کد خبر: ۱۰۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به نقش اساسی مجموعه حقوقی در شرکت‌های توزیع نیروی برق گفت: ساختار سازمانی کنونی پاسخگوی نیاز حقوقی شرکت نیست.
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حاجی‌رضا تیموری در کارگروه تخصصی حقوقی انجمن صنفی، کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: تعداد مشترکین برق استان همدان تا پایان سال گذشته به 663 هزار مشترک رسید..
وی با بیان اینکه کاهش تلفات انرژی و کاهش پیک بار از اهداف اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است، گفت: تلفات برق استان در سال 86 به میزان 22.5 درصد بوده که با روند کاهشی در سال گذشته به 14.7 درصد رسید و کاهش آن به 5 درصد نیز چشم‌انداز سال 1404 شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به امضای میثاق‌نامه در خصوص کاهش تلفات و رساندن آن به 11.7 درصد عنوان کرد: در حال حاضر تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان 12.5 درصد است که در مهر ماه سال جاری با همت کارکنان شرکت به 11.7 درصد می‌رسد.

وی افزود: اصلاح و تعویض لوازم اندازه‌گیری، اصلاح و تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار، استفاده از ترانس‌های کم‌ظرفیت، نصب تابلو تجمیع، بهبود اتصالات وغیره از جمله اقدامات انجام شده در راستای کاهش تلفات و سرقت انرژی است.

تیموری با اشاره به نصب 120 کیلووات انرژی خورشیدی و تجدیدپذیر در استان همدان بیان کرد: در زمینه مولدهای مقیاس کوچک CHP نیز در خزل نهاوند تاکنون 3 دیزل 3.2 نصب شده است.

وی با اشاره به شناسایی و جمع‌آوری برق‌ها غیرمجاز و نقش اساسی مجموعه حقوقی در این زمینه گفت: ساختار سازمانی کنونی پاسخگوی نیاز حقوقی شرکت نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: در راستای ترمیم این امر در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در تمام شهرستان‌ها از مشاور حقوقی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دفتر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: طی سال گذشته تعداد پرونده‌های مطرح در دادگاه 3 هزار و 275 مورد بوده که از این میزان 3 هزار و 9 پرونده در زمینه برق غیرمجاز، 96 مورد سرقت و 170 مورد نیز متفرقه بوده که 2 هزار  944 مورد آن به نتیجه رسیده است.

تیموری گفت: به همت مشاوران حقوقی سال گذشته 2 میلیارد و 641 میلیون ریال بابت خسارت به شبکه اخذ شد و علاوه بر آن 5 میلیارد و 524 میلیون ریال بابت بهاء انرژی مصرفی دریافت و به حساب خزانه دولت واریز شده است.
وی با اشاره به نقش مشاوران حقوقی در کاهش تلفات و درآمد شرکت تصریح کرد: در رابطه با کسر مصرف نیز 10 هزار مورد برق غیرمجاز در شهرستان‌ها رسیدگی شده که 116 میلیون کیلووات ساعت محاسبه شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان داشت: در مجموع با انجام 43 هزار و 167 مورد كسر مصرف، محاسبه انرژی كنتورهاي معيوب و برق‌هاي غيرمجاز موردي در استان 190 میلیون کیلووات ساعت انرژی محاسبه و از هدررفت آن جلوگیری شده که معادل 5.4 درصد تلفات استان کاهش یافته است.
وی با اشاره به موفقیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: كسب عنوان غرفه برتر در نمايشگاه دستاوردهاي دولت، تعامل سازنده با استاندار، نماينده ولی فقيه و نمايندگان، کسب رتبه دوم در طرح تکریم ارباب رجوع، کسب چهره ماندگار مدیریت کشوری و عنوان مدیر رسانه‌ای در استان از جمله این موارد است که با تعامل و هم‌راستایی مجموعه  به دست آمده است.
تیموری با اشاره به انجام نظرسنجی دوسالانه توسط مرجع دانشگاهی اظهار داشت: این نظرسنجی در سه بخش کارکنان شرکت، کارشناسان و مسئولین استان و مشترکین در زمینه رضایتمندی از شرکت توزیع نیروی برق استان و در راستای آسیب‌شناسی انجام می‌شود که در نظرسنجی اخیر به ترتیب 96، 86.6 و 92.5 درصد رضایت داشته‌اند.
وی با بیان اینکه صنعت برق فراگیر است و با همه در ارتباط است، گفت: با توجه به این امر اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم در حفظ و حراست از اموال برق از ضروریات است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به نیاز هر شهرستان به یک نیروی حقوقی ادامه داد: آئین‌نامه تکمیلی تعرفه های برق نیز نیاز به بازنگری و شفافیت بیشتری دارند.
وی گفت: قوانینی که در برنامه های 5 ساله و بودجه هر ساله وضع می شود به دلیل عدم پرداخت مابه‌التفاوت توسط دولت، نتیجه‌اش زیان انباشته برای شرکت است نیاز به تعیین تکلیف دارد.
تیموری با اشاره به نبود وحدت رویه در زمینه مسائل حقوقی شرکت‌ها بر برگزاری کلاس‌های آموزشی حقوقی و تشریح قوانین برای مدیران شرکت ها، جمع‌آوری و ساماندهی قوانین و احکام صادره در محاکم قضایی کشور و وجود افراد متخصص و پاسخگو دراستان‌ها تأکید کرد.

برچسب ها: برق ، حاجی رضا تیموری
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار