کد خبر: ۱۰۵۲۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
یک شرکت ایتالیایی پس از بازدید از طرح‌های شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های برق‌آبی کشور اعلام آمادگی کرد.
هیئتی 4 نفره از شرکت خصوصی"برولی" ایتالیا در پی تشکیل نشست‌هایی با مدیران شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، از سد و نیروگاه تاریک و سد و نیروگاه سیاه‌بیشه بازدید کرده و آمادگی خود برای سرمایه‌گذاری در صنعت برق‌آبی ایران را اعلام کردند.

هیئت ایتالیایی ابتدا از طرح سد و نیروگاه"تاریک" در 30 کیلومتری شهر رشت بازدید کرد که این طرح در زمره نیروگاه‌های کوچک با ظرفیت 3 مگاوات ظرفیت تولید برق محسوب می‌شود و نوع طراحی و اجرا و همچنین تولید سالیانه 16.46 میلیون کیلووات ساعت انرژی از پتانسیل آب بند تنظیمی، نظر کارشناسان شرکت "برولی" را به خود جلب کرد.

در ادامه، این گروه با حضور در چالوس از طرح سد و نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای "سیاه‌بیشه" بازدید کردند و در جریان بازدید این هیئت از طرح سیاه بیشه توضیح جامعی توسط مهندسان طرح در محل نمایشگاه سیاه بیشه ارائه شد و سپس این هیئت از تجهیزات و مراحل ساخت سد و نیروگاه سیاه بیشه بازدید به عمل آورد.

شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های آماده اجرا را به هیئت ایتالیایی ارائه داده تا آنها پس از مطالعه شرایط خود را برای سرمایه‌گذاری در صنعت برق‌آبی ایران اعلام کنند.
منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار