کد خبر: ۱۲۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
مدیر توزیع برق سردشت از تامین روشنایی 7 روستای سردشت پس از قطعی دو روزه برق در این روستاها خبر داد.
رستگار احمدی اظهار داشت: با بارش سنین برف در دو روز گذشته شاهد قطعی برق شهرستان سردشت و بسیاری از روستاهای این شهرستان بودیم.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته برای اتصال مجدد برق این شهرستان، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام گرفته برق شهرستان سردشت وصل شده و تلاش برای اتصال مجدد برق در روستاهای این شهرستان ادامه دارد.

مدیر توزیع برق سردشت با بیان اینکه هم‌اکنون اکیپ‌های امداد برق در شهرستان سردشت در حال آماده‌باش هستند، خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای وصل برق در زمان برودت هوا و قطعی احتمالی داریم.

این مسئول از فعالیت 17 اکیپ در این زمینه خبر داد و اذعان داشت: در این راستا مشکلات برق سردشت رصد شده و مشکلات احتمالی رفع می‌شود تا با برودت هوا شاهد قطعی برق در این شهرستان نباشیم.

مدیر توزیع برق سردشت با بیان اینکه محور سردشت به مهاباد طی روزهای گذشته و هم‌اکنون مسدود است، ادامه داد: اکیپ‌های امداد برق با پای پیاده در راستای ایجاد روشنایی در این محور اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون مشکل قطعی برق به کلی رفع شده است، اظهار داشت: تلاش می‌شود دیگر شاهد قطعی برق در این شهرستان نباشیم و برای این منظور شبکه توزیع برق این شهرستان رفع نقص شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بارش برف در سه روز گذشته سبب شد تا شاهد قطع شدن برق این شهرستان به مدت یک روز کامل باشیم و هم‌اکنون محور سردشت به مهاباد نیز به دلیل انباشت برق سه روز است که مسدود شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار