کد خبر: ۱۲۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران گفت : اکنون 99 درصد مشترکین این شرکت قبض برق خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کنند.
99 درصد مردم مازندران قبض برق خود را غیرحضور پرداخت می کنند
قاسم شهابی افزود : این رقم در دو سال گذشته 55 تا 60 درصد بوده که با فرهنگ سازی صورت گرفته و کمک رسانه ها این رقم اکنون به 99 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال 50 هزار متقاضی جدید داریم گفت : 40 درصد این متقاضیان بدون کمترین دردسر به خواسته خود دست می یابند. شرکت برق مازندران حدود یک میلیون و 200 هزار مشترک دارد.

وی به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی در خصوص دریافت خدمات غیرحضوری مردم از شرکت توزیع برق اشاره و گفت : رویکرد شرکت استفاده ازامکانات روز برای ارایه خدمات مطلوب و اسان به مردم است و در این بخش رسانه ها نقش مهمی دارند.

وی به اجرای سامانه جی آی اس در شرکت توزیع برق مازندران اشاره کرد و گفت : با اجرای این پروژه تا دو سال اینده مراجعه مردم به شرکت های توزیع برق برای دریافت خدمات به صفر خواهد رسید.

وی افزود : تمام فعالیت های شرکت ، تجهیزات و اطلاعات در سامانه جی آی اس قرار می گیرد و هر گونه فعالیتی از بستر این سامانه و براساس آن انجام خواهد گرفت.

شهابی گفت : بهبود عملکرد سیستم توزیع برق ، افزایش بهره وری ، طراحی مناسب و اینده نگری صحیح از اهداف عمده بکارگیری جی آی اس است .

وی افزود : سیستم اطلاعات مکانی (GIS ) از مهمترین علوم و فناوری های موجود می باشد که با توجه به ماهیت مکان محور بودن آن امروزه کاربرد وسیعی در شرکت های توزیع پیدا کرده است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد : GIS با فراهم نمودن امکان ذخیره سازی و نمایش کلیه اطلاعات مکان مرجع مورد نیاز شرکتهای خدماتی و همچنین امکان طراحی و پیاده سازی کاربرد های مورد نیاز بخش های مختلف ، مدیران این شرکتها را قادر می سازد تا به صورت بهینه و سیستماتیک و مشاهده حالت ترکیبی استاتیک و دینامیک شبکه ، بهترین تصمیمات را برای طراحی و بهره برداری شبکه اتخاذ نمایند و مجموعه فعالیت ها و طرح های مرتبط با ان شرکت را سازماندهی کنند .

مازندران 22 و 23 آذر ماه امسال میزبان سومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی (GIS ) می باشد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: برق ، قاسم شهابی ، قبض برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار