کد خبر: ۱۰۳۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
آخوندی با بیان اینکه آماده انتقال برق به ترکمنستان هستیم و در این باره پیشنهادات روشنی به مسئولان کشور ترکمنستان داده‌ایم گفت: ایران آماده شروع پروژه‌های اقتصادی با ترکمنستان است.

به گزارش "برق نيوز" وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نماینده خود را 31 اردیبهشت ماه به عشق‌آباد ترکمنستان اعزام کردم تا نتایج خوبی برای چهاردهمین دوره اجلاس مشترک بین دو کشور به دست آید گفت: در سفر فخری کاشان نماینده وزارت راه و شهرسازی ایران در 31 اردیبهشت ماه هفت سند امضا شد که اجرای این هفت سند از پروژه‌های بزرگ مهندسی است که نیاز به بررسی بیشتری دارد.

آخوندی ادامه داد: معتقدم باید صورتجلسه نماینده وزارت راه و شهرسازی ایران از اسناد بررسی شده بین دو کشور را باید مبنای کار قرار دهیم.

آماده انتقال برق به ترکمنستان هستیم

آخوندی همچنین در ادامه با بیان اینکه آماده انتقال برق به ترکمنستان هستیم و در این باره پیشنهادات روشنی به مسئولان کشور ترکمنستان داده‌ایم گفت: ایران آماده شروع پروژه‌های اقتصادی با ترکمنستان است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش صنایع پیشنهاد اجرای 60 پروژه بزرگ در ترکمنستان را داده‌ایم که تمام موارد این 60 پروژه را می‌توانیم به اجرا برسانیم و تمام شرکت‌هایی که برای اجرای این پروژه‌ها معرفی شده‌اند از بهترین شرکت‌های ایرانی هستند و ماموریت خود را به بهترین وضع می‌توانند انجام دهند.
منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار