کد خبر: ۱۱۹۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸:۱۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴
در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین چهارمین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.
به گزارش برق نیوز در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار، منوچهر حبیبی معاون عمرانی، ایوب رحیمی معاون سیاسی، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سید علی موسوی فرماندار قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان استانی چهارمین نمایشگاه تخصصی برق، مخابرات و الکترونیک گشایش یافت.

در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع برپا شده بیش از ۳۰ شرکت و تولیدکننده انواع وسایل برقی، مخابراتی والکترونیک خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

                                                                                                                                 

مشارکت‌کنندگان از استانهای تهران، اصفهان، قزوین و البرز محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه‌های تجهیزات برقی، تابلو برق، انواع سیم و کابل، دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های امنیتی، وسایل توزیع و کنترل نیروی برق، لامپ و صنایع روشنایی در معرض دید بازدیدکنندگان و متخصصان قرار داده اند.

هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاههای استان قزوین در خصوص اهداف برپایی نمایشگاه گفت:ایجاد فضای تخصصی و آشنایی هرچه بیشتر متخصصان با این بخش و تکنولوِژی‌های جدید، شناخت فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید، سنجش توان رقابتی مشارکت‌ کنندگان و تحقیق و بازاریابی از جمله اهداف برگزاری این  نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین یادآورشد: چهارمین نمايشگاه تخصصی برق، الكترونيك و مخابرات از سوم تا ششم آذرماه برپاست و علاقمندان می توانند در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما از آن بازدید کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار