کد خبر: ۱۲۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
سومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در مدیریت صنعت آب و برق( GIS ) با حضور معاون وزیر نیرو و محققان از سراسر کشور در ساری آغاز بکارکرد.
به گزارش برق نیوز، در این دوره کنفرانس ملی که صبح یکشنبه در پلاژ پردیس نیروی انتظامی در ساری آغاز به کارکرد، محققان و کارشناسان صنعت آب و برق کشور شرکت دارند.

حسین افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۷۰۸ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که ۶۴۲ مقاله پذیرش شدند و از این تعداد ۵۳۱ مقاله به  محورهای بخش برق است.

وی یادآور شد: همچنین ۶۴ مقاله با محورهای بخش آبفا و ۴۷ مقاله با محورهای بخش منابع آب است و درمجموع ۸۳ درصد مقالات در بخش برق، هفت درصد در بخش منابع آب و ۱۰ درصد نیز در بخش منابع آبفاست.

وی افزود: اولین کنفرانس کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت برق در سال ۸۸ در استان مازندران برگزار شد و دومین کنفرانس نیز در سال ۹۲ در بابلسر با استقبال خوبی از سوی محافل علمی و صنعت برق کشور مواجه شد و بیش از ۳۵۰ مقاله به کنفرانس دوم ارسال‌شده است.

افضلی تصریح کرد: در کنفرانس سوم شاهد حضور مؤثر همکاران صنعت برق و آب کشور هستیم و با توجه به بالا رفتن سطح علمی کنفرانس، مقالات برتر در IEEE نمایه می‌شود. این کنفرانس دو روز ادامه دارد.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار