کد خبر: ۱۲۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴
سابا سایت نمایشگاه مجازی لوازم خانگی راندمان بالا را راه­ اندازی نمود.
به گزارش برق نیوز با هدف اطلاع ­رسانی و آگاه ساختن عموم مردم از تولیدات و محصولات خانگی با بازده انرژی بالا و کمک به اقتصاد خانوار و کاهش هزینۀ انرژی خانواده­ ها در اثر انتخاب و خرید مناسب، سابا در سال جاری اقدام به راه­ اندازی سایت نمایشگاه مجازی لوازم خانگی با راندمان بالا نمود.

براساس این گزارش در این سایت تلاش شده است تا پارامترهای اساسی انتخاب لوازم خانگی پرمصرف، نظیر انواع یخچال، فریزر، انواع کولر، ماشین لباسشویی و ... مطابق اطلاعات درج شده در گواهینامۀ استاندارد صادر شده برای محصول، به ­صورت شفاف در اختیار مصرف ­کنندگان قرار گیرد تا با مقایسۀ آن بتوان انتخاب مناسبی از لحاظ کیفیت و هزینۀ مصرف انرژی در طی سال ­های مورد استفاده انجام داد.

جهت راه ­اندازی سایت مذکور در ابتدا؛ ازطریق وزارت صنایع و انجمن لوازم خانگی به کلیۀ تولیدکنندگان لوازم خانگی سراسر کشور اطلاع ­رسانی انجام و از آنان خواسته شد که اطلاعات واحد و محصولات راندمان بالای تولیدی خود را در این سایت بارگذاری نمایند.

درحال حاضر اطلاعات محصولات و کارخانجاتی که در تولید محصول راندمان بالای خود با سابا همکاری داشته و ازطریق دریافت تسهیلات مالی نسبت به ارتقاء گرید انرژی محصولات و خط تولید اقدام نموده­ اند، در سایت بارگذاری شده است.

ین گزارش می ­افزاید: هم­وطنان عزیز جهت استفاده از سایت نمایشگاه مجازی سابا می­ توانند به آدرس www.sabaexpo.ir مراجعه نمایند. ضمناً تولیدکنندگان لوازم خانگی می­ توانند بعد از وارد شدن به این سایت در سمت چپ صفحۀ اصلی در قسمت عضویت یا ورود، فرم ثبت ­نام را پر کرده و سپس اطلاعات تولیدات پربازده انرژی خود را به ­همراه ارسال مدارک و تأییدیه­ های مؤسسۀ استاندارد وارد و بارگذاری نمایند. مدیریت سایت نمایشگاه مجازی سابا پس از رؤیت مطالب و تأییدیه ­های لازم و انطباق آن­ ها، نسبت به نمایش محصولات اقدام خواهدکرد.

درواقع معیار گزینش، دارا بودن تأییدیه ­های لازم ازطرف مؤسسۀ استاندارد می ­باشد.
منبع: سابا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار