کد خبر: ۱۲۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۴
مشاور و مدیر کل رفاه وپشتیبانی وزیرکشور با ارسال لوحی از تلاش ها و خدمات ارزنده مدیر منطقه برق شمیران تقدیر کرد. محسن غلام نژاد مدیرعامل شهرک شهید محلاتی نیز با ارسال لوحی از تلاش ها و خدمات ارزنده معاونت بهره برداری شمیران تقدیر کرد.
به گزارش برق نیوز مشاور و مدیر کل رفاه وپشتیبانی وزیرکشور با ارسال لوحی از تلاش ها و خدمات ارزنده مدیر منطقه برق شمیران تقدیر کرد.

در متن این تقدیر نامه آمده است :
جناب آقای مهندس فارغ پور
مدیرعامل محترم برق منطقه شمیرانات
در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار ، عزت و سربلندی واقعی از آن کسانی است که بنای حرکتشان تحصیل رضای حق تعالی است و این در سایه کوشش و تلاش صادقانه حاصل می گردد.
 بدینوسیله از جنابعالی به پاس تعهد ، مسئولیت و تلاش های ارزنده و مسترمتان تقدیر و تشکر بعمل آورده و امید است در سایه عنایان خداوند منان ، توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تاسی از رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت بمنظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید .

تقدیر مدیریت شهرک شهید محلاتی از معاونت  بهره برداری منطقه شمیران
محسن غلام نژاد مدیرعامل شهرک شهید محلاتی با ارسال لوحی از تلاش ها و خدمات ارزنده معاونت  بهره برداری شمیران تقدیر کرد.
در متن این لوح آمده است :
برادر گرامی جناب آقای مهندس محمد فردین آذری
سلام علکیم
اگرچه کاری که برای رضای خداوند سبحان باشد هیچ چیز جز رضای حق تعالی پاداش تن خسته بندگان مخلص او نیست ، لیکن به مصداق حدیث شریف نبوی من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق مراتب تقدیر و تشکر خود را  از  زحمات و تلاش مخلصانه جنابعالی جهت ارائه خدمات بی شائبه در شهرک شهید محلاتی اعلام می دارم .
امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام وظایف و مسئولیت های محوله و همچنین پیشبرد اهداف بلند و سترک امام راحل عظیم الشان (ره) و مقام معظم رهبری موفق و موید باشید .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار