کد خبر: ۱۲۲۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴
مرکز فنی و حرفه ای شهرستان ممسنی برای اولین بار در شهرستان و به عنوان دومین مرکز در استان فارس اقدام به برگزاری دوره طراح سیستم های انرژی خورشیدی به صورت رایگان کرد.
به گزارش برق نیوز به نقل از "خبر نورآباد"، مرکز فنی و حرفه ای شهرستان ممسنی برای اولین بار در شهرستان و به عنوان دومین مرکز در استان فارس اقدام به برگزاری دوره طراح سیستم های انرژی خورشیدی به صورت رایگان کرد.

مرکز فنی و حرفه ای شهرستان ممسنی به عنوان ششمین مرکز در سطح کشور میباشد که پا به پای چند مرکز استان اقدام به برگزاری این دوره تخصصی و نو در شهرستان نموده است.

انرژي خورشيد يکي از منابع تامين انرژي رايگان، پاك و عاري از اثرات مخرب زيست محيطي است که از دير باز به روش‌هاي گوناگون مورد استفاده بشر قرار گرفته است. بحران انرژي در سال‌هاي اخير، کشورهاي جهان را بر آن داشته که با مسائل مربوط به انرژي، برخوردي متفاوت نمايند که در اين ميان جاي‌گزيني انرژي‌هاي فسيلي با انرژي‌هاي تجديدپذير و از جمله انرژي خورشيدي به منظور کاهش و صرفه‌جويي در مصرف انرژي، کنترل عرضه و تقاضاي انرژي و کاهش انتشار گازهاي آلاينده با استقبال فراواني روبرو شده است.

برگزاری چنین دوره های نو و پرکاربردی میتواند تغییر و تحولات اساسی را در گسترش استفاده از این فناوری مهم ایجاد کند.

هنرآموزان و همشهریان علاقه مند به آموزش مهارت های این چنینی میتوانند با مراجعه به مرکز فنی و حرفه ای شهرستان در خصوص ثبت نام و دیگر شرایط برگزاری این دوره و دیگر دوره های این مرکز مطلع شوند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار