کد خبر: ۱۱۹۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۲ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
فرماندار محمودآباد :
یش از ظهر امروز جلسه رفع مشکلات برق شهرک صنعتی محمودآباد و پیگیری مطالبات شرکت توزیع نیروی برق در فرمانداری محمودآباد تشکیل شد.
به گزارش برق نیوز، این جلسه به ریاست یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و مصطفی سالار مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه ای غرب مازندران و با حضور روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: هر ساله نزدیک به 900 هزار نفر جوان فارغ التحصیل دانشگاهی وارد عرصه کار شده و نیازمند فراهم سازی فرصت شغلی جهت اشتغال جهت تشکیل زندگی اجتماعی می باشند.

ایشان با اشاره به مشکلات اقتصادی که گریبان گیر جامعه است گفت: رویکرد دولت یازدهم در حوزه اقتصادی تقویت بنگاههای اقتصادی و افزایش نرخ اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است.

وی گفت: برخی واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد آماده بهره برداری بوده که به علت عدم تامین برق به تعویق افتاده و قطع برق واحدهای صنعتی بعلت بدهی موجب آسیب و تعطیلی این واحدهای فعال شده است.

وی همچنین با اشاره به بدهی برق برخی از ادارات دولتی گفت: قطع برق ادارات و اماکن عمومی قابل قبول نبوده و وصول بدهی و رفع مشکلات باید با تعامل ادارات و به محوریت فرمانداری رفع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: تامین زیر ساخت های شبکه برق نیازمند وصول مطالبات این شرکت بوده ولی باتوجه مشکلات اقتصادی ادارات این مهم در سایه تعامل و وحدت رویه ادارات اتفاق می افتد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار