی نقشی نداره و همه یکسان هستند

به نظر می رسه رتبه نهایی فرد پس از مصاحبه با اعمال ضریب ازمون کتبی و مصاحبه محاسبه شده و نفرات برتر اعلام می شوند. اینطور نیست؟
مدیر پایگاه نقش ندارد یعنی اینکه بدون توجه به امتیاز آزمون مصاحبه گرفته می شود. اما در نهایت در مجموع هر دو مرحله امتیازات بررسی شده و نفرات نهایی انتخاب می شوند
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام.. ادمین به نظرت کارمندای مرکز آزمون تا ساعت24 چهارشنبه سرکارشون میمونن و نتایج اعلام میکنن؟؟
مدیر پایگاه تا ساعت 24 جزو روز چهارشنبه به حساب میاد. اینطوری که در جلسه مطرح شد تا بعد از ظهر نتایج مشخص خواهد شد و لذا همون بعد از ظهر تا سر شب آنرا بارگذاری کرده و اطلاع رسانی می کنند
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام خسته نباشید
لطفا جواب منو بدین
من کارشناسی ارشد زمین شناسی گرایش پترولوژی هستم واسه ابفا شرکت کردم مرحله سوم تطبیق خوردم واسه منابع اب تو مقطع کارشناسی رشته هیدرولوژی و هیدروژئولوژی میخوان من هیچکدوم نیستم
ولی هیدروژئولوژی گرایش زمین شناسی هستش تو مقطع ارشد ولی اونا کارشناسی خواستن
حالا با توجه به اینکه کارشناسی منم زمین شناسی بوده و واقعا به منابع اب مرتبط میباشد شانس قبولیم چقدره؟؟؟؟
اگه قرار بود قبول نکنن اصلا تطبیق نمیخوردم مگه نه؟
خیلی استرس دارم
مدیر پایگاه در هنگام ثبت نام شما با گرایش هایی که امکان انتخاب داشته است ثبت نام کرده اید و بر همان اساس هم تطبیق خورده اید. اگر گرایش کارشناسی شما غیر از ان چیزی باشد که گفته اند احتمال رد کردن شما وجود دارد. به هر حال دو روز دیگر نتایج نهایی اعلام می شود. دلیل رد شدن مدارک هم بعدا اطلاع رسانی می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
ادمین جان ازشون در مورد اینکه چرا مرحله اول کپی صفحه اولشناسنا مه را نخواستن ولی در مراحل بعد خواستن سوال نکردی ؟این مشکلی برای مرحله اولی ها بوجود نمی یاره؟لطفا جواب بدید
مدیر پایگاه شناسنامه برای بررسی بومی بودن افراد بوده است که در نمره آزمون تاثیر نداشته و در مرحله مصاحبه تاثیر گذار است لذا مرحله اولی ها که فایل اسکن شده مربوط به شناسنامه را ارسال نکرده اند از این بابت مشکلی نخواهند داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
یعنی چه ازمونو بعد از 2 روز 20 ساعت
میگه:تطبیق یعنی قبولی

اگر 7 مرداد کارنامه و رتبه زدید که هیچ
وگرنه باید این ازمون و موسسه علمی کاربردی برن روی هوا
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
من جز نیروهای شرکتی هستم و بار اول تطبیق خوردم ولی نتونستم مدرکی که ثابت کنه جز نیروهای شرکتی هستم رو جورکنم چون واقعا وقتش کم بود.
حالا نمیدونم با من چجور برخورد میشه. ردم میکنن یا نه. توی اون رشته و شهری که من شرکت کردم تا اونجا که میدونم فقط برای مرحله اول افراد تطبیق خوردند خود مجری آزمون گفته بود.
ادمین نظر شما چیه؟
مدیر پایگاه شما امتیاز مربوط به همان بخش را از دست خواهید داد البته اگر مشکل سنی نداشته باشید. از نظر مرکز آزمون هرکسی که مدارک خودشو در تاریخ های مشخص شده نفرسته یعنی انصراف داده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
خسته نباشید

اگر کسی اطمینان داشته باشد که مدارکش کاملا صحیح می باشد اما فرض مثال مدارکش تایید نشده باشند هیچ امکانی برای پیگیری نیست؟
مدیر پایگاه در این رابطه هم سوال کردیم گفتند آمادگی رسیدگی به هر اعتراضی را داریم. اما مدارکی که رد می شوند در سه مرحله بررسی می شوند. یک مرحله شهرستان و دو مرحله تهران. خیلی خیلی بعیده از این سه مرحله اشتباهی صورت گرفته باشد اما به هر حال حق اعتراض محفوظه
البته قراره دلایل رد شدن مدارک را اعلام کنند که در اینصورت خیلی راحت تر می توان فهمید دلیل چی بوده
فرزند بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
ادمین جان خسته نباشی
من فرزند همکار بازنشسته هستم ولی فقط یه گواهی ساده بهم دادن که توش کلمه رضایت نوشته نشده. به نظرت قبول می کنن؟
مدیر پایگاه از این لحاظ نمیدونم دقیقا چطور برخورد می کنند. اما بعدا دلیل رد شدن مدارک اعلام می شود و می توان فهمید که مشکل چی بوده است. الان هم بدونید دیگه کاری نمی توانید انجام دهید
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
ادمین گرامی از تلاش و پیگیریهای بی نظریتون اون هم در شرایطی که برخی بی دلیل اتهامات ناروایی زدند, کمال تشکر و قدردانی رو دارم .
سپاس
زعشق برق نیوز شد دلم آرام
زدم تفأل ,خجسته گشت اتمام
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
سلام ادمین جان
تو متن اگهی استخدامی وزارت نیرو اومده بود نصف هزینه ثبت نام ازمون استخدامی به ایثارگران عودت داده میشه.
لطفا پیگیری کنید چگونه این کار را انجام میدن
ممنون
مدیر پایگاه در این زمینه اطلاعی نداریم و در صورت کسب اطلاعات موثق اطلاع رسانی خواهیم کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
ادمین جان من از مهر میرم دانشگاه واسه ارشد اگه خدا بخواد اگه فرضا فرضاااابه من اواسط ترم اول یا ترم دوم ارشد بگن تمام مراحل و رد کردی و قبولی به من اجازه تموم کردن ارشدو میدن یا نه باید ول کنم بیام مشغول به کار شم ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
مدیر محترم
سلام
من تطبیق اولی توزیع برق هستم و سهمیه 25 درصد هم دارم،
هنگام ثبت نام، درصد معدلم رو اشتباه زدم،
معدلم 15/78 بود که موقع ثبت نام 15/98 ثبت کردم،
ممکنه که قبول نکن؟!
در این صورت از کجا پیگیری کنم،چون به خاطر چند صدم اشتباه تایپی، نابود شدن زندگیم انصاف نیست،
ممنون میشم راهنماییم کنید،چون واقعا تو شرایط سختی هستم.
مدیر پایگاه در خصوص معدل و اشتباه زدن اطلاع دقیقی نداریم اما چون خود معدل در آزمون تاثیری ندارد بعید است کسی را به این خاطر رد کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
با سلام و تشکر از پیگیری شما
بنده هنوز متوجه نشده ام که آیا آزمون کتبی صرفا برای ورود به مرحله بعد که مصاحبه است بوده یا در نهایت با نمره‌ی مصاحبه جمع زده شده و نفرات نهایی اعلام می‌گردند. چنانچه مورد دوم صحیح باشد نمره‌ی مصاحبه چند درصد نمره‌ی کل خواهد بود؟
مدیر پایگاه هر دو.
دو برابر ظرفیت از طریق آزمون تعیین می شود و بعد از طریق مصاحبه نصف قبول شدگان در مرحله آزمون پذیرفته می شود.
امتیاز مصاحبه 250 است و ازمون 750
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
با سلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم و همکاران. ایا ساکن یک استان بومی محسوب میشود(شهرستانهای استان)با تشکر.
مدیر پایگاه همه شهرستان های هر استان بومی حساب می شود
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام ادمین جان
میخواستم بپرسم من دوره دوم تطبیق خوردم واسه تکنسین برق.من معافیت پزشکی دارم ازشون پرسیدین که آیا رد میکنن یا نه ؟؟؟؟بعد اینکه احتمال قبولیم چند درصده
مدیر پایگاه نه معافیت پزشکی مشکلی ندارد وگرنه اعلام می کردند. سلامتی جسمی و ظاهر فقط در مصاحبه تاثیر داره اونم کمتر از 5 درصد نمره مصاحبه است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
ادمین جان در متن گواهی موقت من که از دانشگاه گرفتم زده رشته الکترونیک عمومی ممکنه بخاطر اینکه ننوشته برق- الکترونیک ردم کنن.شما اطلاعاتی دارین خواهشن جواب بدین ممنون میشم
مدیر پایگاه این اطلاعات خیلی خاص است ولی چیزی که به ما گفتند این بود که همه احتمالات و شرایط به دقت بررسی شده و تمام استثنائات نیز دیده شده است. فقط در صورتی که مطمئن باشند مدرک شما مرتبط نیست رد می کنند. سه مرتبه هم مدارک کسانی که رد می شوند بررسی می شود تا دقیقا بررسی شده باشد
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام ادمين جان خسته نباشيد. من ارديبهشت پارسال شناسنامه ام را عوض كردم. من همه انتخابات را شركت كرده بودم ولي با عوض شدن شناسنامه همه چيز منتفي شد و الان انتخابات شناسنامه ام سفيده! به نظر شما در گزينش برام مشكل ساز ميشه؟ من مرحله اول تطبيق خوردم و احتمال قبوليم بالا هست.
مدیر پایگاه یه بخش کمی از گزینش مربوط به این مسائل است و جای نگرانی نیست.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of)
ادمین جان ولی تا اونجا که من میدونم مهم ترین بخش های گزینش به همین چیزا بستگی داره نمیدونم شما بر اساس چه منطقی میگین مهم نیست!!
مدیر پایگاه گزینش هم مثل مصاحبه بخش های مختلفی داره. مثلا اگر فرد تنها مشکلش شرکت نکردن در انتخابات باشه معمولا سخت نمیگیرند.
خوشبختانه گزینش شرکت های آب و برق سخت گیری غیرمنطقی ندارند مگر اینکه فرد خیلی مشکل دار و مورد دار باشد و سوء سابقه و ... داشته باشد.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام
ممکنه تو این مرحله به خاطر نوع معافیت پزشکی کسی رو حذف کنن؟
مدیر پایگاه بعیده اینکار انجام بشه. اگر بود شرط را اعلام می کردند
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
ببخشید ادمین جان
ممنون ک وقت گذاشتین ولی این استخدامی مربوز به مدرک کارشناسی بود ن بالاتر
اونام رشته هیدوژئولوژی رو میخواستن ولی اونم ی گرایشه تو ارشد زمین شناسی
یعنی کارشناس هیدروژئولوژی وجود نداره ولی کارشناسیش زمین شناسیه دیگه
منم با توجه به همین موضوع ثبت نام کردم
ینی چی میشه؟
مدیر پایگاه نمیتونیم هیچ نظر خاصی بدیم. باید منتظر جواب آزمون باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
سوال فووووووووووووری!!! سلام ادمین من جزو تطبیق اولی هام سوالم اینه: برا ارسال مدرک کارشناسیم، فرمی ک دانشگاه برا نظام وظیفه فرستاده و همه جزئیات هم توشه و نوشته سال 91 فارغ التحصیل شدم و رشته و مهر و امضا و تاریخ نامه داره رو آپلود کردم. ب نظر شما این مدرک قبوله؟ خودشون استعلام گرفتن دیگه مگه نه؟ خیلی نگرانم! کسی می دونه؟
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of)
به نظر من قبول نیست...چون دوست من برای ازمون راه آهن مثل شما عمل کرد ولی ازش قبول نکردن...یا دانشنامه یا مدرک موقت قبوله
ابفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
1
ادمین عزیز با توجه به اینکه فرمودین مدارک ناقص در 3مرحله بررسی میشوند ابتدا شهرستان و سپس تهران،ایا اگر مدرکی را شهرستان مربوطه تایید کنند ایا مجدد در تهران بررسی به عمل می اید یا همان تایید شهرستان کفایت میکند??? امکان دارد مدرکی که در شهرستان تایید شده است در تهران تایید نشود???
با تشکر از پاسخ احتمالی شما
مدیر پایگاه نه . مدارکی که در شهرستان تایید شده اند در تهران بررسی نمی شوند
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
سلام.من سهمیه 25 درصد ایثارگری دارم،تطبیق اولیم.رفتم بنیاد گفتم لازم نیست تاییدیه بنیاد رو ببری،اسکن کارت جانبازی کافیه،خودمون باهاشون هماهنگ کردیم.ادمین راجع به این موضوع اطلاع نداری؟
مدیر پایگاه بله. اینطور که میگفتن برای این کارت های ایثار و مدارک اینطوری از مراکز مربوطه به صورت کلی تعیین تکلیف شده است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
ادمین جان لطفا منو راهنمایی کن
من تطبیق مدارک مرحله اولم ولی دو تا مشکل هیت به نظرم. اول من تو آزمون زدم 14 ماه خدمت در صورتی که رو کارتم 12 ماه خدمت خورده در صورتی که من 12 خدمت قبلی داشتم اما در کارت لحاظ نشده . در ضمن من مشکل سنی هم ندارم
دوم اینکه تاریخ فارغ التحصیلیم با آنچه در آزمون زدم 20 روز تفاوت داره. در ضمن فارغ التحصیلیم سال 93 بوده.
به نظر ادمین محترم آیا برام مشکلی پیش می آید یا نه؟
ممنون
مدیر پایگاه فقط تاریخ ها و مدارک اثرگذار در مراحل آزمون بررسی می شوند. داشتن پایان خدمت مهمه و تاریخ اون در روند امون تاثیر خاصی نداره. با دقت نظری که در این مسائل دارند به نظر نمی رسد به خاطر اختلافات جزئی که اصل موضوع را منتفی می کند مدارک را رد کنند
شکوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
با سلام

شما جایی گفتید که

شناسنامه برای بررسی بومی بودن افراد بوده است که در نمره آزمون تاثیر نداشته و در مرحله مصاحبه تاثیر گذار است لذا مرحله اولی ها که فایل اسکن شده مربوط به شناسنامه را ارسال نکرده اند از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

حالا منکه بومیم و مرحله اول تطبیق مدارک کپی شناسنامه نخواستن ازم----آیا بومی بودنم محفوظه یا ؟؟؟؟


با تشکر فراوان از زحتماتتون
مدیر پایگاه محفوظه. در هنگام مصاحبه از شما مدارک میخوان برای دادن امتیاز های مربوطه. از همه حتی اونایی که اسکن شناسنامه ارسال کرده اند هم اصل مدرک رو میخوان
mosiiii
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
با سلام
آقا یک سوال فنی
در صورتی که مرحله تطبیق مرحله اول بیش از سه برابر تطبیق زدن یعنی بعد تبیق دوم یا سوم مرحله تطبیق مدارک به اون 2 برابر ظرفیت که تو دفترچه هم زدن بودند نرسیدند واقعا؟؟؟؟؟

اصلا چطوریه اینا کلا به اندازه 3 برابر تطبیق زدن و از بین بالاترین نمره ها مدارک درستا گلچین می شوند یا زیاد تر گرفتن که تطبیقیا رو که توش ریزش داشته باشه به اون 2 برابر ظرفیت برسن؟؟؟؟

حالا شانس من که تطبیقی سوم هستم چقدر هست که تو مصا حبه و قبولی در بیام یا کل مراحل تطبیق برای 3 برابر ظرفیت باز آخر سر گلچین می کنند؟؟؟

تو مرحله تطبیق اول برا یک رده شغلی که یک نفر می خواستند چهار نفر تو همین سایت اعلام کردن قبولیشونو که من دیدم....یعنی کل تطبیق خورده از بین همین 4 نفر بودند که شانسی همو پیدا کردند ؟؟من باور نمی کنم که شانسی این 4 نفر همینجا همو پیدا کردن مطمئناا افرادیم هستند که اصلا تو این سایت نیامدن تو اینترنت سرچ نداشتن مگر برای کارای ضروری و نیومدن اظهار نظر نکردن

من فکر نکنم تطبیقیای اول نمرات بالای آزمون هستند چون خیلی بیش اندازه تو این مرحله برای رده های شغلی تطبیق زده بودن


حالا شانس من که تطبیقی سوم هستم چقدر هست که تو مصا حبه و قبولی در بیام یا کل مراحل تطبیق برای 3 برابر ظرفیت باز آخر سر گلچین می کنند؟؟؟
مدیر پایگاه اولا دو برابر ظرفیت را برای مصاحبه اعلام می کنند. ثانیا تطبیق خوردن صرف دلیل بر قبولی نیست و مدارک چک می شود. تازه در صورتی که مدارک درست باشد امتیازات بالاتر را انتخاب می کنند تا به اندازه مورد نیاز برسند.

از طرفی تطبیق های مراحل دوم به بعد برای همه رده های شغلی نبوده بلکه برای رده های که تکمیل نشده اند انجام شده است.

مثلا در تطبیق مرحله پنجم کلا از 200 نفر خواستن که مدرک بفرستند که از بین اونا 40-50 نفر را انتخاب کنند و رده های تکمیل نشده را تکمیل کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
ادمین جان منظور از حدنصاب 50 درصد آزمون عمومی چیست ؟ 50 درصد آزمون تخصص و عمومی یا فقط 50 درصد آزمون عمومی ؟
مدیر پایگاه 50 درصد آزمون عمومی
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
با سلام.
من مرحله اول تطبیق خوردم و سهمیه 25 درصد هم دارم.در ضمن بومی هم هستم...به نظرتون چقدر شانس قبولی دارم؟
مدیر پایگاه وضع خوبی دارید اما بقیه بخش های مصاحبه را هم جدی بگیرید چراکه امتیارات ممکنه با مصاحبه تغییر بکند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
سلام مدیر جان ظهرتون بخیر و خسته نباشید...اقا یه سایت دیگه زنگیده پرس و جو کرده گفتن جوابا تا اخر مرداد میاد.!! خواستم بگم شما چقد مطمعن هستین که این اقای دکتر نفر واقعا رو حرفش میمونه و انشاالله فردا نتایج اعلام میشه..کلا امکان این هست که زیر این حرف خودشون هم بزنن مخصوصا که ریاست چنین حرفی زده و گفته نتایج چهارشنبه اعلام میشه..کلا نظر خودتون چیه.؟
مدیر پایگاه خیلی بعیده. دستور معاون وزیر به دکتر توکلی رو که روی خبر برق نیوز گذاشته شده بود را دیدیم. مگه اینکه اتفاق غیر منتظره ای بیفته که اعلام نکنند و گرنه اعلام می کنند.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
این موسسه اکوانرژی آذربایجان همه اینا رو دکتر کرد
بروجردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
سلام
یه سوال داشتم درباره مصاحبه .برادر من سوء سابقه زیادی دارد و متاسفانه در شهرمان مشهور است آیا برای بنده که فرد سالم و پاکی هستم مشکل ایجاد میکند منظورم تحقیق محل و غیره است واین که به نظر شما من در مصاحبه این موضوع را مطرح کنم یا نه ؟
مدیر پایگاه در این مورد اطلاعات دقیقی نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از شما در مرحله گزینش سوال خواهد شد که پیشنهاد می دهم صادقانه جواب بدین . انشالاه مشکلی پیش نمی آید
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
تو زندگیم اشتباهات زیادی داشتم ولی یکی از بزرگترین اشتباهات زندگیم این بود که کامپیوتر خوندم . ۱۷ درصد از کل فارغ التحصیلن کشور از رشته کامپیوتر هستند فکر نکنم کل قاره اروپا هم اینهمه فارغ التحصیل این رشته داشته باشه . اگه برگردم به ۶ سال پیش بین انتخاب رشته های پرورش جلبک دریایی و کامپیوتر ۱۰۰ درصد اولی انتخاب می کنم .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of)
داداش من مهم نیست چند درصد تو این رشته مدرک دارن!مهم اینه که چند درصد واقعا این رشته رو بلدن! شاید نهایت 5درصد از این 17 درصد واقعا این رشته رو بلد باشن بقیه سیاهی لشکرن و فقط مدرک دارن!! من خودم این رشته رو خوندم و خیلی هم راضیم الان هم چند جا استخدامی قبول شدم و دارم سبک سنگین میکنم ببینم کدومو برم. واسه آزمونها زحمت کشیدم و از بین تعداد زیاد شرکت کننده ها بدون هیچ سهمیه ای قبول شدم. شما هم به جای اینکه بشینی به این موضوعات فکر کنی به فکر آیندت باش.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
تو زندگیم اشتباهات زیادی داشتم ولی یکی از بزرگترین اشتباهات زندگیم این بود که کامپیوتر خوندم . ۱۷ درصد از کل فارغ التحصیلن کشور از رشته کامپیوتر هستند فکر نکنم کل قاره اروپا هم اینهمه فارغ التحصیل این رشته داشته باشه . اگه برگردم به ۶ سال پیش بین انتخاب رشته های پرورش جلبک دریایی و کامپیوتر ۱۰۰ درصد اولی انتخاب می کنم .
پاسخ ها
بهار
| Iran (Islamic Republic of)
حالا اگه علمی کاربردی عمران ساختمانهای ابی میخوندی چیکار میکردی؟ برو خدا رو شکر کن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
سوال فووووووووووووری!!! سلام ادمین من جزو تطبیق اولی هام سوالم اینه: برا ارسال مدرک کارشناسیم، فرمی ک دانشگاه برا نظام وظیفه فرستاده و همه جزئیات هم توشه و نوشته سال 91 فارغ التحصیل شدم و رشته و مهر و امضا و تاریخ نامه داره رو آپلود کردم. ب نظر شما این مدرک قبوله؟ خودشون استعلام گرفتن دیگه مگه نه؟ خیلی نگرانم! کسی می دونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
ما سه نفریم و سه نسخه از این جزوه میخواهیم. گروهی بخریم تخفیف نداره؟ تا الان برای چند نفر فرستادید؟
مدیر پایگاه جزوه داره آماده میشه و آخراشه.
تاکنون برای کسی ارسال نشده است و تا همین امروز صبح 43 نفر از طریق تماس و ایمیل به ما درخواست خرید این جزوه را داده اند.
تاکنون برای خرید گروهی درخواستی نداشته ایم اما در صورت خرید سه جزوه تخفیف 10 درصدی، برای 5 جزوه تخفیف 15 درصدی و برای 10 جزوه و بالاتر 20 درصد تخفیف داده می شود.
امکان ارائه تخفیف بیش از 20 درصد نیز وجود ندارد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
سلام
لظفا قیمت جزوه را اعلام کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه قیمت فعلی 60 هزار تومان است که شامل جزوه بیش از 200 صفحه به صورت کاغذی و یک دی وی دی است. ارزش محتوایی مجموعه خیلی بیشتر از این مقدار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
سلام ادمین

متاسفانه دوستانی جزوه رو خریداری کرده و غیر اخلاقانه اونو سایت های دیگه آپلود کنند و مجازی در اختیار دیگران قرار دهند برنامه تون چیه؟

این بلا سر من اومده
فکری براش کنید
مدیر پایگاه احتمال هر چیزی وجود داره. جزوه ها کاغذیه و درفاصله یکی دو روز برای همه ارسال می شود. فقط کپی گرفتن از این جزوه 200 صفحه ای و دی وی دی همراه آن بیش از 30-40 هزار تومان هزینه بر می دارد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
2
سلام مدیرجان خسته نباشید...خواستم بگم به ساعت 8 چهارشنبه چیزی نمونده و داریم بهش میرسیم ولی امیدوارم اینا مرد و مردونه پای حرفشون بمونن و نتایج رو اعلام کنن پس اگه ممکن باشه فرداهم پیگیری بفرمائید که احیانا مشکلی خاصی نباشه که باز بخوان دبه دربیارن و دوباره مارو بزارن سرکار....ممنون از هممممممه ی زحماتتون
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
1
سلام,تدمین جان یه توضیح اجمالی راجع محتویات جزوه میدی؟ببینیم چجورریه؟و در چه حدی!!
مدیر پایگاه در مطلبی با عنوان در مصاحبه استخدامی وزارت نیرو چه می پرسند کامل آمده است.
در این جزوات به سوالات کلی و آموزش های تخصصی لازم برای مصاحبه و آشنایی با وظایف و بخش های مختلف پرداخته شده است.
وظایف بخش ها، تجهیزات مورد استفاده و مشخصات، اطلاعات فنی، آمار شرکت ها و افراد، حقوق ها و مزایا، نرم افزارهای مورد نیاز، نمونه فرم های استخدامی سالهای گذشته با نحوه امتیاز دهی و امتیاز هر بخش، تاریخچه و سیاست های کلی، اطلاعات فنی و اصطلاحات علمی متداول و پرکاربرد در شرکت ها و ... است.
تقریبا به آنچه که ممکنه شما باید بدونید تا در مصاحبه به خوبی شرکت کنید توضیح داده شده است.
امتیاز بندی مصاحبه و آمادگی برای آن خیلی به شما کمک خواهد کرد. خیلی ها دنبال جور کردن مقاله یا خواندن جزوه های دانشگاهی هستند درحالی که در مصاحبه کمتر از 10 درصد به این دو بخش مربوط می شود
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
1
سلام ادمین گل خواهش میکنم از صبح پیگیر باش تا اینجاشو اومدی از اینجا به بدم پر انرژی باش ۰۰۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
1
0
سلام صبح بخیر
ساعت از 8 گذشته خبری نیست باز سایت باز
با توجه به این که سابقه اعلام نتایجشون خوب نیست و خراب من که باور نمیکنم امروز خبری بشه هرکی موافق +
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام.صبح بخیر.
ادمین جان ساعت نزدیک 9 صبحه.باوجود گذشت حدود 1 ساعت از اخرین مهلت ارسال مدارک،همچنان سایت بازه.لطفا پیگیری کنید.ممنون
شکوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
با سلام
خواستم بپرسم این جزوه بدرد رشته کامپیوتر هم میخوره؟؟؟
با تشکر فراوان
مدیر پایگاه بله ولی نه همه جزوه. حدودا 80 درصد جزوه اطلاعات مهم در مورد نحوه آمادگی مصاحبه است و 20 درصد اطلاعات فنی هر رشته است
دور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام وخسته نباشید.این جزوه واسه برقیاست فقط یا به درد غیر برقیها هم میخوره؟باتشکر
مدیر پایگاه به درد غیر برقی های استخدامی در شرکت های توزیع و نیروگاه ها هم می خورد. فقط 20 درصد اطلاعات این جزوه مربوط به اطلاعات فنی برق است که اتفاقا آنهم می تواند به شما دید خوبی در مورد مسائل تخصصی شرکت دهد
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام با عرض خسته نباشید خدمت ادمین محترم
این جزوه به درد آبفا هم می خوره؟؟؟
مدیر پایگاه بله. ولی فقط نیمی از اطلاعات جزوه که مربوط به آیتم بندی مصاحبه و نحوه امتیاز دهی و شرایط حقوقی و ... است.نه همه جزوه
جزوه برای آمادگی مصاحبه شرکت های توزیع و نیروگاه ها آماده شده است اما نحوه برگزاری مصاحبه در هر دو شرکت برق و آبفا و نحوه امتیاز دهی و... مشابه است. فقط اطلاعات فنی و شرح وظایف و ... فرق دارد.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام
آیا تکنسین ها هم نیاز به این جزوه دارند؟ به عنوان مثال تکنسین مکانیک
مدیر پایگاه بله اونها که اتفاقا بیشتر نیاز به دونستن اطلاعات فنی و تخصصی و همچنین شرایط مصاحبه دارند. رقابت در کاردانی ها در برخی موارد بیشتر از کارشناسی هاست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام مدیر صبحت بخیر...اقا ساعت 10.30 نیم شد ولی اینا باز این سامانه تطبیقشون بازه...یه پیگیری بفرمائید ...ممنون
مدیر پایگاه برداشته شد
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام,وخسته نباشید!!دوستان پی گیر هستید؟قطعا تا اخر وقت امروز,نتایج میاد؟
مدیر پایگاه امیدواریم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام خدمت دوستان و ادمین…دوستان سایت اطلاعیه رو برداشت اینو زد :
مهلت بارگذاری مدارک مشومولین تطبیق مدارک به پایان رسیده است.

نتایج به زودی اعلام خواهد گردید.
هما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
واقعا امیدوارم خلف وعده نکنند.....
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام,وخسته نباشید!!دوستان پی گیر هستید؟قطعا تا اخر وقت امروز,نتایج میاد؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
ادمین بنظرت امروز منتظر باشیم.. اگه میخاستن نتایج امروز بزنن دیگه نمینوشتن نتایج بزودی اعلام میشود... نظر شما چیه؟؟
مدیر پایگاه به ما هم گفتن اعلام میشه
در تماس تلفنی که هم اکنون با مرکز ازمون نیرو داشتیم گفتند نتایج آماده شده و تا یکی دو ساعت دیگر اعلام خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
مهلت بارگذاری مدارک مشومولین تطبیق مدارک به پایان رسیده است.

مشومولین منتظر باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام بنده نیروی شرکتی اصلی نیروگاه.......داره هفت سال سابقه هستم الان من تطبیق نخوردم یعنی قراره جایگزین بشم با کسایی که تطبیق خوردن؟ الان من با زن و بچه و سن بالا کجا باید برم سرکار
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
با سلام میشه یک نفر از شما به عنوان نمایده ما تو مرکز آزمون باشه و هر حرکت اون هارو زیر نظر داشته باشه و اخبار رو زود منعکس کنه همه خیالشون راحت میشه ؟؟؟؟
مدیر پایگاه ارتباط داریم اما اجازه این کار را نداریم.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
مشومولین یعنی نشو مولین یا یعنی مشمولین؟:))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام به مدیر محترم,برای پیگیری هاتون خسته نباشید.
امروز نتایج ساعت چند اعلام میشه ?

با سپاس
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
مدیر منظورت از اینکه میگی ارتباط داریم اما اجازه این کار را نداریم چیه..؟ کلی گفتین یا امروز هم باز اتفاقایی افتاده و اجازه نشرش رو بهتون نمیدن...!؟؟ خیلی نگرانیم که امروز هم نخوان نتایج رو بزنن و همش سرکاری و اذیت کردن باشه..!
مدیر پایگاه گفتند برویم و روی آزمون نظارت داشته باشیم گفتیم اجازه نداریم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
خب مدیر جان امروز تماسی باهاشون داشتید..چیزی نگفتند.!؟؟
مدیر پایگاه قرار بر اعلامه
در تماس تلفنی که هم اکنون با مرکز ازمون نیرو داشتیم گفتند نتایج آماده شده و تا یکی دو ساعت دیگر اعلام خواهد شد
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
خداکنه....امیدوارم زودتر اعلام کنند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
ممنون از توجه و پیگیریهاتون مدیر عزیز
محمدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام
این جزوه برای مصاحبه شرکت اب هم قابل استفاده است!؟
قیمتش برای ما بیکاران کمی زیاد است..شما که تا اینجا هر کمکی توانستید به ما کردید. لطفا تخفیفی قایل شوید
مدیر پایگاه برای آب نیمی از این جزوه قابل استفاده است. هزینه آن با توجه به همین موارد تعیین شده است و به نظر نمی رسد بالا باشد
پاسخ ها
محمدمهدی
| Iran (Islamic Republic of)
پس لطفا برای ابی ها نیمه قابل استفاده را برای خرید بگذارید تا از هزینه ها کاسته شود.
با تشکر
مدیر پایگاه اینم بد نظری نیست. باید بررسی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام. بنده برای مهندسی سیستمهای کنترل شرکت آبفا (که مهندسی برق هست) این جزوه رو میخوام. چند درصدش قابل استفادست؟ آیا مباحث تخصصی در این جزوه وجود داره؟
مدیر پایگاه تخصصی آبفا نه ولی نیمی از مطالب ارائه شده مربوط به شرایط مصاحبه و امتیازات و نحوه آمادگی و ... است
محمدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام
این جزوه برای مصاحبه شرکت اب هم قابل استفاده است!؟
قیمتش برای ما بیکاران کمی زیاد است..شما که تا اینجا هر کمکی توانستید به ما کردید. لطفا تخفیفی قایل شوید
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام.خسته نباشید.ادمین عزیز پیگیر هستید که نتایج را امروز اعلام کنند؟با تشکر
مدیر پایگاه گفتند تا یکی دو ساعت دیگه اعلام میشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
مدیر اگه میتونی این جزوه ها را مجانی برا بیکاران قرار بده چون تو این وضع اقتصادی بد توانش و نداریم به خدا اگر میشه مجانی بده پیش خدا گم نمیشه
مدیر پایگاه هزینه چاپ و تکثیر این جزوه و دی وی دی مکمل کم نیست و امکان ارسال رایگتن وجود ندارد. امکان انتشار الکترونیکی آن هم وجود ندارد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
با سلام
لطفا بفرمایید افرادی که سهمیه ۲۵درصد داشتند هم دوبرابر ظرفیت پذیرفته شده اند یا برای آنها رقیب درنظر نگرفته اند.چون در آزمون های دیگر معمولا افراد دارای سهمیه دوبرابر ظرفیت انتخاب نمیشوند.با تشکر
مدیر پایگاه نه اینها هم مصاحبه دارند. تا جایی که ما اطلاع داریم برای همه دو برابر ظرفیت اعلام می شود. البته ممکنه در شرایطی که تعداد داوطلبان کم بوده باشد به دوبرابر هم نرسیده باشد ولی به هر حال همه مصاحبه می دهند و بدون مصاحبه و گزینش کسی استخدام نمی شود.
محمدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام
این جزوه برای مصاحبه شرکت اب هم قابل استفاده است!؟
قیمتش برای ما بیکاران کمی زیاد است..شما که تا اینجا هر کمکی توانستید به ما کردید. لطفا تخفیفی قایل شوید
مدیر پایگاه احتمالا برای آبی ها فقط بخش اول بدون دی وی دی با قیمت 40 هزار تومان ارائه گردد.البته شرح وظایف و بخش های مختلف آبفا هم اضافه می شود
جویای کار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام ادمین جان
یکی از دوستان میگفت این دوره قراره همزمان با اعلام نتایج رتبه رو هم اعلام کنن,درسته?
مدیر پایگاه خودشون که به ما گفتند بعد از مصاحبه کارنامه را منتشر می کنند
مالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
ادمین عزیز پس جوابا کی میاد؟از ساعت یازده و ربع گفتید که تا یکی دو ساعته دیگه/الان سه ساعت و ده دقیقه شده و هنوز خبری نیست.ممنون میشم پیگیری کنید.
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام به همگي.
ادمين داداش شما ساعت ١١:١٥ گفتيد در تماسي كه هم اكنون ... باز ساعت ١٢:٣٠ هم همينو گفتي و همينطور ١٣:٣٠
منظور از يكي دو ساعت چيه پس؟؟؟؟
مدیر پایگاه به ما اینطور گفتند. ممکنه یکی دو ساعت بشود سه چهار ساعت ولی اعلام می شود
سینا
|
Germany
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
2
من استرس دارررررررررررررم
میخام زن بگیرررررم باید قبول شششششم
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
ادمین جان خیلی خوب میشه اگه واسه داوطلبین آبفا یه جزوه جداگانه حاضر کنید!
چطور میتونیم متوجه بشیم که این جزوه واسه آبفا حاضر شده و درخواست بدیم واسه خرید؟
مدیر پایگاه اگه امکان آماده سازی باشه تا جمعه اطلاع رسانی می کنیم
ب ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
وااااي دارم ميميرم
پس اين يكي دو ساعت ديگه كي ميرسه خدايا؟؟؟
تو رو خدا دوباره پيگيري كن ادمين جان ببين چي ميگن؟!
يكي دو ساعتم گذشت آخه.
ب ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
اووووووووووووومد بالااااااااخرررررره
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
من که مشمول تطبیق نبودم.ولی اگه شانس بیارم و قبول بشم میرم حرم امام رضا دستبوسیش.نذر کردم قبول بشم و اقا افتخار بده بشم خادمش تو مراسم .
امير
|
Germany
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام
ادمين جان نظراتمو تاييد نميکني؟؟؟مگه حرف بدي زدم؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
اومد قبول شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
اعلام شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
1
تطبیقی مرحله ی اول هستم. مردود شدم.
به نظرتون میتونم پیگیری کنم؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
2
من تطبیقی مرحله اولم، (آذربایجان غربی). همه مدارکم درست بود ولی مردود شدم. امتحانم خیلی خوب داده بودم. خیلی خوب.
ننوشته چرا. فقط نوشته مردود.
سپردمتون به خدا.
به همون امام زمانی که اعتقاد داریم میاد. من فقیر این جامعه صدام به جایی نمیرسه. فقط صدام به خدا میرسه.
خدا سپردم به خودت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
آخرش اومد و منم قبول شدم. کارشناس آمار، توزیع کرمانشاه. ممنون برق نیوز و خسته نباشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
1
با سلام
بنده در مرحله اول تطبیق خوردم و تمامی مدارک بنده صحیح بود ولی متاسفانه مردود اعلام شدم. آیا امکان پیگیری وجود دارد که مشکل از کجا بوده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
اعلام شد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام. من و دوستم با هم در یک رشته تطبیق خوردیم. من قبول شدم اون مردود.سپاس برق نیوز
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
ادمین عزیز با سلام
اینجانب تطبیقی مرحله اول بودم و تمامی مدارکم هم بدون مشکل بود و لی مردود هستم.آزمون رو هم خوب نوشتم . به نظر شما دلیل چی بوده و آیا میتوانم پیگیری کنم؟فقط هیچ سهمیه ای نداشتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
من قبول شدم.....................
آراس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
1
نتایج بالاخره اعلام شد
بدون هیچ سهمیه ای قبول شدم فعلن مگر اینگه این سهمیه ها تو مصاحبه .... هیچی به کسایی که قبول شدم میگم "به اغما و بلاتکلیفیه جدید" خوش آمدید.
با نهایت تشکر از برق نیوز
سید
|
United States of America
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
نتایج رو زدن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
قبول شدم...........
ممنونم مدیر
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
من که مشمول تطبیق نبودم.ولی اگه شانس بیارم و قبول بشم میرم حرم امام رضا دستبوسیش.نذر کردم قبول بشم و اقا افتخار بده بشم خادمش تو مراسم .
ناصر ظهرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام
من مهندس مکانیک مدیریت تولید برق بیستون شرکت کرده بودم مرحله ی اول تطبیق خوردم باسهمیه ی ایثارگری 5 درصد شرکتت کرده بودم
مدارکم هم کامل فرستادم بدون کوچکترین مشکلی (اگه بخواین برای شما آپلود میکنم)ولی نتیجه مردود اعلام شده با تو جه به اینکه تو مرحله ی دوم تطبیق هم برای همون رده ی شغلی برای دو نفر دیگه تطبیق زده بودند(دو نفر خودشون تو سایت ایران استخدام گفته بودند)
این یعنی چی برق نیوز جان. خدا شاهده این قدر بغض دارم به زور مینویسم
تورو خدا چجور پیگیری کنم
تورو خدا قسم شما پیگیر کنید
شماره ی شناسنامه ...
کد ملی ...
نظرمو تایید کنید فقط شماره ی شناسنامه و کد ملیمو پاک کنید
اجرتون باخدا
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of)
آقا ناصر به نظرم مرحله دوم تطبیقی های رشته شما، فقط برای فاقد سهمیه ها بوده و سه برابر ظرفیت داوطلبان سهمیه ای، در همان تطبیق مرحله اول تکمیل شده. به امید موفقیت جنابعالی
سینا
|
Germany
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
ادمین جان از همه زحمات و پیگیریات تو این مدت ممنونم. بچه ها انشالا همتون قبول شده باشین.
ناصر ظهرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
ادمین حداقل یه امیدی چیزی بده هنوز به خانواده نگفتم
ب ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
تطبيقي مرحله اول
قبول شدم
كمك كارشناس مالي
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
قبول شدم...........
ممنونم مدیر
mosi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
نبریک به همه عزیزان من و داداشم تو توزیع برف قبول شدیم جفتمون
داداشم حسابداری و من برق
خدایا شکرت ت ت
mosi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
نبریک به همه عزیزان من و داداشم تو توزیع برف قبول شدیم جفتمون
داداشم حسابداری و من برق
خدایا شکرت ت ت
mosi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
آدمین عزیز این الان در نهایت 2 برابر طرفیت بوده یا 3 برابر طرفیت؟؟؟؟؟؟؟/

ممنون از همه زحماتتون
مدیر پایگاه دو برابر
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
با سلام خدمت ادمین عزیز
ممنون از پیگیری بی وقفه شما
ادمین عزیز من قبول شدم. فقط میخام بدونم کی و چه جوری سفارش جزوه و دیویدی رو بدم.
مدیر پایگاه حتما شماره تماس خود را برای ما از طریق ایمیل یا همین نظرات ارسال کنید. ایمیل ما
karbar@barghnews.com
barghnews.ir@gmail.com
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
من که مشمول تطبیق نبودم.ولی اگه شانس بیارم و قبول بشم میرم حرم امام رضا دستبوسیش.نذر کردم قبول بشم و اقا افتخار بده بشم خادمش تو مراسم .
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
مهندس جان سلام،با توجه به اینکه بنده از پرسنل توزبع و به صورت پیمانی 7ساله که مشغول بکارم سهمیه ام رو تو اعلام نتیجه داوطلب آزاد ذکر کردن میشه توضیح بدین؟!با تشکر
مدیر پایگاه سهمیه با ضریب فرق داره شما ضریب دارید. سهمیه مربوط به جانبازارن و ایثارگران و رزمندگان و ... است
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام.ادمین عزیز از خدماتی که در این مدت به ما دادین از شما متشکرم.امیدوارم تا آخر راه هم با ما باشین.بچه ها مرحله تطبیق 3 برابر گرفتن که 2 برابر قبول شدن.بچه هایی که قبول نشدین امیدتون به خدا باشه.تلاش کنین برای آزمون های بعدی.ایشاالله با تلاش بیشتر سرنوشتتون جای بهتری رقم بخوره .
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام.ادمین عزیز از خدماتی که در این مدت به ما دادین از شما متشکرم.امیدوارم تا آخر راه هم با ما باشین.بچه ها مرحله تطبیق 3 برابر گرفتن که 2 برابر قبول شدن.بچه هایی که قبول نشدین امیدتون به خدا باشه.تلاش کنین برای آزمون های بعدی.ایشاالله با تلاش بیشتر سرنوشتتون جای بهتری رقم بخوره .
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
من رد شدم
میشه بگین چطوری پیگیری کنم؟؟
مدیر پایگاه در این زمینه اطلاعات لازم را منتشر خواهیم کرد. باید راه های اعتراض را بپرسیم و مطمئن باشیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
من مرحله اول تطبيق خوردم برا كارشناسي سخت افزار ، سهميه ايثارگري هم داشتم ، اما الان مردود شدم ميشه اعتراض كرد ? كجا و چه جوري ?
مدیر پایگاه در این زمینه اطلاعات لازم را منتشر خواهیم کرد. باید راه های اعتراض را بپرسیم و مطمئن باشیم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
1
0
نمیدونم چی بگم؟؟
چرا رشته هایی ک پارسال قبول میکردن امسال نمیتونستن قبول بشن!!
الکی جوونارو امیدوار میکنن
الان ک رد شدم بدجور ضربه خوردم چون واقعا بش نیاز داشتم
خدایا کو عدالتت؟؟؟؟؟
امير
|
Germany
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام
ادمين عزيز.09394039.. جزوه واسه مصاحبه ميخوام.ميشه تخفيف بديد..
مدیر پایگاه با شما در این مورد تماس گرفته خواهد شد
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام.ادمین عزیز از خدماتی که در این مدت به ما دادین از شما متشکرم.امیدوارم تا آخر راه هم با ما باشین.بچه ها مرحله تطبیق 3 برابر گرفتن که 2 برابر قبول شدن.بچه هایی که قبول نشدین امیدتون به خدا باشه.تلاش کنین برای آزمون های بعدی.ایشاالله با تلاش بیشتر سرنوشتتون جای بهتری رقم بخوره .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
بالاخره نتایج اومد. من قبول شدم!
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام.ادمین عزیز از خدماتی که در این مدت به ما دادین از شما متشکرم.امیدوارم تا آخر راه هم با ما باشین.بچه ها مرحله تطبیق 3 برابر گرفتن که 2 برابر قبول شدن.بچه هایی که قبول نشدین امیدتون به خدا باشه.تلاش کنین برای آزمون های بعدی.ایشاالله با تلاش بیشتر سرنوشتتون جای بهتری رقم بخوره .
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
قبول شدم. از دست اندرکاران سایت برق نیوز خیلی خیلی ممنونم. موفق باشید
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
باسلام.من و چندتا از دوستام مرحله اول تطبیق خوردیم نیروگاه توس.سهمیه هم داشتیم امتحانم عالی دادیم ولی هیچ کدوم قبول نشدیم .واقعا مسخرس.خیلی امید داشتیم.
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام.من سهمیه ایثارگری داشتم.مدارک هم گرفتم از سپاه براشون فرستادم.ولی الان زده نوع سهمیه آزاد و مردود.چرا؟ممکنه بهخاطر سهمیه رد شدم؟چرا اینجوری شده؟حالا چکار کنم.راه اعتراضی هست؟اگر نتونسته باشم باشم در رقابت باسهمیه دارها رتبه بیارم مگه نباید بنویسه سهمیه رزمنده ولی مردود.ولی الان نوشته سهمیه آزاد و مردود.گواهی از سپاه فرستادم.حالا چکار کنم؟
مدیر پایگاه در مورد نحوه اعتراض به جواب آزمون اطلاعی نداریم و تنها راه ارتباطی فعلا همون شماره تماس مجریان آزمون است. پیگیری می کنیم که برای اعتراض باید چکار کرد و اطلاع رسانی می کنیم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
1
مهندس جان سلام،با توجه به اینکه بنده از پرسنل توزبع و به صورت پیمانی 7ساله که مشغول بکارم سهمیه ام رو تو اعلام نتیجه داوطلب آزاد ذکر کردن میشه توضیح بدین؟!با تشکر
مدیر پایگاه سهمیه با ضریب فرق دارد. نمره شما به صورت آزاد با بقیه محاسبه شده است و فقط یک ضریب به نمره آزمون کتبی تخصصی شما بر اساس وضعیتی که داشته اید داده شده است
ب ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
ادمين جان معمولا چقد طول ميكشه ك زمان مصاحبه ها مشخص بشه؟! بيشتر از يك هفته؟ يك ماه؟؟
مدیر پایگاه معمولا بالای یکماه فرصت دارد و در اغلب موارد بیش از دوماه و حتی سه ماه نیز طول می کشد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
اعصابم خیلی خورده
نمیدونم چی میشه
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
سلام ادمین جان
ازم میخوام راهنماییم کنی ولی از طریق ایمیل جواب بدین ممنون میشم
در رابطه با کارشناسی منابع آب سوال داشتم تو این ازمون تو کل کشور فقط 5 نفر واسه کارشناس منابع اب نیاز بود ممنون میشم اگه دفترچه رو مطالعه کنی که رشته های مورد نیاز برا کارشناس منابع چیا هستن؟میخوام بدونم چطوری تحلیل میکنی؟
بخدا ب پیر ب پیغمبر اشتباه زدن همین اشتباه باعث شد 3 ماه الکی دلخوش باشم
متاسفانه افراد کمی هم پذیرش شدن نمیدونم واقعا چرا!!!
دقیقا نوشته شده تو قسمت رشته های مورد نیاز کارشناسی عمران ،هیدرولوژی ، هیدروؤئولوژی ، مهندسی اب و فاضلاب و کارشناسی ارشد همه گرایشها به شرطی که کارشناسی شون یکی از رشته های مذکور باشه
حالا شما از این چی دستگیرتون میشه؟؟
وقتی هیدروژئولوژی یکی از گرایشهای ارشد زمین شناسی هست و اصلا مقطع کارشناسی همچین رشته ای نداریم و کارشناسیش میشه زمین شناسی
وقتی کارشناسیش زمین شناسیه و وارشد همه گرایشهارو زدن منم با پترولوژی ثبت نام کردم ولی رد شدم
اخه خدارو خوش میاد بخاطر بی دقتی اونا این همه الکی دلخوش شم؟؟
این بی دقتی توجیه داره؟؟؟؟
چون ظرفیتش کمه حداکثر اعتراض شامل 10 نفر میشه
دارم دیوونه میشم لطفا ی جواب بدین درصورت امکان از طریق ایمیل
ممنون
مدیر پایگاه در این مورد به خصوص باید پیگیری بشه
در سالهای گذشته مواردی این چنینی هم بوده است که به مرور زمان حل شده است
خود ما پارسال یک سری گرایش رو داشتیم که امکان شرکت نداشتند و اگر شرکت می کردند با گرایش های دیگری شرکت کرده بودند و از این بدتر هم همین بوده که با مدرک این افراد در شهرستان ها سلیقه ای برخورد میشد و ممکن بود یکجا قبول کنند و یکجای دیگه نه
اما چون اونایی که رد میشن میان تهران دوبار دیگه هم بررسی میشه احتمال زیاد از اساس با این مورد که گرایش شما متفاوت بوده رد شده اید
به هر حال میتونید اعتراض داشته باشید ولی محل و جایگاه اعتراض را ما نمی دانیم
همون تلفن های مراکز آزمون شاید بتوانند جواب شما را بدهند
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
باسلام:
به لطف و کرم خدا من قبول شدم الان تو یه شرکت کار میکنم و بیمه دارم تا سر کار رفتن و روال استخدامی چند ماه بیشتر طول میکشه برامون مشکل ساز نمیشه بگن سر کاریم.مستاجرم نمیتونم بیکار باشم.
باکمال تشکرش
مدیر پایگاه نه تا موقع شروع بکار می توانید سر کارتون بمونید.
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
اخه متفاوت با چی؟؟
مگه اونا چی مد نظرشون بوده؟؟ خودتونو جای من بذارین ی نگا ب دفترچه بندازین واقعا اجهافه در حق بعضیا
دو تا از منبعا حتی از زمین شناسی بود
مگه میشه بخاطر اینکه اسمش فرق میکنه رد بشن
اگه استخدامی توسعه روستایی بدن مثلا مجبور باشی فقط توسعه رو انتخاب کنی چون تو سایت محدودیت هست کسی ک رشته ش مهندسی مدیریت و ابادانی روستاس باید بخاطر اینکه همون اسم نی رد بشه؟؟
اینم شد قانون؟؟
ی گرایش از زمین شناسی میذارن کنارشم مینویسن واسه ارشد کلیه گرایش ها ب شرط اینکه کارشناسی همون رشته مذکور باشه
با مرکز ازمون تماس داشتم میگن حتی اگه ی کلمه پس و پیش داشته باشه رد میشن!!موندم واقعا پرا
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
سلام به
من تطبیقی مرحله اول با سهمیه بودم ولی زده قبولی ازاد
خداروشکر بازم توزندگیم از این چیزااستفاده نکردم
کاش این پیمم رو مسعولین ازمون ببینن
باتشکر از همتون واسه شجاعت و عذرخواهی شما که جوانان را درک میکنید
ولی باز دارید مسیر را کج میرین
زمان حدودی مصاحبه رو اعلام کنید واسه امادگی بیشتر ما
و خروج از برزخ.همچنین اینترنتی هم اعلام کنید
خواهشا تکلیف ملت رو معین کنید بعد هروقت خواستین ببرین سرکار
برق نیوز از تو هم متشکریم
پیامم رو بشون برسون
باتشکر فراوان
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
از کجا متوجه بشم رشته ای که شرکت کردم در استان ما چند مرحله تطبیق داشته؟
مدیر پایگاه معلوم نیست مگر اینکه مسئولان آزمون بگویند یا کسانی که تطبیق خورده اند بگویند البته که باشند
ب ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
ادمين جان ممنون از وقتي ك ميذاري براي جواب دادن ب سوالات ما
شما فرمودي ك شايد بيشتر از يكماه طول بكشه برا مصاحبه دعوت بشيم
ميخاستم بدونم همونموقه زنگ ميزنن و ب ما خبر ميدن زمان مصاحبه رو، يا زودتر باخبرمون ميكنن؟ مثلا اگ قراره يك مهر بريم مصاحبه دو سه روز قبلش خبر ميدن، يا يك دو ماه قبلش؟
مدیر پایگاه معمولا یکی دو هفته قبل ترش میگن
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
من که مشمول تطبیق نبودم.ولی اگه شانس بیارم و قبول بشم میرم حرم امام رضا دستبوسیش.نذر کردم قبول بشم و اقا افتخار بده بشم خادمش تو مراسم .
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
تورو خدا پیگیری کنید و راه اعتراض ازشون بپرسید..تنها امیدم شما هستین.خواهش میکنم بپرسید چجوری میتونم ازحقم دفاع کنم.من که سهمیه ایثارگری داشتم و مرحلهاول تطبیق خوردم چرا باید بنویسه سهمیه آزاد.و مردود.من منتظر جواب شما و پیگیری شما هستم.خدا خیرتون بده....من گواهی ایثارگری از سپاه ناحیمون فرستادم براشون.حتی دیروز زنگ زدم به مسئولش گفت ما مدرک درست به شما دادیم میتونید اصل مدرک ببرید نشون بدین.پس جرا برام زده آزاد؟؟؟؟خواهش میکنم کمکم کنید تا بتونم از حقم دفاع کنم.
مدیر پایگاه در حال پیگیری هستیم ولی چون قبلا راه مشخصی برای اعتراض نبوده است نحوه و محل اعتراض مشخص نیست
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
سلام
مصاحبه توشهرمجریان آزمون برگزارمیشه یااستانی ومصاحبه چنددرصدامتیازوداره
مدیر پایگاه مصاحبه 250 درصد از 1000 امتیاز داره

مصاحبه ها استانی است و در محل استخدامی معمولا برگزار می گردد
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
سلام من مرحله اول تطبیق خوردم وامتیاز5درصدرزمندگی پدرم دارم به نه نظرشما جزءنفرات اصلیم یاذخیره
مدیر پایگاه نتایج اعلام شده است اگر قبول شده اید که اصلی هستید وگرنه رد شده اید
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
من مطمئنم که اشتباه شده، شوهرم جز اولین مرحله تطبیق بود، امتحانش عالی بود، نمی دونم کجا شکایت کنم، دوره قبل هم شرکت کرد و قبول شد وبا وجود اینکه تو مصاحبه خیلی خوب بود ولی ردش کردن، به زبان انگلیسی تسلط داره، واسش از چند کشور اروپایی دعوتنامه اومده که مقالشو ارائه بده ولی حیف که نمی ذارن قبول بشه، تصمیم گرفتم تا هر جا که امکان داره واسه گرفتن حقش برم، بهتر بود جایی بود که بشه اعتراض کرد
مدیر پایگاه تنها راه ارتباطی فعلا همون شماره تماس مجریان آزمون است
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
ادمین گرامی تشکر از اطلاع رسانیتون.میشه بفرمایید که مرحله بعد؛ مرحله دعوت به ارائه مدارک می باشد ویا مرحله دعوت به مصاحبه وتحویل مدارک همزمان خواهد بود؟ وایا زمانی خاصی مشخص شده برای دعوت ها؟
مدیر پایگاه قبلا تحویل مدارک قبل از مصاحبه انجام میشد البته خیلی فاصله نبود. امسال احتمالا همزمان باشد چون از قبل کپی مدارک بررسی شده باشد.
پاسخ ها
حامی
| Iran (Islamic Republic of)
تشکر از شما.در صورت امکان آیا برایتان مقدرو است که از زمان دعوت به مراحل مصاحبه و...از مسولان مربوطه(بخش آب)هم گزارشی و یا اخباری درج کنید؟
مدیر پایگاه حتما
هفته آینده در مورد زمان مصاحبه ها پیگیری خواهیم کرد
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
به نضرشما تامصاحبه یک ماه مهلت داریم
مدیر پایگاه احتمالا حتی بیشتر از یکماه هم فرصت داشته باشید
معين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
سلام چطوري ميشود اعتراض كرد بدليل اينكه بنده در مرحله اول تكنسين مكانيك نيروگاه توس مشهد تطبيق خوردم و تمام مداركم كامل و بدون نقص و دوستان خودم در مرحله پنجم تطبيق خوردن.پس در نتيجه نمره آزمونم بالا بوده حالا بيايند با سند بگن كدوم مدرك من نقص داشته چون در قسمت تطبيق بايد بايد سنديت باشه. يا فكر نميكردن من متوجه بشم كه تا مرحله پنجم نيروگاه توس ريزش داشته باشه.به اخبار بيست و سي هم گفتم بيايند از طريق بنده كه مطمعن هستم مداركم نقص نداره دستشون رو رو كنند تا ديگه اينطوري پارتي بازي نكنند.راست ميگن علت نقص مدركم رو ميگفتن...نكنه خودم كارت پايان خدمت و مدرك تحصيليم رو جعل كردم كه خودم خبر ندارم..لطفا جواب بدين اينم شمارم0939608...
مدیر پایگاه تنها راه ارتباطی فعلا همون شماره تماس مجریان آزمون است. پیگیری می کنیم که برای اعتراض باید چه کار کرد و اطلاع رسانی می کنیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
با سلام. ببخشید امکان دریافت اسمس برای سیمکارت بنده از طرف ارگان برگزاری آزمون وجود نداره. در مرحله تطبیق مدارک نیز بنده از طریق مراجعه به سایت متوجه موضوع شدم. بنظرم خیلی غیر منطقی هست که فقط از طریق تلفن همراه برای دعوت به مصاحبه اقدام کنند. آیا امکان نداره از طریق خود سایت وزارت ، زمان تقریبی رو اعلام کنند که گوش به زنگ باشیم.
مدیر پایگاه از طریق شماره تلفن همراه و یا تلفن ثابت با شما تماس می گیرند نه اینکه فقط پیامک بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
تو رو خدا نظرتون رو بفرمایید
آقا من و دوستم آرمان برای کارشناس فناوری اطلاعات سنندج که یک نفر رو میخواست در مرحله اول تطبیق خوردیم و طبق اطلاعیه خودشون یعنی سه برابر ظرفیت بودیم و باید حتما باید یکی مون به مصاحبه دعوت می شدیم ولی هردو مون زده مردود نمیدونیم چکار کنیم تو رو خدا کمکمون کنید ممنون
مدیر پایگاه در این صورت احتمالا مدارک رد شده اند.

تنها راه اعتراض فعلا همون شماره تماس مجریان آزمونه
پاسخ ها
آیدا
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز من و دوستم هم دقیقا همین مشکل رو داریم!! هر دومون واسه شهری غیر از شهر شما تطبیق خوردیم که این رشته رو یک نفر میخواست. اتفاقا هم رشته شما هم هستیم! مدارک هیچ کدوممون هم هیچ ایرادی نداشت ولی هردومون مردود شدیم. به نظر شما باید چیکار کنیم؟ مشورت کنیم شاید به نتیجه ای رسیدیم . شاید اشتباهی رخ داده! اگر هستین اعلام حضور کنین تا ببینیم چه میشه کرد
به دوستان کارشنای فناوری
| Iran (Islamic Republic of)
به نظر بنده ؛شاید شما در جایی استخدامتان قطعی شده وبه دلیل استعلام گرفته شده رد شده اید؟
آیدا
| Iran (Islamic Republic of)
منم همین فکرو میکردم ولی تو این مرحله هیچ استعلامی تو این زمینه گرفته نشده!
امير
|
Germany
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
سلام
ادمين محترم ممکنه پيگير زمان دقيق مصاحبه بشيد که ما هم واسه انجام کارهامون برنامه ريزي دقيقتر داشته باشيم.پيشاپيش از تلاش بي وقفه شما سپاسگزاري مي نمايم.
امير
|
Germany
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
سلام
دوستاني که واسه توزيع غرب مازندران قبول شدند جواب بدند.اگر کسي در اين سايت هست لطفا اعلام حضور نمايد تا با هم واسه مصاحبه در ارتباط باشيم
امير
|
Germany
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
سلام
دوستاني که واسه توزيع غرب مازندران قبول شدند جواب بدند.اگر کسي در اين سايت هست لطفا اعلام حضور نمايد تا با هم واسه مصاحبه در ارتباط باشيم
امير
|
Germany
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
سلام
دوستاني که واسه توزيع غرب مازندران قبول شدند جواب بدند.اگر کسي در اين سايت هست لطفا اعلام حضور نمايد تا با هم واسه مصاحبه در ارتباط باشيم
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
سلام.شما مطمئن هستین سال دیگه هم همین جور آزمونی برگزار میکنن؟ دارم دق میکنم من تطبیق اولی چجوری قبول نشدم...مطمئن هستین؟
مدیر پایگاه بله دنبال گرفتن مجوزهاش هستند. خیلی از نیروهای شرکت برقی بازنشسته می شوند. شرکت ها توسعه پیدا کرده و شبکه برق گسترده تر شده است.

اواخر امسال یا اوایل سال بعد آزمون استخدامی برگزار می گردد
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
سلام
اگه قراره دوباره ازمون برگزار بشه شامل بخش آب هم میشه؟؟یا فقط برق
مدیر پایگاه هر دو بخش
نهال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
کاش مصاحبه آخرای مهر باشه.
ادمین جان میشه شنبه بپرسی ببینی مصاحبه تقریبا چه تاریخی برگزار میشه؟
ممنون
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
با سلام تکنسین مکانیک نیروگاه برق شهید مفتح قبول شدم لطفا بسته آموزشی مصاحبه رو واسم بفرستید اینم شمارم.0918050...
مدیر پایگاه با سلام
با شما در این مورد تماس گرفته خواهد شد و نحوه ارسال جزوه با شما هماهنگ می شود
با تشکر
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
یعنی باز مدیریت برق هرمزگان کارشناس مالی استخدام میکنه؟امسال 9نفر گرفته ها؟با امید بشینم بخونم؟
مدیر پایگاه معلوم نیست دقیقا همین رده های شغلی بخوان یا نه ولی استخدامی وجود دارد.
ب ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
سلام ادمين جان
اين مصاحبه هم شامل مصاحبه ي تخصصيه هم مصاحبه ي عقيدتي؟؟
آخه معمولا مصاحبه تخصصي تو مراكز استانهاست و مصاحبه عقيدتي تو اداره كل ها در تهران.
اينجا هم همينطوره؟ يا قراره هردو مصاحبه همزمان و در يك جا انجام بشه؟
مدیر پایگاه قبلا که مصاحبه ها جداگانه بود. امسال هم قاعدتا باید همین طور باشد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
سلام لطفآًدوسوال منو جواب بدی
برای شرکتی که ثبت نام کردم دونفراحتیاج دارنددوبرابرظرفیت یعنی چهارنفروقبول کردنه حال منکه مرحله اول تطبیق خوردم وسهمیه پنج درصدرزمندگیو دارم احتمال داردامتیازمن ازرقبایم بیشترباشه سوال دومم اینه اگه ازچهارنفرفقط من سهمیه داشته باشم آیا رقابتم باسه نفردیگه است یاجداست
مدیر پایگاه برخی از رده های شغلی کم ظرفیت ممکنه اصلا سهمیه نداشته باشند و به صورت کشوری این سهمیه اعمال شده باشد و در این رده شغلی شرکت این سهمیه نباشد. ممکنه هم باشد.
اگر نباشد شما با آزادی ها رقابت دارید. و لی اگر سهمیه باشد شما با سهیمه ای رقابت می کنید. یعنی دو نفر سهمیه ای برای کسب 1 ظرفیت مربوط به شما دعوت به مصاحبه می شوند
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
سلام درموردزمان مصاحبه ازمسئولان بپرسیدببینیم چقدروقت داریم
ابوالفضل
|
Germany
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
منم مرحله اول تطبیق خوردم برای کارشناس نظارت بر اجرای طرحهای اب و فاضلاب آبفای آذربایجان غربی ولی رد شدم بدون هیچ سهمیه ای ، مدارکم هم درست بود
به مرکز آزمون هم زنگ میزنم جواب نمیدن از کجا باید بفهمم چرا رد شدم
mosi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
ادمین عزیز سلام مجدد
آقا من که تطبیقی سوم بودم قبول شدم
برای مصاحبه شانسم کم نیست
آخه نمی دونم رتبه ها چطوری بوده اما به گفته خودشون مثلا تطبیقی های اول رتبه هایی بهتری داشتند
باید چیکار کنم شانسم افزایش بدم واز نتایج نهایی سربلند بیرون بیام قربان
مدیر پایگاه مصاحبه برای شما از اهمیت خیلی بیشتری برخودار است. سعی کنید تمام امتیازات مربوط به مصاحبه را بگیرید تا اون کمبود امتیاز ازمون جبران شود.

ممکنه تعدادی از پذیرفته شده های با امتیاز بالاتر در مصاحبه رد شوند و شانس شما تقویت شود
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
مرکز آزمون اصلا جواب نمیدن
خودشونم میدونن گند زدن وگرنه چرا باید جواب ندن؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
با سلام اقای مدیر لطف شما همیشه شامل حال ما بوده واست ممنون اگه لطف کنید این راه اعتراض رو پیگیری کنین ممنون میشیم بخدا حق ما این نیست لااقل دلیل مردودیمون رو بدونیم ما که مرحله اول تطبیق خوردیم امتحان هم عالی دادیم مدارکمون هم درسته تازه سهمیه بالای۲۵ هم داشتیم عاجزانه خواهشمندیم پیگیری نمایید.با تشکر
امير
|
Germany
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
سلام
ادمين جان شما قول داده بودي که پيگير زمان مصاحبه بشي.امروز يک شنبه هستا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مدیر پایگاه پیگیری کردیم گفتند فقط با شماره 44171976 تماس بگیرند ماجوابگو هستیم.

مسئول مرکز ازمون گفت که از دیروز تعداد زیادی هم به خود مرکز ازمون مراجعه کرده اند که جواب همه را داده ایم و حتی یک مورد هم نبوده که اعتراضش پذیرفته شود

مثلا در مورد گواهی فارغ لتحصیلی به جای مدرک موقت یا مدرک نهایی گفتند که اگر در نامه گرایش یا معدل یا تاریخ فارغ التحصیلی و... که نیاز است مشخص نشده باشد رد شده است
پاسخ ها
حامی
| Iran (Islamic Republic of)
ادمین گرامی منظور آقا امیر زمان دعوت به مصاحبه هستش نه نحوه اعتراض؟آیا در مورد زمان دعوت به مصاحبه هم پیگیری داشته اید؟
مدیر پایگاه امروز پیگیری تلفنی داشتیم و قراره ظرف یکی دو روز آینده در این زمینه جلسه ای داشته باشیم.

فعلا که مشخص نشده است
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
باسلام خدمت دوستان
آزمون در حد نفرات برتر
بدون مشکل مدارک
تطبیقی اول اما مردود
زنگ زدم حراست برق آموزش صنعت آب وبرق گفتش1نامه بنویس بفرست به شماره....چون اعتقاد کامل دارم قبول میشدم
هرکی به قبولیش اعتماد داره و مردودشده شکایت کنه.
گفتن چون مستنداتی مبنی برقبولی نداری وچیزی اعلام نکردن خودمون پیگیرمیشیم.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
سلام
جزوه آبی که گفتید شاید آماده شود، اماده می شود یا فقط همین جزوه است ؟
تشکر
مدیر پایگاه برای رشته آب همون قسمت عمومی مربوط به مصاحبه ارائه می شود که با هزینه 40 هزار تومان قابل تهیه است
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
1
سلام
ادمین جان
شماره ای که درج کردین برای پاسخگوئی
زنگ زدم میگن اینجا شرکت شخصی مربوط به برق و نیرو نیستش
چیکارکنم
چطوربفهمم مدارکم ردشده یا 3برابرظرفیت بودم
واقعا دارم نابودمیشم ازقبول نشدنم
مدیر پایگاه برای نحوه اعتراض با مسئولان آزمون صحبت کردیم گفتند با شماره مرکز آزمون 44171976 تماس بگیرید.
از شنبه تعداد زیادی هم به خود مرکز ازمون تهران مراجعه کرده اند که جواب همه را داده شده است و حتی یک مورد هم نبوده که اعتراضش پذیرفته شود. بر اساس ضوابط و قوانین موجود توضیحات لازم را در خصوص عدم قبولی داده و دلیل رد شدن را گفته شده است اما اینکه بپذیرند یا نه بحث دیگری است.
مثلا در مورد گواهی فارغ لتحصیلی به جای مدرک موقت یا مدرک نهایی گفتند که اگر در این نامه، گرایش یا معدل یا تاریخ فارغ التحصیلی و... که نیاز است مشخص نشده باشد مدرک وی پذیرفته نشده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
با سلام
تطبیقی مرحله اول هستم،پیگیری کردم از مجری ازمون گفتن که مدارکت توسط اونجا تأیید شده، ولی مردود شدم از کجا میتونم پیگیری کنم که چرا مردود شدم.
اون شماره هم جواب گو نیستن.
در ضمن از بیست نفر از دوستان و آشنایان که تو مرحله اول تطبیق خورده بودن تو همون استان فقط بنده مردود شدم. چرا؟؟؟
مدیر پایگاه ممکنه امتیازت کم بوده باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
سلام مجدد
پنج مرحله تطبیق مدارک بوده و بنده مرحله اول تطبیق بودم مدارک هم که گفتم تأیید شده به گواه مجری ازمون.و توی اون بیست نفر حداقل دونفر نباید مثل بنده باشه.
تو این هم شرکت کننده اون استان فقط نمره من کم بوده؟

آیا نباید یکی پاسخ گوی وضعیت ما باشه؟
لطفا یه راه برای اعتراض به نتیجه ازمون اطلاع رسانی کنید.
مدیر پایگاه برای نحوه اعتراض با مسئولان آزمون صحبت کردیم گفتند با شماره مرکز آزمون 44171976 تماس بگیرید.
از شنبه تعداد زیادی هم به خود مرکز ازمون تهران مراجعه کرده اند که جواب همه را داده شده است و حتی یک مورد هم نبوده که اعتراضش پذیرفته شود. بر اساس ضوابط و قوانین موجود توضیحات لازم را در خصوص عدم قبولی داده و دلیل رد شدن را گفته شده است اما اینکه بپذیرند یا نه بحث دیگری است.
مثلا در مورد گواهی فارغ لتحصیلی به جای مدرک موقت یا مدرک نهایی گفتند که اگر در این نامه، گرایش یا معدل یا تاریخ فارغ التحصیلی و... که نیاز است مشخص نشده باشد مدرک وی پذیرفته نشده است
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
ادمین جان یه وقت هم بذار و از استخدامی جدید توانیر خبری بگیر
صحت داره یا نه؟کی هست؟
مدیر پایگاه فعلا در مرحله کسب مجوزه و به این زودی مشخص نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
سلام

همیشه از زمان گرفتن مجوز تا آزمون حدود سه ماه طول می کشه، پس اگر الان در مرحله مجوز هستند پس امسال وزارت نیرو آزمونش برگزار میشه ?
و. سوال بعدی اینکه آزمون مربوط به شرکت های غیر دولتی یا دولتی وزارت نیرو ? ظرفیتش از این آزمون بیشتره ?

با تشکر
امير
|
Germany
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
سلام.
ادمين عزيز تورو خدا يه لطفي کن پيگيري کن که مصاحبه ها در چه بازه زماني مصاحبه ها بايد برگزار بشه. بخدا از استرس دارم ميميرم.وضعم خرابه خيليييييييييييييييييييي.تکليفمون هم معلوم نيست
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
با سلام.من مرحله اول تطبیق بودم ولی متاسفانه مردود شدم.یه سوال داشتم میتونید پیگیری کنید ممنون میشم.
مدارک من درست بوده و تایید شده.لابد من جزء سه برابر ظرفیت بودم که رد شدم حالا سوال من اینه که امکان داره ما جزء ذخیره باشیم و در آزمونی که قرار آخر امسال یا سال آینده برگزار بشه از ما دعوت به مصاحبه کنند؟یا دیگه تمومه و باید روز از نو روزی از نو؟خواهشن سوال کنید و جواب بدید.باتشکر فراوان
مدیر پایگاه اگر آزمون باشه باید از اول در آزمون شرکت کنید چون ممکنه شرایط شما و ازمون تغییر کرده باشه

برای پیگیری با شماره مرکز آزمون تماس بگیرید
حامد 94
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
با سلام خدمت شما و تشکر بابت سایت خوبتون
سوالی خدمتتون داشتم که شاید سوال خیلی از بچه های برق باشه.
از لحاظ پیشرفت و درآمد و موارد دیگر برق منطقه ای بهتر است یا شرکت توزیع ؟؟؟
ایام بکام باد
مدیر پایگاه در کل برق منطقه ای ها شرایط کاری و حقوقی بهتری باید داشته باشند اما شرکت های توزیع برای انجام کارهای خصوصی بهتر و دامنه بیشتری دارد
sajad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
باسلام وعرض خداقوت به شما.اگه میشه لطف کنید درمورد زمان مصباحبه پیگیری بفرمایید.ممنون
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
با سلام میخواستم بپرسم خبر جدیدی در مورد ازمون جدید وزارت نیرو ندارین؟؟
مدیر پایگاه امروز رفتیم وزارت نیرو اما مسئولشون رفته بود ماموریت و بقیه هم بدون اجازه رئیس اجازه مصاحبه نداشتند!

رئیسشون هفته آینده میاد
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
0
جزوه ها رو منم میخوام و به ایمیل توم هو درخواست دادم. ممنون
امیریی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
0
باسلام خدمت مدیر تو یه سایت زده بود کسایی که مدرک ارشد و بالاتر دارن اولویت دارند و حتی 50%ظسرفیت ماله اوناست!خبر بسیارمهمیه لطفا
پیگیری کنید ممنون.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
0
0
سلام ادمین جان
اگر میشه این هفته در مورد استخدامی جدید پیگیری کنید با تشکر
چون طبق پیگیری هفته پیش خودتون مسئولش هفته پیش رفته بود ماموریت
مدیر پایگاه هنوز مرکز ازمون نیرو اسامی نهایی را به معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو نداده است. بعد از اینکه اسامی در اختیار معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو قرار داده شد آنها اسامی را پس از طی مراحل اداری به شرکت ها اعلام می کنند. شرکت ها هم بعد از تعیین تاریخ برگزاری مصاحبه و هماهنگی با معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو حداقل یک هفته قبل تر به داوطلب خبر داده و تاریخ مصاحبه را اعلام می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ببخشید ادمین جان منظورم استخدامی جدید هست؟
منظورم استخدامی 31/2 نیست
نوید
|
Germany
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
0
ظاهرا مصاحبه رو خود شرکت ها انجام میدن
ممکنه زمان مصاحبه رو هم خود شرکت مشخص کنه؟
مدیر پایگاه بله ولی با هماهنگی معاونت انسانی وزارت نیرو
نوید
|
Germany
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
0
ظاهرا مصاحبه رو خود شرکت ها انجام میدن
ممکنه زمان مصاحبه رو هم خود شرکت مشخص کنه؟
مدیر پایگاه بله
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
0
ادمین جان خبر جدیدی از استخدامی جدید نشد؟
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
وقت بيشتري واسه خبرهاي مربوط مصاحبه ميذارين
ممنون ميشم وقت واسه ازمونهاي جديد هم بذاريد
مدیر پایگاه به محض کسب اطلاعات لازم اطلاع رسانی خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
0
سلام من سهميه داشتم و مرحله اول تطبيق خوردم برا شغلي كه تو استان فقط يك نفر رو مي خواستن ، اما مردود اعلام شدم ، رفتم مجري ازمون استان چك كردن تمام مدارك هم پذيرفته و تاييد شده ، ايا اين امكان وجود داره كه 3 برابر ظرفيت تطبيق خوردن من نفر سومي بودن و چون دو برابر براي مصاحبه دعوت شدن من مردود اعلام كردن ، اون دو نفر به هر دليل نياين برا مصاحبه ، يا ممكنه مردود بشن از من دعوت به مصاحبه بشه ? اميدي هست ادمين جان
با تشكر
مدیر پایگاه احتمالش ضعیفه اما اگر اینطور شود که شما می گویید بله از شما دعوت می کنند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
0
با سلام و عرض خسته نباشيد
من در آزمون استخدامي سال 94 شركت هاي زير مجموعه توانير شركت كردم و پس از مرحله طبيق مدرك و اعلام نتايج، قبول شدم. سوال اينجاست كه من فرزند جانباز 25 درصد به بالا هستم و به مدت بيش از 3 سال سابقه مرتبط با شركت زير مجموعه دارم و همين طور بومي آن منطقه هستم. آيا از مصاحبه معاف هستم با توجه به شرايط فوق؟؟
لطفاً در صورت امكان راهنمايي بفرماييد ممنون مي شوم.
مدیر پایگاه برای مصاحبه آماده باشید. احتمال زیاد مصاحبه دارید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
سلام مدیر اگه میشه لطف کنین به این سوالم جواب بدین.
من فرزند جانباز بالای 25 درصدم، بابام هم با 27 سال سابقه کارمند شرکت آبفا هستش....قراربود که طبق ماده 48 استخدامی(استخدام یکی ازفرزندان ایثارگر کارمند وزارت نیرو)، من رو بدون آزمون استخدامی، استخدام شرکت آبفا کنند( جایگزین بابام شوم)، ولی همه مراحل استخدامی رو انجام دادیم ولی آخرش گفتن که امسال میخواهیم فقط از طریق آزمون نیروهامون رو برداریم ،خلاصه قبول نکردن.....
حالا به لطف خدا تو این آزمون هم تو سهمیه ایثارگری هم قبول شدم
حالا به نظر شما این ماده 48 تو مراحل بعدی استخدام( مصاحبه) تاثیر مثبت داره یا نه؟
مدیر پایگاه بله
در یک نونه از فرم های استخدامی ده درصد نمره مصاحبه به فرزندان کارکنان همکار تعلق دارد.
کارکنان طرحی، شرکتی، همکاران و فرزندان ایشان می توانند تا 5 نمره از 50 امتیاز داشته باشند
در جزوه در این مورد توضیحات کامل داده شده است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
سلام خدمت ادمین
بچها از استخدامی جدید حرف میزنن
میشه توضیح بدین در این باره
مدیر پایگاه یک استخدامی پاییز قراره باشه یکی هم اوایل سال بعد

در مورد جزئیات و شرایط آن در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهد شد
امیر مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
0
با سلام
سوال من اینه که چطور می تونم بفهمم که توی مجموعه شغلی ای که انتخاب کردم
مشمول مرحله چندم تطبیق شدم اول؟ دوم؟ و ....
سوال بعدیم اینه که در زمان شرکت در آزمون من کارشناسی ارشد مکانیک داشتم و توی فرم ثبت نام هم اینو قید کردم و سه روز پیش که نتایج دکترا اومد دکتراهم قبول شدم این موضوع برای ادامه روند استخدامی من مشکلی ایجاد نمی کنه؟
مدیر پایگاه مرحله چندم تطبیق که موقع تطبیق مشخص بود!
امیر مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
میشه خواهش کنم به سوال دومم پاسخ بدید در مورد اینکه قبولی دکترام مشکلی توی روند استخدامیم ایجاد نمیکنه؟
درضمن توی پیامکی که برامن برا تطبیق مدارک اومد نزده بود ک مرحله چندمه یا من با کوتاهیم متوجه نشدم استدعا میکنم راهنماییم کنید که اگه مشمول مراحل نهایی هستم بی خودی وقت نذارم و فکر کار دیگه باشم
مدیر پایگاه این مورد خیلی توضیح داره
هم میتونه مشکل ایجاد کنه و هم نه
اونها اگر احساس کنند که دکتری شما ممکنه به کارتون و انگیزه شما لطمه بزنه ممکنه تاثیر منفی داشته باشه
به هر حال باید به اونها این تضمین را بدهید که ادامه تحصیل شما تاثیری در کارتون نداره
فرق زیادی ندارد که تطبیق مرحله چندم باشید چاکه معمولا امتیازات به هم نزدیک است

شانس خود را در مصاحبه کم نگیرید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
خداوکیل جز پول و خریدن جزوه هات دغدغه ی دیگری هم داری ؟
یارو میگه سلام تو میگی تو جزوه توضیح دادم
شعورم خوبه ب خدا
مدیر پایگاه احسان گرامی
از اینکه نسبت به ما لطف دارید ممنونیم
متاسفانه در نظرات از لحاظ فنی و ساختاری امکان انتشار همه مطالب وجود ندارد و توضیح ناقص سوالات هم نه تنها خوب نیست بلکه بیشتر باعث سردرگمی و حتی اشتباه داوطلب می شود.

اگر به کامنت آنها پاسخ داده نشود که اعتراض می شود و لذا ما در جاهایی که احساس می کنیم توضیحات به صورت کامل در جزوه آماده شده است به مخاطب انرا پیشنهاد می دهیم تا در صورت تمایل آنرا تهیه کرده و مشکلش را برطرف نماید که اتفاقا در اکثر موارد همین اتفاق افتاده و مشکلات دوستان حل شده است.

در مورد پول درآوردن جهت اطلاع مخاطبان باید عرض کنیم که فرضا اگر سودی هم روی این جزوه ها بوده باشد به وقتی که برای آن و چاپ و تکثیر و ارسال و.. گذاشته می شود نمی ارزد.

برق نیوز می تواند با انتشار یک رپرتاژآگهی که کمتر از یک ساعت زمان می برد اندازه سود 30 جزوه پول دریافت نماید و لذا واقعا نگاه برق نیوز به تهیه این بسته رفع مشکل مخاطبانی است که این بسته را برای خود مفید میدانند و البته در مصاحبه نیز تاثیر خودش را خواهد داشت.

فقط پیگیری اخبار استخدامی وزارت نیرو و حاشیه های ایجاد شده ناشی از ان خیلی بیش از سودی است که از این جزوات به برق نیوز تحمیل شده است ولی به هر حال نمی توان به دغدغه های کابران و خواست آنها توجه نکرد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
1
ادمین این خلاف قانونه
روز ثبت نام گفته بودن 2برابر ظرفیت میرن مصاحبه. واقعا درکش انقد سخته؟حتی 1نف هم بیشتر 2برابر ظرفیت معرفی بشه برای مصاحبه خلاف قانونه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
1
سلام ديگه واقعاً جايي تعجب داره اين بي قانوني!!!
در دفترچه براي هر پست تا 2 برابر ظرفيت مجاز بوده است.
چطور الان به سادگي و بدون هيچ منطق و قانوني به 2 برابر ظرفيت اضافه مي كنند!!!!!؟؟؟؟ اين كار كاملاً غير قانوني و قابل پيگيري است. چون شانس قبولي نفراتي كه در مرحله اول به صورت 2 برابر ظرفيت معرفي شدند به خطر مي افتد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
0
سلام ايا به ظرفيت هاي قبلي اضافه شده ? من نفر سوم شدم دو نفر رفتن برا مصاحبه من رو مردود زدن از كجا ميشه كسب اطلاع كرد ?
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
0
0
سلام ادمین جان در مرود استخدامی ابان ماه وزارت نیرو خبر جدیدی دارین؟
ممنون
مدیر پایگاه فعلا خبر به درد بخوری نداریم
مهدی....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
0915533.... جزوه آمادگی مصاحبه
مدیر پایگاه نحوه تهیه جزوه به ایمیل شما ارسال شد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
درخواست جزوه مصاحبه توزیع برق. لطفا زود پاسخ دهید چون باید زودتر تهیه کنم09137....
مدیر پایگاه نحوه تهیه جزوه مصاحبه استخدامی وزارت نیرو به ایمیل شما ارسال شد
سیامند
|
Germany
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
شماره تماس جهت دریافت جزوه آمادگی مصاحبه تخصصی استخدامی وازرت نیرو
0936154.....
مدیر پایگاه نحوه تهیه جزوه به ایمیل شم ارسال شد
رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
سلام جون مادرت بزنگ 09104...
09361....
ادمین جان من هم جزوه رو میخوام هم دی وی دی رو شایدم دوتاشون یکیه و من اشتباه میکنم بحرحال بزنگ یا بچه ها هر کدومتون ی جو معرفت دارید بزنگید بخدا دارم روانی مشیم کلی سوال دارم ک نمیتونم جوابمو تو سایت بگیرم پدر مادر بیچارم هم اونقد به این ازمون چشم دوختن که دارن دق میکنن توروخدا یکی بمن بزنگه تاجواب سوالامو بگیرم
(نهصدو سی وهشت. دوهزارو نهصدو نود و.... دو ... .شش) بزنگید منتظرم
صمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
0
سلام بچه ها اونایی که جزوه رو خریدن نظرشون چیه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
سلام ادمين جان. در مورد امتياز مربوط به طرح هاي كاربردي در صنعت آب و برق ميخواستم بپرسم آيا داوطلبان بايد فقط در عنوان شغلي كه پذيرفته شده اند ارائه طرح داشته باشند؟ ممنون ميشم براي عنوان شغلي كارشناس بازرگاني و تداركات به مورد يا مواردي كلي اشاره بفرماييد كه من بتوانم بر روي آنها كار كنم و به اصطلاح آنها را بسط دهم.
مدیر پایگاه بله معمولا باید مرتبط با رده شغلی خودتون و وظایف شرکت باشد.
ناشناس
|
Seychelles
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
0
سلام ادمين جان. به نظر شما در بخش آموزش هاي مرتبط با شغل يا رشته براي اخذ نمره كامل چه تعداد گواهي مورد نظره؟؟ در بخش نرم افزارهاي تخصصي چطور؟
مدیر پایگاه در این زمینه تعداد مشخصی را اعلام نکرده اند. این موارد باعث رفتار سلیقه ای می شود. ممکنه یکی یک مدرک داشته باشه ولی بیارزد به 4 تا مدرک دیگری
ناشناسسسس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
سلام ادمین جان میشه ماده48روپیگیری کنین ایاامیدی هست به اجراشدنش؟؟؟لطف جواب بدین.
مدیر پایگاه کدام ماده از چه اساسنامه ای؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
سلام ادمين جان. به نظر شما همه پذيرفته شدگان كار خود را در همان شركتي كه مصاحبه ها انجام شده شروع مي كنند؟ يا از همان ابتدا تقسيم بندي ها انجام شده و مشخص مي شود مثلا كدام نيروها بايد به كدام شهرستان بروند؟ و اينكه آيا همه رشته ها دوره آموزشي دارند؟ درمورد رشته هايي كه آموزش خاصي در مورد آنها وجود ندارد ممكن است از همان ابتداي كار تقسيم بندي ها انجام شود؟ ممنونم بابت پاسخگويي شما
مدیر پایگاه معمولا دوره آموزشی مشترک برگزار می شود و بعد از دور های آمورشی و اولیه تقسیم نیروها صورت می گیرد
همه رشته ها دوره آموزشی دارند ولی کم و زیاد دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
0
سلام ادمين جان. ممنون ميشم پيش بيني خودتون رو دراين مورد اعلام بفرماييد. ما 6دي ماه براي شركت توزيع برق مصاحبه عقيدتي داشتيم و مسئولان گزينش اعلام كردند كمتر از يكماه ديگه انشاالله شروع به كار خواهد بود. به نظر شما ما ميتونيم در مورد اين محاسبات مطمئن باشيم؟ به نظرتون شروع به كار ما در سال جاري خواهد بود؟
مدیر پایگاه تجربه ثابت کرده در اکثر موارد زمانبندی های اعلام شده اجرا نمی شود و بیشتر مواقع تاخیرهای زیادی رخ می دهد
جواد
|
Saudi Arabia
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
0
0
سلام ادمین عزیز اطلاع ندارید که آزمون استخدامی شرکت های وابسته دولتی کی هست؟ امکان داره تابستون سال بعد باشه؟ ممنونم
مدیر پایگاه قراره سال بعد هم باشه ولی اصلا تاریخی مشخص نشده
محمد
|
France
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
سلام واقن باید به اقای توکلی خسته نباشید گفت با اون کارمند هایی که تو مرکز ازمون هستند بسیار با احترام با شخصیت برخورد میکنند من که از رفتن پشیمان شدم واسه اعتراض خدا به داد مابرسه
با تشکر از ادمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
ادمین نتایج مصاحبه کی اعلام میشه?
مدیر پایگاه اگر میدونستیم خبرشو میزدیم
برنامه دقیقی ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
ادمین جان سلام.
امتحان وزارت نیرو دیگه کی برگزار میشه?
مدیر پایگاه سلام
هنوز توسط وزارت نیرو هیچ اطلاعیه ای مبنی بر اعلام نیاز نیرو توسط نیروهای وابسته یا غیر وابسته اعلام نشده.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار