کد خبر: ۱۲۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۸:۳۱ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد :
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران باید توجه ویژه‌ای به مباحث اقتصاد مقاومتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشند.

به گزارش برق نیوز،  داود راهزادی در نشستی با مدیران نواحی برق استان در ستاد این شرکت گفت: شرایط اقتصادی کنونی شرایط خاصی است که باید اجرای اقتصاد مقاومتی از اولویت‌دارترین برنامه‌ها باشد.مدیران توجه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی داشته باشند

وی افزود: پروژه‌های متعددی اکنون در حوزه برق رسانی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها باید  توجه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار کرد: مدیران باید توجه ویژه‌ای به هزینه‌ها و درآمدها داشته و تمام تلاش خود را برای منظم سازی و شفاف کردن درآمدها و هزینه‌های مازاد بکار گیرند.

راهزادی با بیان اینکه اکنون تمامی پروژه‌های عمرانی این شرکت جز پروژه‌هایی که در مناطق برفگیر و سخت گذر قرار دارند فعال است، ادامه داد: مدیران در ارائه پروژه‌های عمرانی که در فصل سرد ضرورتی برای اجرا ندارند خودداری کنند.

وی گفت: تمامی مدیران باید برای خدمات رسانی شایسته به مردم حالت آماده‌باش داشته و اکیپ‌های خدمات رسان فعال و پر تلاش تر از گذشته باشند.

در ادامه این نشست قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: ساماندهی نیروهای انسانی برای پیشبرد امور شرکت باید در دستور کار مدیران نواحی قرار گیرد.


منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار