کد خبر: ۱۰۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
بنا به پیشنهاد ارایه شده از جانب مهندس حائری مقرر شد سمینار نقشه راه صادرات با حضور اعضای سندیکای صنعت برق و سندیکای آب و با دعوت از مهندس چیت چیان وزیر نیرو برگزار شود.

به گزارش "برق نيوز" براساس پیشنهاد مهندس غیاث الدین دبیر سندیکا و موافقت هیات مدیره پیگیری ادامه جلسات با مهندس دائمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو  و مهندس حائری رییس مرکز پشتببانی صنایع آب و برق و توسعه صادرات این وزارت خانه در دستور کار سندیکا قرار گرفت و بنا به پیشنهاد ارایه شده از جانب مهندس حائری مقرر شد سمینار نقشه راه صادرات با حضور اعضای سندیکای صنعت برق و سندیکای آب و با دعوت از مهندس چیت چیان وزیر نیرو برگزار شود.  

علاوه بر این براساس مصوبه این جلسه مقرر شد شهریور ماه  امسال در راستای طرح مشکلات و گلوگاههای صنعت برق، از وزیر نیرو جهت حضور در سندیکا دعوت به عمل آید. همچنین پیشنهاد دبیرسندیکا در خصوص پذیرش مسئولیت برگزاری نمایشگاههای جانبی کنفرانس برق در پژوهشگاه نیرو مورد موافقت قرار گرفت.

در خلال این جلسه جهت بررسی اساسنامه پیشنهادی تشکیل فدراسیون برق ایران مقرر شد ضمن ارسال پیشنهادهای کتبی اعضا حداکثر ظرف مدت یک هفته، موضوع در جلسه فوق العاده یکشنبه آینده هیات مدیره مطرح شود و تصمیم گیری نهایی به عمل آید .

در این بین بر اساس ارایه گزارشی درخصوص صدور کارتهای اعتباری برای پرسنل اعضا سندیکا که با مسئولیت بیمه ایران و بانک ملت انجام می شود، مقرر شد در این رابطه مذاکرات فی مابین انجام و نتیجه نهایی در هیات مدیره مطرح شود. همچنین در این جلسه آقایان ثقفی، پارسا، مهذب ترابی، بیات به عنوان عضو کارگروه سندیکا و برق تهران معرفی شدند.

در پایان این نشست موضوعاتی چون کاهش تلفات، پیگیری مطالبات، حمایت از ساخت داخل و نیز ملزومات تبدیل ایران به هاب انرژی منطقه به عنوان اهم موارد مورد بررسی در جلسات کارگروه سندیکا با توانیر تعیین شد و در دستور کار این جلسات قرار گرفت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار