کد خبر: ۱۰۵۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸:۰۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
شركت توزيع برق شهرستان اصفهان به منظور آگاهي بخشي به شهروندان طي سالهاي پياپي نسبت به برگزاري جشنواره سراسري ( ملي ) كاريكاتور مديريت مصرف برق اقدام نموده است.

به گزارش "برق نيوز" استفاده از آثار هنري به ويژه آثار هنري بصري تاثير به سزايي در برقراري ارتباط با عامه مردم دارد. به ويژه وقتي سخن از اطلاع‌رساني و آموزش مباني فرهنگي به ميان مي‌آيد به يقين اين نقش موثرتر خواهد بود در اين راستا شركت توزيع برق شهرستان اصفهان به منظور آگاهي بخشي به شهروندان طي سالهاي پياپي نسبت به برگزاري جشنواره سراسري ( ملي ) كاريكاتور مديريت مصرف برق اقدام نموده است.

امير امامت جمعه كفيل گروه مديريت مصرف در اين باره گفت :به دنبال برگزاري چند دوره جشنواره كاريكاتور مديريت مصرف برق و تجميع تعداد زيادي آثار زيبا و قابل توجه با اين موضوع، همواره تلاش شده است تا از طرق مختلف اين آثار براي عموم به نمايش گذاشته شود. وي تصريح كرد :جدا از برپايي نمايشگاه در گالري‌هاي مختلف سطح شهر و در محل خانه فرهنگ مديريت مصرف برق اصفهان اين آثار در قالب بروشور، فلش‌كارت‌هاي تبليغاتي و پوستر به دست شهروندان رسيده است.

وي در ادامه افزود : در اقدام اخير طي هماهنگي صورت گرفته با شهرداري اصفهان و كميته فرهنگ شهروندي، آثار كاريكاتور مديريت مصرف برق در ايستگاه‌هاي اتوبوس سطح شهر اصفهان نصب شده است و جذابيت اين آثار و زيبايي آنها در حدي است كه به نظر مي‌رسد اين اقدام فضاي فرهنگي و اطلاع‌رساني موثري با رويكرد مديريت مصرف برق در بين شهروندان اصفهاني ايجاد نمايد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار