کد خبر: ۱۱۶۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
مسئول برگزاری نمایشگاه بین المللی در گفت و گو با برق نیوز:
علی ابراهیم زاده به برق نیوز گفت: حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته رشد 100 درصدی داشته و به دوبرابر سال گذشته رسیده است.فردا طی مراسمی با حضور وزیر نیرو به شکل قطع روبان، افتتاحیه در ساعت 10 صبح صورت می گیرد. امسال 341 شرکت داخلی ر نمایشگاه حضور دارند.
سرویس صنعت برق نیوز: مهندس علی ابراهیم زاده در گفت و گو با برق نیوز اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران از فردا یکشنبه 17 آبان ماه 94 در محل دائمي نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار می کند و تا روز 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش برق نیوز وی اظهار داشت: امسال در پانزدهمین نمایشگاه مراسم افتتاحیه به صورت سخنرانی نخواهیم داشت و فقط طی مراسمی با حضور وزیر نیرو به شکل قطع روبان، افتتاحیه صورت می گیرد. این مراسم با حضور مهندس چیت چیان و جمعی از مدیران ارشد وزارت نیرو در سالن 38 و در ساعت 10 صبح روز یکشنبه به صورت نمادین برگزار می شود.

ابراهیم زاده با تاکید بر استقبال خیلی خوب از بخش خارجی این نمایشگاه گفت: حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته رشد 100 درصدی داشته و به دوبرابر سال گذشته رسیده است. امسال 200 شرکت خارجی از 24 کشور دنیا در نمایشگاه حضور دارد که حتی بعد از بسته شدن زمان ثبت نام نیز همچنان تقاضا برای شرکت در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران از سوی کشورهای خارجی وجود داشت ولی امکان ثبت نام بیش از آن نبود.

وی در خصوص استقبال شرکت های داخلی بیان داشت: امسال 341 شرکت داخلی برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده اند که تقریبا به اندازه سال گذشته بوده و در این خصوص رشدی وجود نداشته است.

مدیرعامل شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا به برق نیوز گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته تعدادی نشست تخصصی در حاشیه نمایشگاه برگزار می گردد. نشست هایی با عنوان "رشد بهره وری در صنعت برق"، "حمایت از کسب و کار و توسعه صادارت برق" و "اصلاح الگوی مصرف و کاهش شدت انرژی" از جمله این موارد هستند. علاوه بر این تعداد زیادی از نشست های تخصصی نیز توسط شرکت های حاضر در نمایشگاه برگزار می گردد که می تواند برای علاقمندان مفیدو موثر باشد.

ابراهیم زاده در پایان گفت: مراسم اختتامیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با حضور دکتر نهاوندیان و وزیر نیرو از ساعت 15 لغایت 17 روز سه شنبه 20 آبان ماه برگزار می گردد و پس از سخنرانی مقامات ویژه، مراسم اهدای لوح و تقدیر از برگزیدگان صورت خواهد گرفت.

گفتنی است نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت برق برپا مي گردد فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند.

ساعات بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران از ساعت 9 صبح لغایت 17 مورخ 17 الی 20 آبان ماه می باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار