کد خبر: ۱۲۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴
سید محمد هاشمی تاکید کرد:
درهشتاد و نهمین نشست شورای معاونان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بر انجام اقدامات لازم به منظور مدیریت هزینه ها و درآمدها تاکید شد.
 به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این نشست که روز یکشنبه، هشتم آذرماه در محل ستاد راهبردی برگزارشد؛ مهندس سید محمد هاشمی، ضمن تاکید برمدیریت هزینه ها و درآمدها با توجه به کمبود نقدینگی، اجرای  سیستم مدیریت کیفیت و  نظارت بر قراردادهای پیمانکاران  ضروری  دانست.

 بر اساس این گزارش در این نشست ضمن ارائه گزارشی در خصوص انتخاب معاونت جنوبغرب به عنوان پایلوت مالی پشتیبانی در بخش های  شناسایی فرآیندهای مالی،  دستورالعمل های موجود، نقاط قوت در مالی و پشتیبانی و همچنین شناسایی نقاط قابل بهبود؛ در ادامه  پیشنهاداتی مبنی بر استفاده از فرصت های افزایش در آمد در مناطق  بیست و یک گانه از جمله  استاندارد سازی ، خدمات پس از فروش، بهینه سازی طرح های توسعه و بهینه،استفاده بهینه از مشارکت متقاضیان وفق مقررات، مدیریت هرینه ها و استفاده حداکثری از مشارکت متقاضیان،اصلاح سیستم مناقصه آنلاین  برای بخشی از  درخواست ها و همچنین اصلاح دستورالعمل ها در راستای کاهش هزینه ها و استفاده از شبکه موجود  مطرح شد.

 به گزارش خبرنگار ما در این جلسه  همچنین مقرر شد معاونت های هماهنگی و نظارت شرکت توزیع برق تهران بزرگ  نسبت به برگزاری جلسات توجیهی برای مناطق تحت پوشش و بیان ضرورت ها ی مدیریت هزینه ها و درآمدها اقدام کنند.

 یاد آور می شود  در نودمین نشست شورای معاونان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ  نیز که روز یکشنبه، پانزدهم آذرماه برگزار خواهد شد؛ به بررسی پیشنهاد های تکمیلی در این زمینه پرداخته خواهد شد.


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار