کد خبر: ۱۰۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
اين شركت با راه اندازي سامانه هاي ارتباطي بسياري از فرايندهاي شركت توزيع را از طريق شماره تلفنهاي ۱۲۱ و ۳۸۱۲۱ بدون حضور افراد قابل انجام نموده است و اين مهم علاوه بر ارتقاء سلامت اداري باعث كاهش تعداد پرسنل در شركت توزيع برق شده است
مهندس داريوش باروتی مدير امور برق شرق اصفهان در نشست خبري دوشنبه ۱۹ مردادماه سال جاري در جمع خبرنگاران گفت: اين شركت با راه اندازي سامانه هاي ارتباطي بسياري از فرايندهاي شركت توزيع را از طريق شماره تلفنهاي ۱۲۱ و ۳۸۱۲۱ بدون حضور افراد قابل انجام نموده است و اين مهم علاوه بر ارتقاء سلامت اداري باعث كاهش تعداد پرسنل در شركت توزيع برق گرديده است به طوري كه طبق آمار تعداد پرسنل امور برق شرق در سال ۸۸ از ۱۳۰ نفر به ۱۱۵ نفر در سال ۹۴ رسيده است و اين در حالي است كه سالانه حدود ۶۰۰۰ هزار مشترك جديد به اين امور اضافه مي گردد.

وي در ادامه افزود :اين امور ۴۷ كيلومتر مربع وسعت دارد و از شمال به خيابان مصلي از جنوب خيابان مشتاق ، از شرق به كانال جي شير و كانال سلمان و از غرب به خيابانهاي سروش و بزرگمهر منتهي مي گردد و داراي۱۵۰ هزار مشترك دربخشي هاي مختلف عمومي ،كشاورزي ،صنعتي و ساير مصارف مي باشد كه در سال ۹۳ بيش از ۴۷۶ هزار مگاوات ساعت در سال فروش انرژي داشته است.

وي در ادامه عنوان نمود : از ابتداي سال تا كنون ۴۵ كيلومتر شبكه فشار متوسط و ضعيف زميني و هوايي و ۵۰ دستگاه پست و ترانسفورماتور زميني و هوايي و بيش از ۲ كيلومتر طول روشنايي معابر را دردستوركار قرار داده است.

وي خاطر نشان كرد:از مهمترين پروژه ها در سال جاري احداث ۱۵۰۰ متر شبكه فشار متوسط در جاده راران خيابان گاز كه بار ۲ فيدر فشار متوسط را متعادل و افزايش قابليت اطمينان شبكه و پايداري شبكه را به عهده داشته است.

اين مقام مسئول تصريح كرد: احداث ۵۰۰ متر شبكه فشار متوسط زميني در خيابان خواجه عميد،۱۰۰۰ متر شبكه فشار متوسط هوايي و زميني در خيابان آذر بهرام ،احداث ۱۰ كيلومتر شبكه فشار ضعيف به منظور تقويت شبكه هاي فشار ضعيف فرسوده و نصب ۲۰۰ مجموعه ارت ميله اي ، جابجايي و بهينه سازي تاسيسات معارض با خيابان آزاد سازي شده باغ مشهد با هزينه بالغ بر ۱۴۵۰ ميليون ريال از ديگرپروژههاي مهم اين اموربوده است.

باروتي يكي از مهمترين رسالت هاي شركت هاي توزيع را كاهش انرژي توزيع نشده عنوان كرد و گفت : با استفاده از تجهيزات و دستورالعمل كار بر روي شبكه به صورت خط گرم (بدون قطع برق ) توانسته ايم بسياري از پروژه هاي نوسازي و بهينه سازي را به صورت خط گرم اجرا نمائيم و اين مهم علاوه بركاهش انرژي توزيع نشده باعث رضايتمندي نسبي مشتركين نيز گرديده است و همچنين در سال جاري با نصب ۱۰۰ مجموعه كات اوت در شبكه هاي فشار متوسط ،تعويض ۱۰۰ اصله پايه فشار متوسط و ضعيف فرسوده ،تقويت و بهينه سازي شبكه هاي فشار متوسط خيابان ابوذر ،تقويت و بهينه سازي شبكه فشار متوسط خيابان مهر با هزينه اي بالغ بر ۷ ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال درحال انجام مي باشد.

وي به اهميت روشنايي معابر اشاره كردو گفت : انجام تعميرات و بهينه سازي سيستم روشنايي معابر از اهميت زيادي برخوردار است به گونه اي كه خاموشي هاي مربوط به روشنايي معابر در كوتاهترين زمان ممكن بر طرف مي گردد

وي در ادامه به پروژه هاي روشنايي در دست اقدام اين امور اشاره كرد و گفت : احداث روشنايي معابر در قسمت كندرو بزرگراه صياد شيرازي به طول ۲ كيلومتر با نصب ۲ دستگاه ترانسفورماتور با هزينه اي بالغ بر ۲۸۵۰ميليون ريال و همچنين بهينه سازي سيستم روشنايي معابر بيش از ۲۵۰ اصله روشنايي در محدوده امور با هزينه اي بالغ بر ۲۸۰ ميليون ريال در اولويت برنامه هاي اين امور مي باشد.

وي مهمترين پروژه هاي اجرا شده در سال ۹۳ را برق رساني به مجتمع ۵۴۰ واحدي فدك در خيابان همدانيان عنوان كرد و تاكيد نمود در اين پروژه ۲ هزار متر كابل كشي فشار متوسط و تجهيز سه باب پست زميني به ظرفيت ۳۰۰۰KVA و نصب كليدهاي افزايش دهنده ي خروجي فيدر ( RMU) احداث و عملياتي شد . همچنين در اين مجموعه از كنتورهاي هوشمند برق ، قابل قرائت و كنترل از راه دور استفاده شده است.

وي اعلام نمود : در اين امور تعداد روزهاي بدون حادثه به ۱۸۸۰ روز رسيده و اقدامات اساسي كه در اين خصوص انجام شده عبارتند از : برگزاري جلسات منظم با گروههاي عملياتي – كنترل ابزار و تجهيزات فردي و گروهي – حضور به موقع مسئول ايمني امور در حين اجراي پروژه ها – همبندي نول و ارت در تابلوهاي كنتوري مجموعه ها – همبندي نول و ارت و بهينه سازي مدار تقذيه پايه هاي روشنايي معابر را مي توان نام برد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار