کد خبر: ۱۲۳۹۰
تاریخ انتشار : ۱۷:۱۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۴
کارگاه آموزشی ارائه نتایج پروژه مطالعاتی توانمند سازی نیروگاه های فتوولتائیک در ایران دیروز با حضور نمایندگان کشور آلمان و شرکتهای خصوصی فعال در این عرصه در محل سازمان انرژی های نو ایران برگزار گردید.
به گزارش برق نیوز، کارگاه آموزشی ارائه نتایج پروژه مطالعاتی توانمند سازی نیروگاه های فتوولتائیک در ایران دیروز با حضور نمایندگان کشور آلمان و شرکتهای خصوصی فعال در این عرصه در محل سازمان انرژی های نو ایران برگزار گردید.

در ابتدای برنامه، مدیر عامل سانا ضمن خوش آمدگوئی به میهمانان خارجی و داخلی گفت: با توجه به توسعه روزافزون بخش های شهری و روستائی کشور، سالانه نیاز به افزایش ٤٠٠٠ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور می باشد و هدف گذاری وزارت نیرو، تولید ٢٥% از این میزان از محل انرژی های تجدیدپذیر می باشد.

دکتر صادق زاده افزود: با توجه به این هدف گذاری و همچنین قرارداد بلند مدت تضمینی خرید برق تولیدی از منابع تجدیدپذیربازاری اقتصادی و دائمی و دارای پایداری مناسب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد شده است.

در ادامه رئیس بخش حقوقی و کنسولی سفارت آلمان نیز ضمن خوش آمدگوئی به حاضرین با اشاره به پتانسیل بسیار خوب ایران در زمینه انرژی خورشیدی، ابراز امیدواری کرد تا همکاریهای مناسبی بین دو کشور در این زمینه بوجود آید.

در بخش دیگر این کارگاه آقای مایر رئیس اتحادیه صنایع خورشیدی آلمان به ارائه نتایج پروژه مطالعاتی توانمند سازی نیروگاه های فتوولتائیک در ایران پرداخت.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار