کد خبر: ۱۲۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۴
رئیس اداره ‌برق فردوس در واکنش به اظهارات مدیر آموزش و پرورش گفت: برق ساختمان اداری ‌آموزش و پرورش ‌‌پس از ارسال اخطارهای مکرر کتبی و شفاهی‌ قطع و پس از وساطت فرماندار ‌بعد از 50 دقیقه ‌وصل شد.
در پی درج خبری در خبرگزاری فارس با عنوان «سرمایه‌گذاران خارجی از سرمایه‌گذاری در فردوس ناامید شدند‌» به نقل از مدیر آموزش و پرورش فردوس در خصوص اینکه در یک اقدام کاملاً غیر‌منتظره مأمور اداره برق با مراجعه به اداره آموزش و پرورش، برق این اداره را قطع و کنتور ‌را پلمب کرد.

رئیس اداره ‌برق فردوس با تکذیب اظها‌رات ‌مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت: ‌برق ساختمان اداری اداره آموزش و پرورش بر‌اساس ماده 3-50-4 آئین‌نامه تکمیلی تعرفه‌های برق و پس از ارسال اخطارهای مکرر کتبی و شفاهی، در ساعت 10.45 مورخه 94/10/10 ‌قطع و پس از وساطت فرماندار ‌در ساعت 11.35 دقیقه همان روز وصل شد.

وی ادامه ‌داد: در این ارتباط، مامور قطع برق پس از حضور در محل اداره آموزش و پرورش و اخطار 15 دقیقه‎‌ای به پرسنل این اداره برای قطع برق وسایل برقی، به دلیل عدم انجام هرگونه پیگیری از سوی مدیران مجموعه آموزش و پرورش فردوس، نسبت به قطع برق از محل فیوز منصوبه اقدام کرد.

رئیس اداره برق فردوس افزود: در حال حاضر 59 مورد از انشعابات آموزشگاه‌های اداره آموزش و پرورش فردوس دارای بدهی معوقه برق است که مدیریت برق فردوس بر اساس مفاد ماده قانونی مذکور و به علت عدم ارسال پاسخ از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و همچنین عدم انجام تعهدات آموزشگاه‌ها در ارتباط با پرداخت اقساط بلند‌مدت بدهی‌های معوقه، نسبت به قطع برق مجموعه مذکور اقدام کرد.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار