کد خبر: ۱۰۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
شروع عملیات اجرایی احداث پست 230/63 کیلو ولت زریوار، افزایش ظرفیت پست 230/63 کیلو ولت دیواندره، توسعه و افزایش پست 63/20 کیلو ولت نگل، احداث پست 63/20 کیلو ولت بهاران (سنندج 5) و استقرار پست سیار 63/20 کیلو ولت بهاران از جمله این مصوبات است.
استانداری کردستان لیست مصوبات پروژه های زیربنایی و اقتصادی سفر رییس جمهوری به کردستان را منتشر کرد، در این لیست به روشنی تکالیف وزارت خانه های کشور برای توسعه و ساخت زیربناهای استان کردستان در سال های 94 و 95 مشخص شده است.

در بخش آب و فاضلاب تکمیل عملیات اجرایی و شبکه آبیاری چهار سد، ایجاد فاضلاب پنج شهر و آبرسانی، تکمیل سامانه انتقال آب از سد آزاد به شرق کردستان و نیز احداث پنج پست برق پیش بینی شده است.

تکمیل بیمارستان بانه، تکمیل بیمارستان سقز، تکمیل خوابگاه 300 نفری دخترانه دانشگاه علوم پزشکی کردستان و تعیین تکلیف منابع مالی احداث بیمارستان جدید مریوان از جمله مصوبات بخش سلامت و درمان استان کردستان اعلام شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار