کد خبر: ۱۲۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ ازکاهش 20 درصدی تماس های مشترکین با سامانه فوریت های برق (121) و افزایش سطح رضایت مندی مشترکین تهرانی در 9 ماهه سال جاری خبر داد.
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مهندس کامبیز ناظریان با اشاره به این که سامانه فوریت های برق (121) به عنوان پل ارتباطی مشترکین تهرانی و شرکت توزیع برق تهران به منظور اعلام حوادث واتفاقات وموارد درخواستی نظیر روشنایی معابر فعالیت  کند؛ اظهار داشت:  در راستای افزایش پایداری شبکه برق رسانی و همچنین و به منظور ارتقا ی سطح رضا یت مندی مشترکین اقدامات گسترده ای در حوزه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت  و مناطق بیست و یک گانه  انجام شده است که در این زمینه می توان به برنامه ریزی و اجرای برنامه عملیاتی تعمیرات پیشگیرانه(PM)دربخش های سرمایه ای وجاری ،ایجاد فرایند مناسب جهت رسیدگی به موقع و پیگیری کامل درخواست های مشترکین وهمچنین افزایش کیفیت پاسخگویی در سامانه فوریت های برق  اشاره کرد.

 به گفته وی با توجه به اقدامات انجام شده  درنه ماهه ابتدای سال جاری  نسبت به مدت مشابه سال قبل ، تعداد  قطعی برق مشترکین به میزان 10 درصد و تعداد درخواست های مشترکین نسبت به دوره مشابه 28 درصدکاهش یافته است .

 مهندس ناظریان در توضیح این مطلب افزود:با توجه به بازخوردهای  صورت گرفته از مشترکین ؛ سطح رضایت مندی مشترکین از فعالیت های واحدهای بهر ه برداری شرکت نیز نسبت به سال قبل 10درصد  افزایش یافته است.

 معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ  در ادامه  با اشاره به  استقرار سیستم" پاسخگوی خودکار هوشمند" (IVR )در شرکت   توزیع برق تهران گفت:  در نه ماهه امسال 515000 تماس از این طریق پاسخگویی و مدیریت شده است.

وی افزود: این سیستم قادر است درشرایط عادی، وضعیت رسیدگی به خاموشی مشترکین را با توجه به تماس و سوابق قبلی به صورت هوشمند به مشترک اعلام و در شرایطی که خاموشی مشترک طولانی شود، تماس رابه صورت خودکار به همکاران واحدهای دیگرنظیر اداره پیگیری اتفاقات منتقل کند.

به گفته وی با راه اندازی سیستم پاسخگویی هوشمند، درصد پاسخگویی موفق به تماس های  مشترکین در نه ماه سال جاری به 100درصد  رسیده است .

 مهندس ناظریان در این باره افزود: در شرایطی که تماس ها به علت خاموشی های ناشی ازخارج شدن پستهای فوق توزیع و انتقال ویا قطع فیدرهای فشار متوسط به صورت  هجومی (بهمنی) افزایش یابد، این سیستم قادراست  موارد را از روی پیش شماره های تلفن بصورت هوشمند، شناسایی و با پخش پیغام مناسب از هجوم تماس های مشترکین به سامانه و اشغال خطوط جلوگیری کند.

شایان ذکر است با تلاش کارشناسان امورهماهنگی فوریت های برق در  نه ماه گذشته وهمچنین باراه اندازی سامانه  هوشمند اخذبازخورداز مشترکین با سیستم پیام کوتاه ،نحوه پاسخگویی کارشناسان 121 ، نحوه رفع خاموشی و رسیدگی به درخواستهای مشترکین بصورت خودکار استعلام شده است .

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار