کد خبر: ۱۲۵۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۴
شورای اسلامی روستای اکبرآباد در خصوص مشکلات برقی خود و عدم رفع آن در مدیریت توزیع برق شازند به آرش کردی مدیرعامل توانیر نامه نوشت. مكاتباتي با شركت مديريت توزيع برق شازند صورت گرفت كه بدليل نداشتن بودجه، مساعدت لازم در خصوص نصب تير چراغ برق از سوي ايشان صورت نگرفت.
شورای اسلامی روستای اکبرآباد در خصوص مشکلات برقی خود و عدم رفع آن در مدیریت توزیع برق شازند به آرش کردی مدیرعامل توانیر نامه نوشت.

متن کامل نامه:

با سلام وتحيات الهي
جناب آقاي مهندس كردي ، انتصاب شايسته جنابعالي بعنوان مديرعامل شركت توانيررا تبريك عرض نموده و موفقيت و سرفرازي جنابعالي و ديگر زحمتكشان صنعت برق را از خداوند منان خواستاريم .

احتراما به استحضار مي رساند روستاي اكبر آباد با جمعيت تقريبي 4000 نفر در فاصله 5 كيلومتري شهرستان شازند واقع شده است. در سال گذشته با مساعدت فرمانداري شازند و پيگيري هاي صورت گرفته توسط اعضاي شوراي اسلامي روستا و همچنين همت اهالي اقدام به تعريض خيابان اصلي روستا و ايجاد بلوار نموديم.

با توجه به اينكه اين خيابان بعنوان مسير ارتباطي روستاهاي همجوار با شهر شازند مي باشد،افزايش تردد خودروها و عدم وجود ديد كافي در شب باعث بروز چندين فقره تصادف گرديد،لذا طي تصميمات اتخاذ شده بر آن شديم تا نسبت به نصب تير چراغ برق در بلوار ايجاد شده اقدام نماييم.

پيرو اين تصميم مكاتباتي با شركت مديريت توزيع برق شازند صورت گرفت كه بدليل نداشتن بودجه، مساعدت لازم در خصوص نصب تير چراغ برق از سوي ايشان صورت نگرفت.بنابرالزام ايجاد روشنايي در اين معبر، مجبور به تخصيص بودجه عمراني روستا جهت خريد و نصب بخشي از تير چراغ برق مورد نياز شديم.

نظر به اينكه مبلغ صرف شده براي اجراي اين پروژه بالغ بر 600000000 ريال بوده است و كل اين مبلغ از محل بودجه عمراني روستا صرف شده است (در نظر بود كه پارك و فضاي سبز در روستا ايجاد نماييم) خواهشمند است مساعدت لازم را در خصوص جبران بودجه اختصاص يافته به اين امر مبذول فرماييد.                                                             
با سپاس
شوراي اسلامي روستاي اكبرآباد

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار