کد خبر: ۱۰۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 27مردادماه با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد. این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.


به گزارش برق نیوز دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 27مردادماه با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد. در این جشنواره شرکت پرشیان فولاد در بخش های کتاب و مولتی مدیا حائز رتبه اول و در بخش های عکس و بروشور نیز حائز رتبه دوم گردید.

این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

اين مراسم با حضور دکتر امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی،‌ حسن محرابی، مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ ‌اعضای هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی در بخش دولتی و خصوصی و همچنین برگزیدگان دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر جشنواره به برگزیدگان اهداء شد.

در دهمین جشنواره معرفی روابط عمومی های برتر استان اصفهان نیز که اردیبهشت 94 برگزار گردید به مناسبت روز روابط عمومی از شرکت پرشیان فولاد در دو بخش "تشریفات" و "تبلیغات و مناسبت ها" بعنوان ایجاد روابط عمومی برتر معرفی و تقدیر شد.

پرشیان فولاد بعنوان شرکتی فعال در حوزه تولید برق ایران مالک نیروگاه شهید محمد منتظری اصفهان و نیروگاه سیکل ترکیبی زواره می باشد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار