کد خبر: ۱۰۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۳۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
بخشدار ویژه خارگ با انتقاد از وضعیت نامطلوب برق جزیره خارگ، گفت: باید برای بهسازی و تعمیر شبکه برق جزیره اقدام شود.
عسکر زارعی در نشست با مسئولان شهرستان بوشهر به برخی از مشکلات این جزیره اشاره کرد و اظهار داشت: قطعی برق در این گرمای هوا به عنوان یکی از مشکلات اساسی مردم جزیره محسوب می‌شود و باید برای رفع آن تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای اینکه توربین‌های موجود در جزیره بتواند برق مناسب را تولید و تحویل مشترکین کند، باید تلاش شود تا اورهال به‌موقع و تعمیرات دوره‌ای آنها به صورت مستمر با حضور متخصصین انجام شود.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه مردم جزیره از قطعی مکرر برق گلایه دارند، افزود: در فصل گرم تابستان قطعی برق توجیهی ندارد و باید فکری اساسی به حال وضعیت برق جزیره شود.

وی بر لزوم تلاش برای کاهش و حذف خاموشی برق در جزیره تاکید کرد و ادامه داد: فرسودگی شبکه توزیع برق به عنوان یکی از عوامل قطعی برق در این جزیره است و باید برای نوسازی و تعمیر شبکه اقدام شود.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود به رضایت‌مندی مردم از خدمات دولت در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: طی هفته دولت نیز چند پروژه مهم از جمله ساخت استخر در جزیره خارگ کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی همچنین به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات تردد مردم جزیره خارگ اشاره کرد و افزود: باید حمایت مناسبی از بخش خصوصی صورت بگیرد تا در مسیر خارگ - گناوه و بوشهر - خارگ شاهد ارائه خدمات مطلوب در بخش حمل و نقل باشیم.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار