کد خبر: ۱۰۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
مدیر منطقه برق رودکی از واگذاری بیش از 16 هزار انشعاب جدید به مشترکان طی یک سال گذشته خبر داد .
مهندس یعقوب مطاعی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : در راستای اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده و تسهیلات ارائه شده از سوی شهرداری به شهروندان طی یک سال گذشته  بیش از 16 هزار انشعاب برق به مشترکان واگذار  وعملیات بیش از 90 کیلومتر کابل خودنگهدار به منظور استانداردسازی شبکه برقرسانی و همچنین  حذف شبکه سیمی در این منطقه صورت گرفته است .

به گزارش برق نیوز وی تقسیم بندی  محدوده این منطقه به منظور اصلاح و بهینه سازی شبکه برقرسانی را به عنوان دیگر فعالیت شاخص در این منطقه عنوان کرد و گفت : طی کارشناسی های مستمر و مدون و تقسیم محدوده منطقه به بخش های مختلف ؛اکیپ های ویژه عملیاتی در بخش بهره برداری و خدمات مشترکین با حضور در هر بخش نست به بهینه سازی شبکه برقرسانی اقدام وبا تهیه  گزارشات مدیریتی و تجزیه و تحلیل موانع وچالش ها  و رفع موارد مشهود شده تامین  برق پایدارمشترکین و جلب رضایت آنها حاصل می شود .

مهندس  مطاعی با اشاره به  اینکه "یافت‌آباد"  محله‌ای قدیمی در جنوب غربی شهر تهران است که  چند سالی است که با تمرکز مراکز تجاری و صنعتی متعدد در زمینه مبلمان به قطب صنعتی مبلمان ایران تبدیل شده است؛گفت :بی شک تامین برق پایدار و بهینه سازی شبکه برقرسانی این مجموعه در اولویت قرار داشته و نیروهای عملیاتی  و کارشناسان منطقه ضمن بازدید و نظارت های مستمر خدمت رسانی به مشترکین این محدوده را با بالاترین ضریب اطمینان در دستور کار خود قرار داده است .

وی افزود: آموزش مدیریت مصرف بهینه برق در سطح مشترکین تجاری این محدوده نیز کمک شایانی در این زمینه داشته است .

مهندس مطاعی در بخش دیگری از سخنانش  گفت : تجزیه و تحلیل و نقاط ضعف اتفاقات حادث شده و نیز بازدید از روشنایی معابر اصلی و بزرگراه ها به طور مستمر ،پیگیری برنامه های اقدامات پیشگیرانه و همچنین تسریع در تکمیل طرح های اولویت دار  در کنار برنامه های ثابت گذر از تابستان از جمله بارگیری پست ها و فیدرها ،اصلاح موارد معیوب ،خازن گذاری و همچنین احداث شبکه های جدید با کابل خودنگهدار  تحقق کامل برنامه های پیش بینی شده برای گذر از تابستان  جاری را در این منطقه  را فراهم کرده است .
مدیر منطقه برق رودکی با اشاره به این که  سال 1393 را  بدون هیچ حادثه  سپری و این منطقه  به عنوان یکی از مناطق برتر شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ معرفی شد ؛اظهار داشت : رعایت مقررات ایمنی پس از انجام کار ،حسن انجام وظیفه و احساس مسئولیت ،نحوه برخورد با سرپرست و افراد مافوق ،نحوه برخورد با سایرین و ترویج فرهنگ ایمنی و نیز علاقه مند بودن به تبادل اطلاعات و کسب اطلاعات جدید  از سوی همکاران منطقه کمک شایانی در رسیدن به این رتبه داشته است .
مهندس مطاعی تمهیدات ویژه برای جلب رضایت مشترکین حضوری را  استقرار "میز خدمت" ،استقرار پایانه های پرداخت قبوض ،ملاقات های حضوری مشترکین با مدیریت و معاونین منطقه و همچنین ارسال پیامک به مشترکین متقاضی دریافت انشعاب برای هرمرحله از درخواست تا نصب انشعاب از جمله موارد انجام شده در این منطقه  عنوان کرد.

وی در پایان گفت:  با توجه به روند افزایش جمعیت در شهرتهران  به ویژه محدوده شهرداری 9 و 17 و با گسترش ساخت و سازها از یک طرف و بافت فرسوده و قدیمی این مناطق در صورت غفلت و کم توجهی مسئولان، به مرور زمان به معضلی حل ناشدنی تبدیل خواهد شد زیرا خدمت رسانی به مشترکین نیازمند ارتباط مستمر سازمان های خدمات شهری باهم می باشد از این رو همکاری شهرداری با اداره برق در ساخت و سازهای جدید و جمع آوری بافت های فرسوده بسیار حائز اهمیت می باشد .

به گزارش برق نیوز منطقه برق رودکی به عنوان چهارمین منطقه برق احداث شده در تهران و یکی از قدیمی ترین مناطق برق پایتخت  بهینه سازی شکه برقرسانی ،حذف انشعابات سیمی ،احداث شبکه های کابل خود نگهدار ارزشیابی و نظارت کامل بر فعالیت پیمانکاران ،اجرای برنامه های مدیریت بحران ،آموزش و فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق ،جمع آوری و حذف پدیده برق های غیرمجاز را در راستای تامین برق پایدار مشترکین  به طور مستمر در دستور کار خود قرار داده است .

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
خیلی ... مطایی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار