کد خبر: ۱۰۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
در نشست مشترک شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و پلیس پیشگیری شهر تهران بر لزوم استفاده از فناوری های جدید به منظور حذف سرقت از نجهیزات برقی تاکید شد.
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این نشست که با حضور مدیر عامل و معاونان شرکت ،سرکلانتری های شهرتهران و مقامات آگاهی پایتخت برگزار شد ؛ضمن بررسی گزارشات  سرقت حادث شده  از تجهیزات شبکه برقرسانی در سطح شهر تهران بر مواردی همچون ایمن سازی تجهیزات برقرسانی ،استفاده از تکنولوژی های جدید و نوآورانه در حذف سرقت ها و همچنین استفاده از تجارب دیگر شرکت ها و سازمان های خدمانت شهری موفق در این زمینه  تاکید شد.

 نشست پیشگیری از سرقت
بر اساس این گزارش   به کارگیری  نیروهای مراقبتی پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت ،ایجاد شعب خاص در سطح شهر تهران برای تخلفات برق ،اهتمام ویژه نمایندگان حقوقی مناطق و شرکت پس از دستگیری سارقین  و همچنین افزایش تعاملات مناطق و مراجع قضایی از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود .

گفتنی است در این نشست ضمن پاسخگویی به سوالات مربوطه از سوی مراجع قضایی  مقررشد مناطق 21 گانه شرکت توزیع برق تهران بزرگ ضمن برگزاری نشست های مستمر با کلانتری های محدوده حوزه عملیاتی نسبت به انجام گشت های تلفیقی با نیروهای انتظامی از شبکه برقرسانی همراه با آموزش های لازم در خصوص آشنایی این نیروها با تجهیزات برقرسانی اقدام شود .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار