کد خبر: ۱۲۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۸:۵۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۴
تکمیل پروژه برق رسانی به ایستگاه خواجه عبدالله انصاری از خط سه متروی تهران، این ایستگاه را به شبکه متروی پایتخت متصل کرد.
به گزارش برق نیوز،پروژه برق رسانی به ایستگاه خواجه عبدالله انصاری، از ایستگاه های اصلی در خط سوم متروی تهران که از پروژه های شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا است، با موفقیت به پایان رسید تا این ایستگاه نیز به شبکه متروی پایتخت متصل شود.

برق رسانی به نیمه شمالی خط سوم متروی تهران که 11 ایستگاه دارد و مسیری به طول 16 کیلومتر را شامل می شود، جزو پروژه های شرکت احداث و توسعه ریلی مپناست که پروژه ای از نوع EPC (ارائه خدمات مهندسی، تدارکات، بهره برداری) محسوب می شود.

با اتمام عملیات ساختمانی و تحویل فضاهای مربوطه توسط کارفرمای پروژه (یعنی متروی تهران)، گروه مپنا قادر است برق رسانی به ایستگاه های باقی مانده در خط سوم متروی تهران را به صورت ماهانه انجام دهد تا این بخش از شبکه متروی تهران هرچه سریع تر تکمیل و راه اندازی شود.

خط سه مترو تهران یکی از بهترین پروژه های زیرزمینی کشور است که در آن مسیری طولانی از شمال شرقی ترین تا جنوب غربی ترین نقطه تهران را می توان در کمتر از 45 دقیقه پیمود.

مپنا، یک بنگاه اقتصادی ایرانی است که به همراه 39 شرکت زیرمجموعه خود، با نام 'شرکت گروه مپنا' در زمینه ساخت نیروگاه های حرارتی، اجرای پروژه های نفت و گاز و توسعه حمل و نقل ریلی، به صورت پیمانکار اجرایی کلید در دست (یی.پی.سی-EPC) و سرمایه گذاری خصوصی (آی.پی.پی-IPP) فعالیت می کند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: برق ، مترو ، برق مترو
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار