کد خبر: ۱۲۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : روش های نوین مقاوم سازی پایه های بتونی ، از فرآیند تولید تا بهره برداری به صورت پایلوت در چند منطقه یزد آزمایش و گزینش می شود.
آزمایش روش های نوین مقاوم سازی پایه های بتونی برق در یزد
به گزارش برق نیوز،کاظم کرمی در سمینار تخصصی بررسی عوامل خوردگی پایه های سیمانی وجلوگیری از آن با روشهای نوین متداول در دنیا اظهارداشت  : چند روش پیشنهادی برای مقاوم سازی پایه های بتونی در این سمینار مطرح شد و بزودی برای گزینش بهترین نوع ، در چند منطقه مستعد یزد مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

وی افزود : با همکاری کارگاههای تیرسازی و مهندسین ساختمان شرکت، مواد کاهنده فعل و انفعالات شیمیایی تاثیر گذار برخوردگی بتون در ابتدای ساخت پایه ها افزوده شده و پس انجام تست های مقاوم سازی ، پارامترهای لازم در زمان بهره برداری به صورت دوره ای مورد سنجش قرار می گیرد.

کرمی کاهش تهدید خوردگی در مناطق با میزان شوری خاک بالا را حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان ساخت: انتخاب بهترین روش برای جلوگیری از خوردگی نظیر استفاده از غشاهای دوجزئی پلی اوریا ، انواع گروت ها و سیمان های GS100-200، پس از آنالیز شرایط ساخت و بهره بهرداری امکان پذیر است.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد: با انتخاب گزینه برتر در مقاوم سازی ، دغدغه های بهره برداران در زمان بروز تنش های منجر به سقوط پایه های بتونی ناشی از خوردگی به حداقل ممکن برسد

منبع: قدس آنلاین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار