کد خبر: ۱۱۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
مدیرعامل توانیر در آئین گشایش سی‌امین همایش بین‌المللی صنعت برق در محل پژوهشگاه نیرو با بیان این مطلب افزود: همایش بین‌المللی صنعت برق با 30 دوره برگزاری مستمر و چاپ و ارائه بیش از 8 هزار مقاله علمی درزمینه های مختلف صنعت برق به بزرگترین و معتبر ترین همایش علمی منطقه تبدیل شده است.
به گزارش برق نیوز وی تصریح کرد: یکی از منابع رشد صنعت برق برگزاری همایش‌ها، ‌نمایشگاه ها است؛ زیرا این همایش با 30 سال برگزاری موفق و حضور دانشگاهیان، متخصصان و فرهیختگان خدمات شایان توجهی به صنعت برق کشور کرده است.

کردی با بیان اینکه امروزه در هر گوشه از صنعت برق کشور حضور جامعه دانشگاهی به‌خوبی مشهود و نمایان است، افزود: این امر موجب ارتقای علمی این صنعت شده که از برکات این همکاری می‌توان به انجام سالانه ده‌ها پروژه به‌صورت کاملا علمی با استفاده از دانش روز در سطح صنعت برق کشور یاد کرد.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه همایش‌های علمی برق با 30 دوره برگزاری مستمر و چاپ و ارائه بیش از 8 هزار مقاله علمی در زمینه‌های مختلف صنعت برق به بزرگترین و معتبرترین همایش علمی منطقه تبدیل شده است، افزود: دبیرخانه همایش بین المللی برق بیش از هزار و 240 مقاله دریافت کرد که پس از بررسی اولیه 1176 مقاله به ثبت رسید.

وی ادامه داد: این مقالات از 328 سازمان مختلف و 1960 نویسنده داخلی و خارجی دریافت شده است.

کردی با بیان اینکه 62 درصد نویسندگان اول کل مقالات از دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و 38 درصد نویسندگان اول کل مقالات از مجموعه صنعت برق کشور هستند، افزود: سرانجام پس از بررسی‌های علمی و تخصصی نهایی،‌ 373 مقاله مورد پذیرش واقع شد که 205 مقاله طی 3 روز در 5 سالن به‌صورت موازی و هم‌زمان و 80 مقاله به‌صورت پوستر ارائه می‌شود و برای 88 مقاله فرصتی برای ارائه به‌ صورت شفاهی یا پوستر فراهم نشد.

وی با اشاره به سخنرانی‌هایی که ازجانب شخصیت‌های علمی در کنفرانس ایراد می‌شود، گفت: برای 19 سمینار و نشست تخصصی با حضور مسئولان، برنامه‌ریزی شده و در طول برگزاری کنفرانس 20 کارگاه آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

رئیس سی‌امین همایش بین‌المللی صنعت برق تصریح کرد: در مجموع این همایش شامل 31 نشست و ارائه مقاله همراه با سخنرانی‌های کلیدی، 19 سمینار و نشست تخصصی و 20 کارگاه آموزشی است که از این لحاظ نیز بین کنفرانس‌های علمی در بالاترین سطح قرار دارد.
منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار