کد خبر: ۱۲۴۷۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۴
با ارسال لوح سپاس از سوي نماينده ولي فقيه و رئيس ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان گيلان از مهندس جمشيد طالبی مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان گيلان تقدير و تشكر بعمل آمد
به گزارش برق نیوز، با ارسال لوح سپاس از سوي آيت ا... قرباني نماينده ولي فقيه و رئيس ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان گيلان ازآقاي مهندس جمشيد طالبی مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان گيلان بخاطر همت و تلاش بي دريغ در راستاي بسط و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر و ترويج معروفات و امحاء منكرات تقدير و تشكر بعمل آمد

همچنین با ارسال نامه ای از سوی آقای مهندس حقی فام معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، از سرکار خانم یوحنایی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بجهت ارائه گزارش ارزشمند در سمینار مدیریت مصرف تقدیر و تشکر بعمل آمد .

با ارسال لوح تقدیر از سوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستارا نیز از آقای مهندس ستار آقائی پور مدیریت توزیع برق شهرستان آستارا ، به جهت تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و امور ایثارگران تقدیر و تشکر بعمل آمد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار