کد خبر: ۱۰۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
امام جمعه مهران خواستار رسیدگی، ساماندهی و متناسب سازی تعرفه گاز و برق دراین شهرستان گرمسیری شد.
حجت الاسلام روح الله ولد بیگی در آیین نماز جمعه این هفته شهر مهران با اشاره به تعرفه های سرسام آور گاز در این شهرستان گرمسیری افزود: مسوولین امر یک تدبیری بیاندیشند زیرا که تعرفه گاز در این شهرستان سرسام آور است و این هزینه ها با توجه به اینکه بیشتر مردم این منطقه گرمسیری کشاورز و دامدار یا کارمند هستند بسیار سنگین است.

خطیب جمعه مهران اظهار کرد: نمایندگان مردم پیگیر این تعرفه ها باشند البته امیدواریم مانند پیگیری تعرفه برق نباشد زیرا که با وجود گرمسیری بودن شهر مهران و گرمترین منطقه کشور اما تعرفه برق به مانند سایر مناطق گرمسیری کشور نشد و ما همچنان امیدوار به پیگیری مسوولان هستیم.

امام جمعه مهران در ادامه با اشاره به توافق برجام گفت: اگر برجام به توافق منتهی شود تغییری در سیاست خارجی ما رخ نخواهد افتاد و همچنان آمریکا دشمن شماره یک ما خواهد بود.

حجت الاسلام ولدبیگی افزود:ما هنوز خبائث آمریکا علیه کشورمان همچون حمله به طبس،حصر اقتصادی، تحریک صدام،انهدام هواپیمای مسافربری، و ده ها توطئه دیگر از یاد نبرده ایم .

وی به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان اشاره کرد و گفت: آزادگان ما در زندان های حزب بعث با وجود تمام شکنجه ها از ایمان و عقیده اسلامی خود کوتاه نیامدند.

امام جمعه مهران تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با دست خالی در برابر دشمنان تا بن دندان ایستادند و وجبی از خاک ایران اسلامی را به دشمنان واگذار نکردند.
خطیب جمعه مهران به کودتای 28مرداد نیز اشاره کرد و گفت: کودتای 28 مرداد نتیجه اعتماد مصدق به آمریکا بود.
وی اظهار کرد: اعتماد مصدق به آمریکا و پشت کردن به روحانیت باعث شد تا شاه 25 سال دیگر در ایران حکومت کند و تسلط سیاسی فرهنگی آمریکا بر ایران شود.
شهرستان گرمسیری مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام قرار دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار