کد خبر: ۱۰۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بر لزوم توجه مدیران شهرستان ها بر رضایت مردم و مشترکین تاکید کرد و گفت: خدمات شرکت های توزیع در راستای جلب رضایت مردم است.
محمد مصطفی نجفیان در آیین معارفه مدیر جدید برق بیجار افزود: اساس کار شرکت های توزیع بر رضایت مردم و مشترکین است و مدیران توزیع برق شهرستان ها باید همواره این اصل را در سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی اشاره کرد: مدیریت توزیع برق شهرستان ها از بهترین های این شرکت انتخاب می شوند تا بتوانند با راهبری کارکنان و انسجام بخشیدن بر خط مقدم، به نحو احسن به همشهریان محترم و مردم عزیز خدمت رسانی کنند.

نجفیان در معرفی محسن ابراهیمی به عنوان مدیر جدید برق بیجار به بیان سوابق وی در برق کامیاران اشاره کرد و گفت: ابراهیمی از مدیران خوب و تحصیلکرده شرکت است که با خدمات خود توانسته رضایت مردم و مسئولین شهرستان کامیاران را جلب کند که البته جهت موفقیت در سمت جدید نیازمند حمایت و همکاری مجموعه پرسنل مدیریت برق بیجار و مسئولین این شهرستان است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد خرمی زاده در دوران خدمت در سمت مدیریت برق شهرستان بیجار افزود: علیرغم مشکلات موجود توانسته ایم با کمک همکاران و حمایت های مسئولین محترم شهرستان به هدف متعالی خود در برق رسانی و توزیع انرژی پایدار و خدمت رسانی به مردم فهیم کردستان به عنوان اولویت و اصل اول شرکت دست پیدا کنیم.

نجفیان در ادامه تأکید کرد: نارضایتی مردم از شرکت توزیع به هیچ وجه قابل قبول نیست و کلیه خدمات این شرکت در راستای رضایت مردم شریف استان است و امیدوارم رئیس جدید شهرستان بیجار در جلب رضایت کارکنان و مردم و تکریم ارباب رجوع تلاش کند و انتظار می رود این دو مورد را در راس امور خود قرار دهد.

وی درباره کاهش پیک و تلفات استان کردستان در سال 94 و برنامه ریزی برای سال 95 گفت: موضوع مهم کاهش تلفات که به یک حرکت ملی و جهادی در سطح کشور بدل شده است، از آبان سال 1393 شکل گرفت و باید تا مدت مشابه در سال 94 به حد انتظار یعنی 9 درصد برسد.

او گفت: تلفات در پایان سال 92 ، 12.47 درصد بوده و در پایان سال 93 به 10.77 درصد رسیده است که انتظار می رود با تلاش کلیه همکاران در تمامی واحدها بتوانیم در مدت زمان باقیمانده به رقم مورد نظر برسیم.

در ادامه این جلسه بیژن زندیه فرماندار بیجار نیز گفت: با مدیریت صحیح شرکت برق در استان و شهرستان ها علیرغم کمبود و مشکلات زیاد مالی، در حوزه توزیع نیروی برق کمترین مشکل را در شهرستان ها علی الخصوص بیجار شاهد هستیم.

او گفت: این موضوع از انعکاس نظرات مردم فهیم بیجار به فرمانداری منتج شده است و لازم است به مجموعه برق استان و به ویژه پرسنل با اخلاق شهرستان بیجار تبریک و خداقوت گفته شود.

وی در ادامه از پروژه پارک سراب یاد کرد که در طول پنج سال کار و تلاش برای راه اندازی آن کمک های زیادی از سوی توزیع برق شهرستان شده است.

او با بیان اینکه تغییرات در مدیران امری عادی و لازمه کار در هر ارگانی است و نشان دهنده ناتوانی مدیر در یک بخش نیست، این امر را در جهت پویایی یک سازمان لازم و ضروری دانست و از زحمات حسین خرمی زاده در سال های خدمت رسانی تشکر و قدردانی کرد و برای مدیر جدید برق شهرستان آرزوی توفیق روزافزون نمود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار