کد خبر: ۱۰۵۹۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
دبیر اجرایی نخستین همایش ملی برق دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر گفت: نخستین همایش ملی مهندسی برق آذرماه سال جاری با حضور کارشناسان این رشته در این دانشگاه برگزار می‌شود.
پژمان شعبانی اظهار کرد: با همت و همکاری تیم‌های اجرایی، علمی، حامیان همایش و حضور ارزشمند نخبگان و اصحاب اندیشه در حوزه مهندسی برق و صنعت نفت زمینه برگزاری نخستین همایش ملی مهندسی برق به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر فراهم شد که این همایش در 26 آذرماه امسال و با حضور اساتید، مهندسان، محققان و دانشجویان علاقمند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش تمام مقالات و تحقیقات مرتبط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را پذیرش می‌کند، افزود: نخستین همایش ملی مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در هفت محور تخصصی مهندسی الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، ابزار دقیق، کامپیوتر و شیمی و مواد برگزار می‌شود که علاقمندان برای ارائه مقاله در این همایش تا پایان روز 9 آذرماه سال جاری مهلت دارند.

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی برق دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر خاطرنشان کرد: علاقمندان باید چکیده مقالات خود را از طریق وب‌سایت رسمی این همایش به نشانی www.eeco2015.com به دبیرخانه همایش ملی برق ارسال کنند، که آخرین مهلت ارسال اصل مقالات هفتم دی ماه و آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در این همایش 22 آذرماه 94 است.

رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در پایان اضافه کرد: امید است استقبال گسترده فعالان بخش صنعت و نخبگان دانشگاهی علاوه بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این همایش موجبات انگیزه و برنامه‌ریزی برای برگزاری سالانه همایش را فراهم کند، بنابراین از تمام صاحب‌نظران و پژوهشگران حوزه علم و فناوری برای شرکت و تبادل نظر علمی در این همایش دعوت به عمل می‌آید.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار