کد خبر: ۱۲۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
سه پروژه ی اصلاح و توسعه شبکه ی توزیع برق شهری و روستایی گتوند به بهره برداری رسید
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، ابوطالب داودی مدیر توزیع برق گتوند از اجرای چندین پروژه ی هم زمان در این شهرستان خبر داد و گفت : پروژه تعویض 16 هزار متر سیم مسی فرسوده به کابل خودنگهدار در روستاهای شهید محمدی، دشت بزرگ سنجاب، رودنی کایدان، آبید علی باز و کاظم حاج سلطان با هدف کاهش تلفات انرژی، جمع آوری انشعاب های غیرمجاز و تامین برق پایدار این روستاها با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است .

مدیر توزیع برق گتوند هم چنین به پروژه ی تعویض پایه های فرسوده ی سطح شهر گتوند اشاره کرد و گفت: تعداد 70 اصله پایه ی فرسوده و دارای شرایط بحرانی در مناطق مختلف شهری گتوند شناسایی شد که از این تعداد 51 اصله پایه فشارمتوسط و 19 اصله پایه فشار ضعیف بودند که به جهت تسهیل در ارائه ی خدمات توسط گروه های تعمیراتی و اتفاقاتی و هم چنین جلوگیری از سقوط آنها به هنگام بروز طوفان، تمامی این پایه ها تعویض و به بهره برداری رسیدند .

مدیر توزیع برق گتوند در خصوص توسعه و بهبود شبکه ی روشنایی گتوند نیز خبر داد و افزود از ابتدای سال جاری تا کنون 410 دستگاه چراغ لاکپشتی 70 وات در شهرهای گتوند، جنت مکان، صالح شهر، سماله، ترکالکی و روستاهای منطقه ی عقیلی نصب شده است که معابر این مناطق از روشنایی پایدار و مناسب برخوردار شدند .

گفتنی است شهرستان گتونددر  140 کیلومتری اهواز واقع شده و دارای  بیش از 19 هزار اشتراک در بخش های خانگی، تجاری و سایر مصارف عمومی می باشد .

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار