کد خبر: ۱۰۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
ششمین جشنواره روابط عمومی های استان کرمانشاه با معرفی نفرات برتر در دو حوزه واحدهای روابط عمومی و ادرات و بخش های ۱۰ گانه هر حوزه به کار خود پایان داد.

به گزارش "برق نيوز"  در حوزه ادارات روابط عمومی ها، نیز هیئت داوران برترین ها را در بخش های مختلف معرفی و مورد تقدیر قرار داد.

بر این اساس در بخش انتشارات و تبلیغات، شرکت بهره بره داری نفت و گاز غرب به عنوان رتبه اول، سپاه نبی اکرم(ص) استان به عنوان رتبه دوم و سیمان سامان به عنوان رتبه سوم معرفی و تجلیل شدند.

هیئت داوران در  بخش ارتباط با رسانه نیز شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و توزیع نیروی برق را حائز رتبه های اول و دوم دانست.

 در بخش نوآوری و خلاقیت نیز هیچ روابط عمومی ای حائز رتبه برتر شناخته نشد و در بخش ارتباط مردمی دانشگاه علوم پزشکی رتبه اول و سیمان سامان و برق منطقه ای غرب به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش پژوهش و افکار سنجی نیز شرکت آب منطقه ای غرب رتبه اول،  دانشگاه علوم پزشکی رتبه دوم و شهرداری کرمانشاه رتبه سوم را کسب کردند.

شرکت آب منطقه ای غرب، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی برترین های بخش ارتباطات و رسانه های الکترونیک در این حوزه بودند.

هیئت داوران در بخش مراسم و گرافیک محیطی نیز شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان را حائز رتبه های اول تا سوم دانست.

در بخش تکنیک های نوین ارتباطی نیز دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش استان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

دانشگاه علوم پزشکی، شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و جهاد کشاورزی برترین های بخش مدیریت و برنامه ریزی از نظر هیئت داوران در این حوزه بودند.

و نهایتا در بخش ویژه حوزه ادارات، هیئت داوران کسی را حائز رتبه های سوم و دوم ندانست و در دانشگاه علوم پزشکی را به عنوان روابط عمومی برتر در این حوزه معرفی کرد.

و در پایان در دو بخش مذکور یعنی واحدهای روابط عمومی و ادارات، اتاق بازرگانی و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به عنوان برترین ها مورد تقدیر قرار گرفتند.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار