کد خبر: ۱۱۹۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع تأمین سوخت زمستانی نیروگاه های کشور با حضور مسؤولین و کارشناسان وزارتخانه های نفت و نیرو در کمیسیون متبوعش خبر داد.
به گزارش برق نیوز حسین امیری خامکانی درباره نشست کمیسیون انرژی اظهار داشت: در این جلسه مسئولان اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران،گزارشی از فعالیت های خود ارائه کردند.

وی ادامه داد: مهمانان عنوان کردند که مقررات دست و پا گیر در صنعت پتروشیمی وجود دارد که باید حل شود و از طرفی باید به موضوع نرخ خوراک پتروشیمی رسیدگی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست کمیسیون لایحه یک شوری موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان در زمینه ساخت و بهره برداری از نیروگاه های برق آبی مارازاد و اردوباد با حضور مسؤولان و کارشناسان وزارتخانه های امور خارجه، نیرو و سازمان مدیریت و سازمان بازرسی کل، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بررسی و با لایحه مذکور موافقت شد.

امیری خامکانی یادآور شد: موضوع تأمین سوخت زمستانی نیروگاه های کشور با حضور مسؤولان و کارشناسان وزارتخانه های نفت و نیرو و سازمان های مربوطه در نشست کمیسیون بررسی و مقرر شد در این رابطه جلسه دیگری تشکیل شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار