کد خبر: ۱۱۷۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
با حضور مديرعامل و جمعي از مديران شركت برق منطقه اي باختر از كاركنان ورزشكار كه در مسابقات ورزشي كشوري، وزارت نيرو و استاني حائز مقام شده بودند با اهداء لوح سپاس، تقدير بعمل آمد.
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومي برق باختر مهندس فرهاد شبيهی مدير عامل برق باختر در مراسم تقدير از همكاران ورزشكار بيان داشت: حركت در مسير ورزش موجب ايجاد روحيه و نشاط سازماني          مي شود .

مهندس شبيهي ادامه داد: به منظور ارائه خدمات با كيفيت، مي بايست نيروي انساني سالم و چابك بوده و همسويي و روحيه جوانمردي  از طريق فعاليتهاي ورزشي به حوزه كار نيز ورود پيدا كند.

مديرعامل برق باختر ضمن تأكيد بر ايجاد شرايط مناسب جهت حضور گسترده همكاران در فعاليتهاي ورزشي گفت : لازم است به نحوي برنامه ريزي صورت پذيرد كه توسعه ورزش همگاني در اولويت قرار گيرد.

 اين گزارش مي افزايد در پايان مراسم با حضور مدير عامل و جمعي از معاونين و مديران شركت از همكاراني كه در قالب تيمهاي ورزشي در مسابقات كشوري و استاني حائز مقام شده بودند با  اهداء لوح سپاس، تقدير و  تشكر به عمل آمد .

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
چرا مدیران ارشد به نظر کارمندان برق باختر و کارشناسان صنعت برق احترام نمی گذارند...
گلزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
0
از اینکه مدیرانی پیدا می شوند که هنوز به ورزشکاران اهمیت می دهند خوشحالیم. مدیر ما که این ورزش کردنمون رو از زیر کار در رفتن میدونه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار