کد خبر: ۱۰۴۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
معاون هماهنگی و توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه تا یک ماه آینده قیمت گذاری و ارزش گذاری شرکتهای توزیع برق توسط کارشناسان دادگستری به پایان می رسد، گفت: واگذاری شرکت‌های توزیع برق قانون است و ما باید به قانون احترام بگذاریم.

به گزارش "برق نيوز" غلامرضا خوش خلق در پاسخ به این سؤال که آیا با شروع قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری شرکت‌های توزیع برق از سوی سازمان خصوصی‌سازی می‌توان گفت که واگذاری این شرکت‌ها کلید خورده است، گفت: در حال حاضر بحث واگذاری به آن شکل مطرح نیست بلکه تعیین ارزیابی دارایی‌های شرکت‌های توزیع برق است.

وی افزود: این کار فعلاً شروع شده است تا شرکت‌های توزیع برق ارزش‌گذاری شوند و تصمیم‌های بعدی را در مراحل بعدی باید گرفت.

خوش خلق با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست واگذاری شرکت‌های توزیع برق چه زمانی نهایی می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده است که تا حدود یک ماه آینده ارزش‌گذاری و قیمت گذاری شرکت‌های توزیع برق نهایی شود.

*واگذاری شرکتهای توزیع برق قانون است و باید به آن احترام گذاشت

معاون هماهنگی و توزیع شرکت توانیر در پاسخ به این سؤال که آیا با ارزش‌گذاری شرکت‌های توزیع برق می‌توان امیدوار شد که در ماه‌های آینده واگذاری شرکت‌های توزیع برق هم نهایی شود، گفت: این یک بحث دیگر است اما به هر حال واگذاری شرکت‌های توزیع برق قانون است و ما باید به قانون احترام بگذاریم.

معاون توانیر گفت: درباره واگذاری شرکت‌های توزیع برق باید در زمان خود صحبت کرد.

پیشتر هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفته بود که ارزیابی اموال شرکت‌های توزیع نیروی برق در یک بازه زمانی یک ماهه از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام می‌شود و لازمه واگذاری، ارزیابی از شرکت‌های توزیع نیروی برق است که در قالب آن ارزیابی کلی بتوانیم ارزش 20 درصد دارایی را مشخص کنیم، تا سازمان خصوصی‌سازی بتواند اقدامات بعدی را طبق قانون و تکالیف قانونی انجام دهند.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار