کد خبر: ۱۰۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان گفت: این استان به مدت دو روز در دی ماه سال جاری میزبان برگزاری همایش ملی مدیریت تأمین پایدار و امنیت انرژی است.
محمد حری  در جلسه پدافند غیر عامل که در سالن جلسات استاندار خوزستان برگزار شده بود، اظهار کرد: همایش ملی دو روزه مدیریت تأمین پایدار و امنیت انرژی در روزهای دوم و سوم دی ماه سال جاری به میزبانی خوزستان در اهواز برگزار می شود.

وی افزود: وزارت نفت و نیرو در این همایش حضور داشته و هم اکنون در حال دریافت مقالات برای ارائه در همایش هستیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان تصریح کرد: کارگروه اصلی این همایش زیر نظر سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های نفت و گاز تشکیل شده است.

حری عنوان کرد: مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل خوزستان در سال های گذشته فقط یک بار انجام شده بنابراین با توجه به مشکلات موجود این طرح امسال با رویکرد جدیدتر کاربردی دوباره مطالعات این طرح را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: طرح جامع پدافند غیرعامل خوزستان دارای تهدیدات احتمالی و راهکارهای مقابله با آن است. مرحله نخست این طرح تا پایان امسال به اتمام رسیده و بخش دوم آن نیز که شامل راهکارهای اجرایی است، سال آینده شروع می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان بیان کرد: کارگروه های ۱۲ گانه ای در قالب شورای پدافند غیر عامل تشکیل شده و بر اساس مصوبه این شورا، کارگروه های فوق باید همکاری لازم را برای تهیه فهرستی از تهدیدات حوزه خود و همچنین ارائه راهکارهای مقابله با آن را داشته باشند.

راه اندازی پدافند زیستی خوزستان

حری تأکید کرد: با توجه به اینکه تعدادی از تهدیدات شامل محیط زیست انسان و مسائل مربوط به دام و نبات است، در حال پیگیری برای راه اندازی قرارگاه پدافند زیستی خوزستان هستیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اهمیت ارتقای امنیت زیستی خوزستان باید هر چه سریعتر نسبت به راه اندازی این قرارگاه اقدام کرده و استاندار خوزستان نیز به عنوان فرمانده این قرارگاه معرفی می شود.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار