کد خبر: ۱۰۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق همدان
مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از احداث 6 کیلومترخط فشار متوسط با استفاده از کابل فاصله‌دار در شهرستان رزن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، وحید سعیدی اظهار داشت: در سال جاری 6 کیلومترخط فشار متوسط با استفاده از کابل فاصله‌دار در شهرستان رزن احداث شده است.

وی افزود: این پروژه برای برق‌رسانی به شهرک صنعتی رزن در راستای اشتغال بیشتر در استان در دستور کار قرار گرفت و با افزایش تعداد مدارهای تغذیه‌کننده شهرک صنعتی برای متقاضیان جدید راه‌اندازی و اجرایی شد.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان یادآور شد: طراحی این شبکه توسط دفتر مهندسی و نظارت و اجرا توسط پیمانکار شهرستان رزن و با همکاری واحد طرح و توسعه شهرستان انجام شد.

وی ابراز داشت: امروز استفاده از سیم‌های روکش‌دار، کابل خودنگهدار و کابل فاصله‌دار برای جایگزینی خطوط فشار متوسط با سیم لخت به عنوان دستور کار شرکت‌های توزیع قرار گرفته است.

سعیدی با بیان اینکه کابل فاصله ‌دار از جمله تجهیزات جدید شبکه توزیع است، گفت: استفاده از این نوع کابل در مناطقی که موضوع حریم و کم عرض بودن پیاده‌روها در داخل شهرها مطرح باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گفته وی کابل فاصله‌دار به‌جای شبکه سیم لخت برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش انرژی توزیع نشده و کاهش تلفات استفاده می‌شود.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به مزایای کابل فاصله دار عنوان کرد: کاهش حریم و تلفات به واسطه  اهمی  کردن  خطوط، کاهش افت ولتاژ، کاهش انرژی  توزیع نشده، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و افزایش تعداد مدارهای احداثی روی خطوط فشار متوسط از جمله مزیت‌های این نوع کابل به شمار می‌رود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار